ZitatOriginal von lilThunder
ich han tenkt als "L" fahrer dörf mer en "L"öli mitneh??!
Du darfsch wie gseit nur oepper hinde druff nä wo ou dr uswis het
ZitatOriginal von lilThunder
ich han tenkt als "L" fahrer dörf mer en "L"öli mitneh??!
Du darfsch wie gseit nur oepper hinde druff nä wo ou dr uswis het
Muener de Uswis eifach ha, oder mueneren (wie bim Autofahre) scho e bestimmti Ziit ha?
ZitatOriginal von McFear
Muener de Uswis eifach ha, oder mueneren (wie bim Autofahre) scho e bestimmti Ziit ha?
Er muen dä uswiis eifach ha. Wie lang er en scho het isch egal. Wichtig isch eifach dass er die entsprechend Kategorie hät.
ZitatOriginal von McFear
Sinder grad z zweite hinne druf gsi? Oder nume eine? Also z zweite unterwägs?Also wenn din Kolleg/dini Kollegin de Uswis für die entsprächend Kategorie hät, de passiert doch gar nüt, oder?
Luegsch mal da..Bundesgsetz
genau den passiert nünt vorusgsetht 25 muesch si dä oder diä wo hinädruf isch und mindestens 3 johr prüefig het ( oder isch das jez evt länger ?)
@corpse
das stimmt bi auto, aber bi töff langeds wennd d pröfig hesch und zwar ohni erfahrigs oder altersiischränkige, da bini zu 99.99% sicher...
Aber es isch eh en witz, was will de hinedruff scho underneh chönne....
JimmyK, Fist Alpha
höred uf de Spiros z belehre, es isch doch sini sach und ob ihrs als unvernünftig gsehnd oder ned, chan eu doch glich sii... Sägedem er sell ned unbedingt "nuttesohn" verwände, aber susch, gods euch en scheiss aah, entweder wösseder d antwort uf sini frag oder ebe ned. Er wird sini agmässni bestrafig becho, punkt. Es isch nid euchi ufgab ihn z "erzieh"... Er wird sin wäg mache, wie jede ander... Sini Frag luutet ja glaub ned "was haltet ihr vo mir?"
Chund mer eifach huere bünzlig ine so wie gwüssi da ine ihri schnorre ufrissed. Die sind ja alli heilig und hend nonie gege s gsetz verstosse oder???
Trurig echt...
ZitatOriginal von Day-Day
JimmyK, Fist Alphahöred uf de Spiros z belehre, es isch doch sini sach .....
Es isch nid euchi ufgab ihn z "erzieh"...
Chund mer eifach huere bünzlig ine so wie gwüssi da ine ihri schnorre ufrissed. Die sind ja alli heilig und hend nonie gege s gsetz verstosse oder???
Trurig echt...
Day-Day:
Spiros belehre...? Wer wo wie? Ich han nur mini Meinig dezue kundtah. Viellicht hani aber au dä Sinn und Zwäck vomene Forum missverstande. I dem Fall sorry a dene woni anschinend chli uf dä Fuess gstande bin.
Spiros erzieh...? (= belehren, siehe also oben)
Mini 2. Antwort hät sich gar nüme uf dä Spiros bezoge (1. Post isch ja au scho fascht 2 Mönet alt, also scho lang us mim "Bünzli-Hirn" usegworfe), sondern eifach nur e ganz normali Antwort uf e ganz normali Frag gsi.
(hmm.... gege s'Gsetz verstosse?) Wer nöd? Aber nie so im volle Bewusstsii wies da halt dä Fall gsi isch. However, wie gseit, sell jede mache wiener will, solang er kei Drittpersone gfördet.
So, min comment isch mal fertig, jetzt chasch halte vo mir wassd willsch.
Schöne Nami no allne.
ok vilicht isch erzieh/belehre chli s falsche...
aber finde doch no dass "Hoffentlich nämeds der de uswis weg..." und so wiiter chli gar unabracht sind... hoffeds doch för eu selber... Es chund mer eifach so schinheilig ine... klar ischs öbis offesichtlichs was er verbroche het, ich unterstütze ihn ja au ned debii... es gad mir meh drum, "Sorry aber sone Tummheit muen eifach bestraft werde" und luuter " " hälfed ihm etz au ned wiiter... und ich meine es isch ned nötig dass jede user no sis statement abgit wie bescheuert und behindert er findt was de Spiros verbroche het...
aber ja vilicht ligg ich falsch...
BTW:
ZitatAber nie so im volle Bewusstsii wies da halt dä Fall gsi isch.
Ich glaube scho 120 im 80er fahre isch wiitus unvernünftiger als z 2. ufeme 50erli fahre ohni helm. Aber jedem das seine...
ZitatOriginal von Day-Day
aber finde doch no dass "Hoffentlich nämeds der de uswis weg..." und so wiiter chli gar unabracht sind...
Scho möglich, isch eifach mini Meinig dezue, und für die wos es zuu "krasses" Statement findet han ich mich ja für dä Fuessträtter entschuldigt.
ZitatEs chund mer eifach so schinheilig ine... klar ischs öbis offesichtlichs was er verbroche het, ich unterstütze ihn ja au ned debii... es gad mir meh drum, "Sorry aber sone Tummheit muen eifach bestraft werde" und luuter "
" hälfed ihm etz au ned wiiter... und ich meine es isch ned nötig dass jede user no sis statement abgit wie bescheuert und behindert er findt was de Spiros verbroche het...
