ZitatOriginal von fist Alpha
Dänn leg da huere Züüg a! Glaub mer, ohni Schutzkleidig bisch scho mit 30 km/h am arsch.....
ha ich de irged amä ort eisch gseid das ich mit badschlarpe, badhose und shirt umefahre?
Dänn leg da huere Züüg a! Glaub mer, ohni Schutzkleidig bisch scho mit 30 km/h am arsch.....
ha ich de irged amä ort eisch gseid das ich mit badschlarpe, badhose und shirt umefahre?
suesch passiert das
haha de isch ja villicht geil gmacht
Lüüt, wo sich en tüüre Töff chaufed, aber s Geld für e rechti Usrüschtig ned hend, sind genau die Idiote wo mit de Churze Hose, T Shirt und Turnschueh umenandfahred. Wemer aber no en Kolleg so hindedruff nimmt, isch das eifach verantwortigslos, schäme sott mer sichg da
Jetzt chönd die einte no so gege mich und de JimmyK zwängele, das nützt nüüt. Mer hend da freii Meinigsüsserig und wemer sowas ines öffentlichs Portal schriibt, muemer zimli sicher mit so Reaktione rechne.....au selber schuld.....
Lüüt, wo sich en tüüre Töff chaufed, aber s Geld für e rechti Usrüschtig ned hend, sind genau die Idiote wo mit de Churze Hose, T Shirt und Turnschueh umenandfahred. Wemer aber no en Kolleg so hindedruff nimmt, isch das eifach verantwortigslos, schäme sott mer sichg daJetzt chönd die einte no so gege mich und de JimmyK zwängele, das nützt nüüt. Mer hend da freii Meinigsüsserig und wemer sowas ines öffentlichs Portal schriibt, muemer zimli sicher mit so Reaktione rechne.....au selber schuld.....
voll dine Meinig ... mit flipflops ufem 600er dur d'city düüse ... nume dääääääämlich, und peino.
ZitatOriginal von Lümmel
voll dine Meinig ... mit flipflops ufem 600er dur d'city düüse ... nume dääääääämlich, und peino.
i züri city sind das d'portogiese
1.60m gross, badhose, flipflops, helm und denn e 1000er gixxer mit dere sie a de ample nödmal abstah chönd -.-
HAHA, wie wahr!
muess ehrlich gestah;
ich, ufem weg badi urdorf (800m),badhose, schlarpe, badtuech um d'schultere, nach 400m badtuech im ritzel, ich gottseidank sehr schnell d'kuppligzoge, und usgrollt.
allerdings trotzdem nicht empfehlenswert!!!
ps. isch mit 18ni gsi und im nachhinein denki selber;
edit; es isch e ktm 660 gsih, desshalb bini permanent bereit gsi zum kupplig zieh!!!isch ja bekannt, ktm, klemmt täglich mehrmals....
ZitatOriginal von yzf-r108
muess ehrlich gestah;
ich, ufem weg badi urdorf (800m),badhose, schlarpe, badtuech um d'schultere, nach 400m badtuech im ritzel, ich gottseidank sehr schnell d'kuppligzoge, und usgrollt.allerdings trotzdem nicht empfehlenswert!!!
ps. isch mit 18ni gsi und im nachhinein denki selber;
BUAHAHA ... schiint wie en Biichtstuehl d'sii, das Forum
ZitatOriginal von yzf-r108
badtuech um d'schultere, nach 400m badtuech im ritzel, ich gottseidank sehr schnell d'kuppligzoge, und usgrollt.
hmmmmmm.... du lügsch!
oder wiä söll mer bimene verchlemmte ritzel no uskupple bzw. usrolle
ZitatOriginal von DiRT
hmmmmmm.... du lügsch!
oder wiä söll mer bimene verchlemmte ritzel no uskupple bzw. usrolle
stoppie?
oder ischs in kettechranz hinde...?!?...denn chamer no usrolle oder?
weiss doch nüm wos ihklemmt gsi isch...wart mal schnell, bin mr nedmal sicher öbi usgrollt bin oder usgrutscht...mhhh...man verwirrsch mi gad!!!
demfall isch au no alk im spiel gsi
neee, nur vill sunne..
ZitatOriginal von DiRT
demfall isch au no alk im spiel gsi
prfmt... drum drin er kei Alk meh ... isch en AA *duckundwägrenn*