• Hallo liebe Töffgemeinde ich möchte mich auch noch schnell vorstellen. Wohne im Moment noch in Rümlang ziehe aber anfangs April nach Riedholz (das ist in der Nähe von Solothurn) und werde ende Mai 29 Jahre alt. Ich fahre eigentlich seit meinem 18. Lebensjahr Motorrad hatte aber zwischen 2002 und 2006 eine Pause und bewegte in dieser Zeit 4 Räder über die Rennstrecke. Im Frühjahr 2006 hat es mich wieder voll erwischt und ich hab mir eine R1 RN09 zugelegt.


    Also dann auf dass der Regen der Sonne weiche und der Asphalt sich erwärme und die Reifen wieder greifen. Cheeeeeers Päde alias Scorpion

    Wenn man eine Linie dicht an der Innenseite einhält und noch immer Streckenbreite übrig hat, dann kann man daraus schliessen, dass man noch schneller fahren kann.

  • Au vo mer es härzlechs willkomme do em forum.


    was hesch denn du för vier redli öber d strecki gheizt? rennteam mässig oder hobby mässig?


    gruess steff

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • Hoi ... :welcome: ... isch cool, bin au ziitli 4-rädli bürschted, isch aber chli arg tüür gsii (Int C).


    Defür isch Zwöi-Rädli scho irgendwie viel cooler :grinning_squinting_face:

  • jep vell spass be eus ond din satz "Also dann auf dass der Regen der Sonne weiche und der Asphalt sich erwärme und die Reifen wieder greifen" onderstötzi doch voll ;)!


    good ride ;)!

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • Danke danke :]


    Peak
    Ich han nur Hobby mässigi Autos gha oder gfahre Honda Integra - Impreza STI und än 350Z Twin Turbo.


    @Lümmel ja do häsch recht das mit däne 4-Rädli isch eifach chli tür aber ganz bin ich nanig dävo wäg cho. Mir händ no än Nissan 200SX für d'Strecki

    Wenn man eine Linie dicht an der Innenseite einhält und noch immer Streckenbreite übrig hat, dann kann man daraus schliessen, dass man noch schneller fahren kann.

  • Au es Sali vo mer...


    Ond vel Spass.. egal met wievel Rädli...


    PS: Interessanti Hobbys... :grinning_squinting_face:

  • Ciaaaaaaaaaaaaao und es grosses :welcome: a dich...

    [SIZE=4]:rock: !!! Triumph !!! :rock:[/SIZE]


    Cannot the Kingdom of Salvation take me home ???


    Triumph still in my heart... ;(

  • Zitat

    Original von scorpion
    Danke danke :]


    Peak
    Ich han nur Hobby mässigi Autos gha oder gfahre Honda Integra - Impreza STI und än 350Z Twin Turbo.


    @Lümmel ja do häsch recht das mit däne 4-Rädli isch eifach chli tür aber ganz bin ich nanig dävo wäg cho. Mir händ no än Nissan 200SX für d'Strecki


    Cool, also für Nat A Kat. oder Tageslizenz Slalom. Han au scho mol gstudiert öppis so für Fun, C isch halt zu happig, min. 130k pro johr ohni Wage & Schade :winking_face:

  • Ja leider leider isch dä Plausch extrem tür und dänn chömed na die laufendä Chöschte d´Kleider - Fürlöscher - Sitz - Helm - Gurte etc. alles chasch nach äs paar jahr wägschmeisse und neu chaufe... Klar isch au für d´Sicherheit aber halt au än grosse Poste...

    Wenn man eine Linie dicht an der Innenseite einhält und noch immer Streckenbreite übrig hat, dann kann man daraus schliessen, dass man noch schneller fahren kann.