2 Jahre Fahrpraxis 25kw..

• Ueeee.. han mich scho megga lang nüme blike lah.. Und etz chumi und fang scho wider ah mit ere Frag z'bloge :grinning_squinting_face: .. so frech hä ?

Also.
    Hanich do etz es missverständis mitkriegt.. Oder isches echt eso, das die 2 Fahrpraxis Jahr erscht giltet ab den weni Prüefig han ?

Also d.h wenich etz 1 Saison mit em L umefahre und den nöchscht saison Prüefig mach.. dasi dene ab dem bestandene Datum 2 Jahr warte mues, bisi sie ufmache dörf ? Oder ab den woni de Lernfahruswis beatreit han .. ?

Grüessli :face_with_tongue:

>> Saison 08 .. *freu* <<

• ab em prüefigsdatum muesch 2 jahr warte und denn chasch offe fahre

• und die wette gilt :mad:

Hannes: 100 Punkte!!! ab em bestandänä Praktischä Prüäfigsdatum!!!!

greeeeeny

• Genau, kasch es erst nach bestandener Briefig beatrage. Also schnell mache lohnt sich. Aber uf de Fahrstil achte, nit das es denn bim Beatrage vom offene Schien heisst: Chöme Sie negst Joor wieder..." :winking_face:

• Also.. nach bestandener Prüefig, und den 2 Jahre wartezit chanin afordere. Aber den muesi nix meh leischte.. Usert de Uswis Zahle ? :face_with_rolling_eyes:

• Mit em Chopper isch eifoch de slalom nöd grad so eifoch.. Da machi mir fürt prüefig chli sorge :hmpf:

Einmal editiert, zuletzt von ChopperBiker ()

• Zitat

Original von ChopperBiker
    Also.. nach bestandener Prüefig, und den 2 Jahre wartezit chanin afordere. Aber den muesi nix meh leischte.. Usert de Uswis Zahle ? :face_with_rolling_eyes:

ja muesch nüt meh mache, söttsch eifach nid z'wild tueh während dene 2 jahr :winking_face:

bi dr prüefig wüssed prüefer scho das en chopper nid grad slalomtauglich isch sind also au chli milder im urteil, i würd mr villicht überlegge en enduro z'miete...

Cry mich ein river ! :ugly2:

• Also i tuen scho fliessig üebe.. Slalom :grinning_face_with_smiling_eyes: und at prüefig gangi au nöd grad.. la mer da e saison zit..

Und weni en enduro miete wör, den verpatzis nocher wili mit dere nonig erfahrig ha.. ? isch scho es anders fahre..

Momol.. das wird scho schief gehen :grinning_squinting_face: