Kupplungswelle gebrochen (Derbi Gpr 50, bj05)

• Hallo zäme, be letsch woche bede fahrtund gsi. Plötzlich hanich mini Kupplig nümme chönne zieh. De Mech meint es werd öppe uf 1400fr cho. Mini frog. was esch en Kuppligswälle, chamer das au sälber reparier?
    Dankeschööön

Gefährlich fahren die, die nicht gefährlich fahren!!!!

• unabhängig devoo, was e kuppligswälle isch (was im fall vo me bruch sicher ned sälber chasch repariere) würd ich bi so beträg e anderi meinig iihole.

chliini anekdote:
    wo ich min erschte töff (125er) bi go probefahre, isch uf de fahrt plötzlich schluss mit luschtig xii. de motor hedu uedreht, aber es het kein chraftschluss a s'ritzel geh.
    1. Mech:
    Getriebeschade, ganze motor zerlegge, blabla,... ca CHF 2000.--

2. Mech:
    Splint am Ritzel abenand, neue Splint, ca. CHF 3.50

wenn also ned sicher bisch, dass würkli die kuppligswälle abenand isch, würd ich no e anderi meinig iehole.

Bück dich Fee, Wunsch ist Wunsch...

• das isch natürli relativ. ich chönnts ned. wenn du aber s'fachwüsse hesch und s'wärchzüg (vermuetlich au spezialwärchzüüg) au, denn chasch es sicher sälber mache.
    ich schätze mal, es git fore, wo's spezifisch um derbi gaht. det erfahrsch sicher meh. ich weiss ned, wer da inne so öppis scho mal gmacht hed...

Bück dich Fee, Wunsch ist Wunsch...

• Ah ok merci. Han jeztz usegfunde was en kuppligswälle esch... scho es par mal ede händ gha und wies ned mole wies heisst :klatsch:

Gefährlich fahren die, die nicht gefährlich fahren!!!!