Mariah Carey II

• die haut mi öbere ey hahahahaha :grinning_squinting_face:

Für Schreibfehler haften die Buchstaben

Frag' nicht - Du könntest eine Antwort erhalten.

Computer dienen uns zur Lösung von Problemen
    die wir ohne sie nicht hätten.

R6 - Der schönste Weg der Fliehkraft in den Arsch zu treten

• i frog mi eifach emmer weder öbs wörkli so gstörti lüüt get wo wörkli meined sie chöned nor annähernd singe .... :confused_face:

Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

• Also das esch min persöhlich dsds-favorit ==> Lueged mi ah

nei de esch eifach so schlemm, 1. wiener sengt ond 2. wiener usgseht ... also ächt i mein wennd so sengsch ond so usgsehsch meinsch jo ned em ärnscht du hesch nor annähernd en chance of ergend es gsang oder model zertifikat ... eieieiieiiii

ab dem chani mi au kabott lache haha ==> ei ehm the maschta

de muess au no sie weler so guet änglisch chan ond au d stimm dezue het ==> we optes me futection hahaha *click*

so jetzt esch fertig :grinning_squinting_face: aber gäbt no 1000 anderi womer de eint oder ander lachmoskel muess aspanne ond löse :grinning_face_with_smiling_eyes:

Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

• Zitat

Original von -=TS=-
    i frog mi eifach emmer weder öbs wörkli so gstörti lüüt get wo wörkli meined sie chöned nor annähernd singe .... :confused_face:

ja gids wörkli.. erstunlich vil in dütschland...

• jede wot sini 30 sekonde ruhm. oder zomendest en tv uftrett. of jede fall jede vo dene wo dete met mached.

Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

• *lool* I lach mi kaputt!

Hmm, jo sicher gits därtig, aber as git sicher au därtig, wo würkli mainend, si könendi singa und aifach überhaupt nit singa könd... :grinning_squinting_face:

~~ Genieß dein Leben in vollen Zügen! In deinem nächsten könntest du ein Mann sein!! ~~