aus einer 1050er Tiger:
Man bremst stark und lässt sich von hinten anfahren!
[Blockierte Grafik: http://www.doxupport.com/JMCNB_Multimedia/Pics/Triumph_Tiger_Crash.jpg]
bin grad auf das bild gestossen im google... HAHA sieht ja toll aus HEHE
aus einer 1050er Tiger:
Man bremst stark und lässt sich von hinten anfahren!
[Blockierte Grafik: http://www.doxupport.com/JMCNB_Multimedia/Pics/Triumph_Tiger_Crash.jpg]
bin grad auf das bild gestossen im google... HAHA sieht ja toll aus HEHE
also in dem moment wär ich da ned gern draufgehockt
aber so wie sie da steht muss die ja nen brutalen ton haben
ich frage mich nur gerade, wie das gegangen ist. Das Heck hochgeklappt und das Rad noch unversehrt? War das ein LKW oder ein extrem hoher SUV?
ZitatOriginal von Cedi
also in dem moment wär ich da ned gern draufgehockt
Vor allem nöd als Sozius...
ZitatOriginal von McFear
Da hätsch di gfühlt wie de härdöpfelstock ufem Löffel binere Fressschlacht...
ZitatOriginal von McFear
so dumm's jetzte au tönt: Das Gfühl dasi gha han als ich mit 80 ines auto knallt bi und denah erschtmal gfloge bin, isch öppe so gsi:
( resp. de gedanke gang )
- Shit
- Das wird weh tue
( denn de ufprall und ich flüüg i de luft wieter )
- woah isch das geil ich chan flüüüge :D:D
- scheisse, de bode chunnt nöcher
- SCHMERZ!!!!!!
___
so wie die tiger usgseht, hetti en sozius vermuetli au en ca. 20 - 40 meter wiite freifluug gha
Hehe...gseht ja voll witzig us,het wahrschindli zimli Grumplet.Isch aber no e spannendi äAlternative zums Heck höcher legge
Hehe...gseht ja voll witzig us,het wahrschindli zimli Grumplet.Isch aber no e spannendi Alternative zums Heck höcher legge
@ peak, en LKW het jo ned wörkli en höchi front! also be dem esch d stossstange au ned wörkli wiit öberem bode d.h. met em lkw hätsch das secher ned fertig brocht! kei ahnig was dem hende ine esch aber en lkw chani mer öberhaupt ned vorstelle!
Das esch doch ehn Photomontage lueget doch mol Spiegel aa die luege huere komisch
jo es isch em au eine hinde ine gfahre do stört en de spiegel sicher ned wenner so useluegt
dä esch dänk eifach bim Wheelie hinde abegheit... Zvell Ballascht im Beautycase...
ZitatOriginal von -=TS=-
@ peak, en LKW het jo ned wörkli en höchi front! also be dem esch d stossstange au ned wörkli wiit öberem bode d.h. met em lkw hätsch das secher ned fertig brocht! kei ahnig was dem hende ine esch aber en lkw chani mer öberhaupt ned vorstelle!
Stemmt. Also kein LKW. Was emmer, dass es au gsi esch, oder wie emmer das au gange esch, es esch secher ned agnäm gsi.
ZitatOriginal von Peak
Stemmt. Also kein LKW. Was emmer, dass es au gsi esch, oder wie emmer das au gange esch, es esch secher ned agnäm gsi.
jep genau ;)! oder ebe vellecht esches jo wörkli en photomontage?
also e montage isches sicher nöd.
het usserd mir no niemerd en unfall gha wonner gradus gfloge isch? Mini spiegel hend damals öppe gliich usgseh usem eifache grund, das mini ärm bim abflug na i de normale stellig gsi sind, de hani mini spiegel mit de ärm "umgstellt".
Deswiitere lueged mal bi de sitzbank, meh gseht d'bruchkantene und bim Uspuff ( une bim Krümmer ) laufed d'bahne vom bode au suuber ohni underbrüch wiiter, also au da nüt mit pc gmacht.
Ich hetti da en verdächtige wo das hetti astelle chönne:
Lexus RX Serie. Isch en SUV und het e recht "ufezogeni" front.