Wirde also in Zuekunft mini Statements unterlah. Klar hälfed niemertem, anderersiits gits nur
wämmer so was "offesichtlichs" (häsch du gschriebe) liest.
Zitataber ja vilicht ligg ich falsch......
nei gar nöd so schieff gwicklet. Wie gseit, jedem sini sach. Finds eifach Kacke wämmer 3.Persone gförded (Waser ja unbewusst oder au nöd, gmacht hät)
ZitatBTW:
Ich glaube scho 120 im 80er fahre isch wiitus unvernünftiger als z 2. ufeme 50erli fahre ohni helm. Aber jedem das seine...
Was jetzt würkli schlimmer isch chani nöd beurteile. Dadezue säg ich nüt, aber ich stell mal es bild ine. Schlussendlich isch au en 50er es zweirad. chönnt minere Meinig nah au miteme 1 ccm passiere oder wie ebe "nur" miteme Velo. Viel Spass ohni Helm.
[Blockierte Grafik: http://go-offroad.ch/forum/uploader/data/bikeax32(Original).jpg]
PS: Falls jetzt no öpis isch, schrieb mer e PN, wahrschinlich gömmer eh scho es paar lüt da inne uf dä Sack mit eusem Geschriebe. Wott ja schliesslich nöd au no es "VERWARNT" becho...
.
also mag mich nu ane sone aktion vonere bekannte erinnere wo genau s gliche vergah we du gmacht het, dass heisst
- ds zweite mit l
- mitfahrer ohni helm
hed duedsmal (vor ca. 2 jahr) 120Fr. Buess und drüü mönet uswiisenzug gä.
gruess häsl
ps: achja und höred bitte mal uf umehüüle wägä schutzchleidig und helm usw. so lang ier üchä plunder immer ahönd isch ja guet, wenn susch eine d wahr nid ahed ischer sälber schuld. mer cha ja scho immer sägä vo wägä wenn das und das passiert, schlussändlich breichts aber eh meischtens die wo usgrüschtet sind... und susch chammer ja au nur scho bim über d strass laufe ds tod charred wärdä....
ZitatOriginal von haesl
also mag mich nu ane sone aktion vonere bekannte erinnere wo genau s gliche vergah we du gmacht het, dass heisst- ds zweite mit l
- mitfahrer ohni helmhed duedsmal (vor ca. 2 jahr) 120Fr. Buess und drüü mönet uswiisenzug gä.
gruess häsl
ps: achja und höred bitte mal uf umehüüle wägä schutzchleidig und helm usw. so lang ier üchä plunder immer ahönd isch ja guet, wenn susch eine d wahr nid ahed ischer sälber schuld. mer cha ja scho immer sägä vo wägä wenn das und das passiert, schlussändlich breichts aber eh meischtens die wo usgrüschtet sind... und susch chammer ja au nur scho bim über d strass laufe ds tod charred wärdä....
Wemer mit sonere Istellig überhaupt uf Strass gat muemer ja e tumm si. Das sind nachane genau die, wo d Prämie bi de Krankekasse i d Höchi triibed! Ebe, mer muess ebe halt zerscht emal en richtige Töff chönne fahre, bevor mer die Weisheit het.......
ZitatOriginal von fist Alpha
Wemer mit sonere Istellig überhaupt uf Strass gat muemer ja e tumm si.
Das sind nachane genau die, wo d Prämie bi de Krankekasse i d Höchi triibed! Ebe, mer muess ebe halt zerscht emal en richtige Töff chönne fahre, bevor mer die Weisheit het.......
wieso sött ich ächt für das zersch mal en richtige töff chönne fahre?
ich cha genau au mit 80 ds fahre cho und mier nid eine de vortritt...
glaubsch ich mües mier de gfahre nid bewusst si?
boah lüt hey....lueged mini signatur aaa bin zfuul zums jez schriebe
ZitatOriginal von Hypi
boah lüt hey....lueged mini signatur aaabin zfuul zums jez schriebe
hypi ... du bisch scho immer z'ful... s'nächschtmol gits rolltreppe für ufs möfi
ZitatOriginal von haesl
-Klar tröffts meistens die wo usgrüstet sind, do jo d'Mehrheit viellicht d'Schutzkleidig aleit!!
-Über Helmträgä mues mer gar nöd diskutiere, wer kein ahleit isch entweder no z'unerfahre, zwenig riif oder nöd ganz hundert!!
-Händsche, und töff-hose und töffjacke: wenn ichs nöd agha het, denn het i gröberi verletzige in form vo Schürfige gha, dank schutzkleidig praktisch kei!!
Soviel zum Thema, isch öpä sglich wie diä wo segät: wieso agurte, han vo eim mol glese wo genau drum ned überlebt het. Wenn alli ohni azgurte umenandfahre würed, denn wür sich das drastisch bemerkbar mache!!
ZitatOriginal von haesl
wieso sött ich ächt für das zersch mal en richtige töff chönne fahre?
ich cha genau au mit 80 ds fahre cho und mier nid eine de vortritt...
glaubsch ich mües mier de gfahre nid bewusst si?
Dänn leg da huere Züüg a! Glaub mer, ohni Schutzkleidig bisch scho mit 30 km/h am arsch.....