Wer Hilft mir ;)

  • LOL... leider han ich zwenig brüscht zum dine schruuberphantasie grecht z'werde... und uf ölspiili stahni au ned...


    also neiiiin:)

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • Zitat

    Original von maini
    LOL... leider han ich zwenig brüscht zum dine schruuberphantasie grecht z'werde... und uf ölspiili stahni au ned...


    also neiiiin:)



    hahaha zu geil maini :winking_face:


    ev hilft mir ja d melide

  • Looool


    ihr sind mer doch zwei glööön.


    würd der gern helfe, aber leider hesch der ja nid die hochwertiger DID chette gleischtet. für die hetti es trenn und vernietwerchzüg und es wäri ruckzuck gwechslet. :mad:



    zündcherze, öl, ölfilter und bremsbeläg wirsch aber wohl selber chönne wechsle.

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener



  • zündcherze, öl, ölfilter und bremsbeläg isch kei problem :winking_face:


    nur d ketti isch immer chli doof :winking_face:

  • ebe und genau da hesch der dooferwiis kei DID kauft susch hetti sie der schnell chöne wechsle. mit verniete gaht das ganz schnell. aber wennd e endlos hesch wo'd muesch die ganz schwinge usbaue isch immer müehsam

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • jo aber das vernietwerchzüg woni han isch speziefisch für did chette. weiss zwar nüd was da so extrem speziefisch isch aber es staht emal druffe.


    aber mit em passende werchzüg isch i demfall e offni chette aberau nüd so es problem. ritzel isch schnell gmacht und s hinderrad usbaue gaht au nüd all welt zum de zahnchranz wechsle.

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • Zitat

    Original von DonBosco
    jo aber das vernietwerchzüg woni han isch speziefisch für did chette. weiss zwar nüd was da so extrem speziefisch isch aber es staht emal druffe.


    aber mit em passende werchzüg isch i demfall e offni chette aberau nüd so es problem. ritzel isch schnell gmacht und s hinderrad usbaue gaht au nüd all welt zum de zahnchranz wechsle.



    nei das gaht guet


    und zum zämemache han ig dr hammer gno gaht ou het ou :winking_face:

  • jo ebe ketti das esch ned so eifach zum das mache :winking_face: Aber jo wenn eine es händli hät de esch jo guet :winking_face:

    No Risk No Fun


    Wenn du Gott siehtst, dann solltest du bremsen

  • Kerza gwechslet, putzt etc. han sogar i schomol gmacht.. und Batterie usbaua und wieder ibaua au.. *haha*
    Aber wenn mi mini Aprilia nit so im Stich loh heti, heti vermuatli nit mol das glernt.. :grinning_face_with_smiling_eyes:

    ~~ Genieß dein Leben in vollen Zügen! In deinem nächsten könntest du ein Mann sein!! ~~