hoi zäme, stell mi vor und bruche berotig

  • salli mitenander,


    Ich bin de Fadri, wohne in genf und chume us em schöne Engadin.


    Ich han mich entschlosse z'töffbillet (unbegrenzt) zmache und weiss no nöt was für e maschine es sii söll. usserdem isch mini letscht erfahrig mit 2 rädli mis zündappmoped vor 13 joor gsi.


    Automässig bin ich sportlich/luftgekühlt unterwegs, und das us überzügig, will es besser tönt!


    Töffmässig suech ich aber eher oppis richtig ducati monster 900.


    Was isch euri meinig? isch das für en afänger wie mich z'beherrsche? Oder hani versteckti suizidgedanke? isch da öppis gschiids was ich vor ha?


    Ich bin für jeda tipp dankbar!


    Gruass,


    Töfflipilot

    Hat noch nicht, will aber schon

  • Ciao töfflipilot


    Ja easy ä Monster isch nöd sooo äs schwirigs Bike umbringe chasch dich au mit äm 125er das isch eigentlich zimlich egal was für ä Maschine das chaufsch. Wichtig isch das lärnsch mit dem Teil richtig umga.


    Ich würdi mir die Frag stelle was mit dem Bike willsch mache. Grossi Toure oder eifach vo Resti zu Resti dümple oder willsch ap und zue uf d'Rennstrecki etc.....

    Wenn man eine Linie dicht an der Innenseite einhält und noch immer Streckenbreite übrig hat, dann kann man daraus schliessen, dass man noch schneller fahren kann.

  • hey herzlich wilkomme be eus!


    jo ebe wie de scorpion scho gschrebe het 1. söttsch mol wösse för was dases bruchsch ond 2. au weli bike-art dass der am beste gfallt! d.h. vom usseh ond vo de sitzposition ond so!


    *deleted* :grinning_face_with_smiling_eyes:

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

    Einmal editiert, zuletzt von -=TS=- ()

  • Eigentli suech ich meh öppis zum freiziitheize und ab und zu mol zum job zfahre. grossi toure sind nid so mis ding


    schnell fahre oder AdR möcht ich lieber mitm heckmotor fahre.
    sitze got guet uf dr monstr. vollverschalig isch designmässig (sorry) nit so mis ding. also doch eher es Nakedbike.


    Was sind eigentlich d'alternative zur monster? sind Ducs zuferlässig? got öfter oppis kaputt? Zicke?


    Gruess,


    Töfflipilot

    Hat noch nicht, will aber schon

  • @TS


    die duc woner erwähnt isch keis voll verschalts ding... wie chunsch du uf de gedanke? :grinning_squinting_face:


    töfflipilot


    hesch en 964er / 993er?

  • Zitat

    Original von töfflipilot
    @ day-day 993 4s (es giit kein schönere Arsch) :grinning_squinting_face:


    997 C-S/C4-S findi genau so toll :smiling_face: aber 996 isch ned so gsi... :smiling_face:


    Wett au en 993.. wär aber scho miteme 964 zfride :-)) leider fehlt money... scheiss wertbeständigkeit vode zuffenhausener...


    PS: hmm.. 997 GT3 RS... Träum :smiling_face:
    :face_with_rolling_eyes:

  • Hallo ond härzlech Willkomme do em Forum.


    Ech dänke es chond ned so gross drof ah, met was förmene Töff das mer afod. Hauptsach mer fühlt sech of em Bock wohl. Es brengt nüd, wenn dech onwohl fühlsch ond die ganz Ziit verckrampft droffe hocksch. Denn esch jede Töff schlächt. Aber wennt of de Bock hocksch ond dech wohl fühlsch, denn esch scho mol en wechtige Schrett glonge.


    Ducati chönd Zickig si, müend aber ned. D DeepZone do os em Forum hed au en 6er Monster. Die brucht chli meh Zöndcherze als anderi, das esch es denn aber au scho glii weder. Zodem muesch metere Monster ned all 6000km e Service. All 10000 tüents au. Denn cha de Service au ruhig chli tüürer si.

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • töfflipilot


    Hock doch mal ufen Triumph Speed Triple. Isch en 1050er... Und susch isch en Street Triple fascht s gliche eifach weniger stark motorisiert und e bitz handlicher.


    :grinning_face_with_smiling_eyes: Wenn en triumph nimmsch bisch sowieso cool... :smiling_face:


    Usserdem sind die 2 modell ja wahnsinnig schöni töff...


    Speed Triple
    [Blockierte Grafik: http://www.psndealer.com/dealersite/images/bmwpgh/speed%20triple%20tot500.jpg]


    Street Triple
    [Blockierte Grafik: http://www.1000hp.net/magazin/triumph/TriumphStreetTriple_129.jpg]


    wörd kei duci neh... Isch zwar schön aber alt... Ussert du nimmsch die neu Monster wo usechunt... Die isch top...

    Einmal editiert, zuletzt von Day-Day ()

  • Na de mäld ech mech doch grad mol....


    zersch mol sali..


    Zo de Monster... mini brucht nor meh Zöndkerze wills en 6er esch...
    Die grössere händ das Problem ned. Ond wenn mer chli zonene luegt gehts au sösch kei Problem. dVentil set mer eifach emmer vo eim lo mache, wo was devo verstoht.


    Grondsätzlech esch das jo e wändige Töff... (die meiste ämu :grinning_squinting_face: ) vo dem her scho mol ned schlächt zom afange. Ond wenn di wohl fühlsch, ond biz es ruhigs Händli am Gas hesch (set mer bi fasch jedem*g*), esch es absolut keis Problem.



    @Day Day ... neeee....aso die passed mer jetzt zom Biiispel gar ned.

    Einmal editiert, zuletzt von DeepZone ()

  • @day-day


    triumph echli weniger motorisiert? ich glaube sgegeteil isch dr fall....


    130 ps sind mer (für dr afang) zviel.


    emol luege. mini bessr hälfti isch immerno im glaube dass I mier en chopper zuelegg :smiling_face:

    Hat noch nicht, will aber schon

  • de day-day meint d STREET triple isch chli weniger motorisiert als d SPEED triple :mad:


  • stoht doch be mer gar nüt vo vollverschalig :P?


    nei spass bei seite han das ergendwie öberseh daser monster gschrebe het, han nor ducati gläse ond grad ad 1098er dänkt :face_with_tongue:

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • Zitat

    Original von -=TS=-
    ... han nor ducati gläse ond grad ad 1098er dänkt :face_with_tongue:


    Assoziazione :grinning_squinting_face: D Wärbig fonktioniert halt doch.



    @Day-Day nor wellmer en bestemmti töff marke fahrt, esch mer no lang ned cool oder on cool oder weiss der teufel was :winking_face:


    töfflipilot
    Was de day-day gmeint hed:
    Speed Tripple 1050er hed 130 Ross
    Street Tripple hed en 675er Motor mer 106PS (Wobii au das ned wenig esch)

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel: