Da ich beruflich auf mein Billet angewiesen bin, habe ich vor diese Saison mehr in den Schwarzwald zu gehen. Weiss jemand der aktuelle Stand, ob das Billet in Gefahr ist?
Billetentzug in Deutschland möglich?
- Gixxer Junge
- Erledigt
-
-
ich habe da schon die gröbsten räubergeschichten gehört.
ich weiss, dass die schweiz mit diversen ländern eine vereinbarung hat, welche eine strafverfolgung grenzübergreifend zulässt. d.h. man kann in der schweiz für ein vergehen im entsprechenden land belangt werden.
aber eine offzielle information habe ich bisher nicht gehört.
daher: die aussagen können wohl widersprüchlich sein und sind mit vorsicht zu geniessen. wenn du eine sichere information hast von der polizei in ch oder de, dann poste sie hier bitte, weil das wohl den meisten hier sorge bereitet. -
Jup geht. Sogar von UK aus, chönds der neu Ticket wägnäh und möched do immer meh Staate mit. Frankriich weiss i nonig.
Quelle: Han mol irgendwo ufem Netz, so en admin Sitte (also nix do Forum, wo all dumm schwätze, so wie ich do :P) ... sonder so ächt so offiziell. En Abhandlig gläse, isch aber vom Oktober 07 gsii.Nachtrag vonere ältere Mäldig:
20 Min vom Juni 07Do stoht, Auswiisentzug isch au vom Usland möglich, wenn aber d'aabwichig z'gross isch, dänn chasch iigriff näh. Bin jetzt nid im Präzedenzfall go grüble. Aber, falls es sithär einigi ghä hed, dänn stützt sich s'gricht uf die. .... Fazit drus: Es lohnt sich nid s'Risiko iigoh, d'Chance dass es i de Schwiiz wäg hesch, is extrem gross.
Han letschti sogar Buess us Schwede übercho, wo's mi Blitzt händ. ... d'Schwiizer Behörde reglet das und muesch zahle.
-
Chan emal en spezialischt für verkehrsrecht und e polizischtin fräge. denke die söttet das igendwie wüsse.
bin bisher de meinig gsi, dass mer solangs nume in punkte oder buessebereich gaht eifach dete grad bleche mues aber pünkt chönd mir ja nüd becho.
wennd natürli usserorts mit 200 umeheizisch und sie di verwütsched unds au in D- en längere uswiesentzug gäbt chönds der de uswies au i der schwiiz wegnäh.
Allerdings sind grösseri uswiesentzüg in dütschland dank em punktesystem sehr viel später de fall als bi ois. zudem chasch ja legal scho mal 100 fahre und 150 isch glaubs au nüd sooo tragisch buessetechnisch. und wennd e schöni kurverichi strecki hesch bruchsch ja nüd würkli meh. wennd wotsch heize gahsch halt mal schnell uf'd autobahn fahrsch 300 und denn isch wieder guet
-
Danke vellmol för die Antworte! I meine dassi inere Motorradzitschrift glese ha, dass es en Fall ghä het wo net lang här esch, dete hends billet ned chöne wegnä. und wenns mer recht esch sells wege dem fall de au för die folgende gelte.
aber demfall verloh i mi ned druf und gange schnell ufd autobahn, hani eh vor gha. und stimmt 150 längt mir ade meiste ort au vollkomme. -
Ganz primär:
Ab 35km/h zvill im Dütsche chönnts der au i de Schwiiz de lappe abneh.
Quelle? Kolleg dems passiert isch.
ABER:
Eine het vorem Bundesgricht degege klagt und hed sin lappe wieder zrugg übercho, vo dem her chunnts evt. au uf d'umständ druf ah. Aber ebe 130 usserorts langet doch au
-
ähemmmmmmm..... News von heute:
Wer im Ausland als Verkehrssünder den Führerausweis verliert, soll wie früher auch in der Schweiz nicht mehr fahren dürfen. Gegen den Willen der SVP heisst der Nationalrat eine Änderung des Strassenverkehrsgesetzes gut.
-
Zitat
Original von Lümmel
Han letschti sogar Buess us Schwede übercho, wo's mi Blitzt händ. ... d'Schwiizer Behörde reglet das und muesch zahle.
Das nimmt mir jetzt grad wunder, gah ebe de Summer uf Schwede id Ferie. Wievil z schnäll bisch gsi, und was häsch zahlt?
-
Zitat
Original von McFear
Das nimmt mir jetzt grad wunder, gah ebe de Summer uf Schwede id Ferie. Wievil z schnäll bisch gsi, und was häsch zahlt?
d'schwede hend sovill ich ghört han mit de neue buesse regelig die brutalischti uf dere welt oder ?
Han irgendwo man e liste gseh gah, derte isch drufgstande ab 40 km/h zvill 3500€ und knast.
-
Zitat
Original von Cedi
Han irgendwo man e liste gseh gah, derte isch drufgstande ab 40 km/h zvill 3500€ und knast.
de mieti also gschider es velo statt em auto :-/
-
schwede het ein vorteil, sie münd dich uf frischer tat verwütsche. also nüt mit mobile messig und denn bechunnsch en hei wenn aber in en stationäre fahrsch den muesch zahle.
-
Ich kenne en Fall wo öppert in Düütschland de Brief verlore hät und aaschlüssend au ide Schwiiz es Fahrverbot übercho hät, trotz Awält und vil investierts Geld. Trotzdem ischs sinnvoll im Düütsche zfahre. Mir sind hinnedrii mit durchschnittlich 135km/h, im 70er sogar mit knapp 120km/h und es hät 95€ Buess ge und es Pünktli. d'Schwiizer händ nid mol öpis devo mitübercho.
-
Do esch grad öpis höt morge em radio cho.
es esch so, dass wenn du em ossland de check muesch abgä, denn muesch ne do e de schwiiz au abgä. so eifach...
-
In Pole tuesch no es Nötli zum Fahruswis dezue, und scho isches vergässe.
Das nännt mer Korruption. So eifach wär das.
-
ja klar - und wenn Du dummerweise den falschen Polizisten erwischst, dann kannst Du dich auf unbestimmte Zeit aus der Schweiz abmelden. Ob man sich dann mit den Luxusvorstellungen der östlichen Haftanstalten (in den USA nicht anders) anfreunden kann, ist ne andere Geschichte - ich müsste so was nicht haben.
Marc
Nebenbei: im Ausland braucht es schon sehr viel um den Lappen abgeben zu müssen - da sind eher Devisen gefragt. Wie überall, sollte man es eben auch im Ausland nicht übertreiben.