also wenni deneb stahne chani sie scho unterscheide, au wenni normal dra verbi fahre, aber ich han gmerkt dasi die falsch gixxer gmeint han es git ja no e 750er
Neuer Trend ? Auspuff wieder unten !!!
- Freerider
- Erledigt
-
-
ja d 750er isch bis uf d beschichtig vo de gable absolut identisch vom usgseh här wie d 600er. dete isch es echt schwer
-
Wänn mir e Gixxe entgege chunnt weiss ich nie was für eini dass es isch, ussert bi de neuie Kilo.
Puncto Uspuff: So Underenginetöpf wie bi de RC8 oder au de neue Duke gfind ich sehr geil, sHeck wird eifach brutal schlank(was sich au wieder relativiert wänn en halbe Meter lang Usleger für dNummere und dBlinker anegschrubet wird.) Topf im Heck isch sicher au e eleganti Lösig aber au dete gits Uspüff wo mir überhaupt nöd gfalled, wie bi de ZX10R ab 03(?).
-
also gixxer chan i au chu underscheide, aber die dämliche sittel-pfüpf find ich zum chotze... aber wie gseit isch gschmacksach.
underseat isch duci-style... bis jetzt hets gfunzt. isch au de einzig töff wo im MoMA in NYC stoht. ok, isch en 916, aber das isch au dete no hammer gsii.
süsch find i d'RC8 scho goil. isch mol chli andersch, aber zum fahre... hmmmm... lieber en SuperDuke R
-
Ok ok, ich sags nochmals anders, damit mich keiner falsch versteht.
Zugegeben den Unterschied zwischen einer R6 und einer R1 sollte man auch ohne Betrachtung der Auspüffe erkennen...logisch, was ich eigentlich sagen wollte:
Ein so hochpotentes Bike wie die R6 oder gar die R1 braucht meiner Meinug nach einfach eine ordendliche Tüte, am besten unter dem Sattel, sonst passt es für mich einfach nicht ins Bild. (Das gilt auch für Blades, Ninjas und Susis)So, ich glaube jetzt habe ich mich endlich klar ausgedrückt
Gruss freerider