Ciao a tutti...

  • ...han mi au no welle vorstelle.


    Ich bin eine vo dene "Alte", wo sich i de third-life-crisis (ja, han vor 93i z werde) au no en Töff händ müesse zuelege. Fahr sit Ändi letscht Wuche mitem L am Arsch täglich mit minere Kante is Gschäft und uf (längere) Umwäge wieder hei; s lauft scho wunderprächtig und macht immer meh Spass.


    Ich freue mich uf spannendi Diskussione da inne und wott mich no bi de einte oder andere Stimm bezüglich Töffbechleidig bedanke.


    Al "no fear" McFear, de blau Schreck vo Züri

    Und immer daran denken:


    gummierte Seite nach unten, lackierte Seite nach oben !

  • Ciaaaaaaaaaaao und es grosses :welcome: a dich...



    Gruess
    Epimenides

    [SIZE=4]:rock: !!! Triumph !!! :rock:[/SIZE]


    Cannot the Kingdom of Salvation take me home ???


    Triumph still in my heart... ;(

  • ...und morn hani, bi stürmischem wätter und räge ohni ändi, scho min erschte grundkurs... :-/

    Und immer daran denken:


    gummierte Seite nach unten, lackierte Seite nach oben !

  • Zitat

    Original von McFear
    ...und morn hani, bi stürmischem wätter und räge ohni ändi, scho min erschte grundkurs... :-/


    Ich ha min zweite Teil im Winter gha. 4h i de City umetuckere. Händsche und Schueh sind nach 30min usküehlt.. ich ha gmeint ich sterbe :ugly::mad:

    READY
    TO>>
    ALUKÖFFERLI

  • Zitat

    Original von McFear
    ...und morn hani, bi stürmischem wätter und räge ohni ändi, scho min erschte grundkurs... :-/



    Ech hoffe mol das ganze esch ned allzu schlemm "gsi"... be grad met mene Höndli dosse gsi, esch doch rächt störmisch ond de Räge chont sehr sehr schief inne.
    Vowäge chälti...aso bim 125er Grondkurs send mer 2 mol ines Resti go ufwärme :grinning_squinting_face: ...was bim grosse Töff nochher nöm nötig gsi esch, de Grondkurs händ mer bi praller Sonne ond saumässig höche Temperature gha... beides ned ideal *g*

  • chalt esch es be minere 125er pröfig gsi. 1h em züüg ome gorke be knapp 6°C ond räge. Esch es supper erläbnis gsi...

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:


  • Ich fahr au sit letschtem Summer mit em L ume.....und bin no 4 Jahr älter we du :grinning_squinting_face:

  • Ja gwindet häts brutal (wie wott mer da die 10m in über 15sek schaffe, wenns di fascht wegpuschtet?), de Räge isch erträglich gsi. Chalt isch es nöd würkli gsi, glaub so öppe 12°C. Alles in allem aber geil gsi, hät doch rächt was bracht! S negscht Wucheänd wirds sicher chälter sii, vilicht sogar mit Schnee :-/


    @ Silberrücken: ja s Alter isch doch egal, gseht mer unterem Helm ja gar nöd. Höchstens d Asätz vo de Wampe, wo sich am Tank bedrohlich nöcheret :winking_face:

    Und immer daran denken:


    gummierte Seite nach unten, lackierte Seite nach oben !

  • Zitat

    Original von McFear
    Ja gwindet häts brutal (wie wott mer da die 10m in über 15sek schaffe, wenns di fascht wegpuschtet?), de Räge isch erträglich gsi. Chalt isch es nöd würkli gsi, glaub so öppe 12°C. Alles in allem aber geil gsi, hät doch rächt was bracht! S negscht Wucheänd wirds sicher chälter sii, vilicht sogar mit Schnee :-/


    @ Silberrücken: ja s Alter isch doch egal, gseht mer unterem Helm ja gar nöd. Höchstens d Asätz vo de Wampe, wo sich am Tank bedrohlich nöcheret :winking_face:


    Ähm nögst Wocheänd het er au scho weder 8 Grad. Also halb so weld. Jo bim langsame fahre sets wenn mögli ned grad störme. Do hät au ech so mini Mühe ond ech ha vel Üebig (be jo so chli tue lieber langsam fahre als eimol abstoh :grinning_squinting_face: ).