• Moin zäme!

Churz zu minere Person:
    Wie mer a mine Interesse im Profil gseht leb ich zwar i zwei Parallelwelte, das isch für mich aber völlig normal.. beides sind Lebensstil :winking_face:
    Ich fahr einersits Mountainbike, anderersits Töff. Leider dörf ich - im moment - keine min eigene nenne...

Mini vorliebe sind Supermotos und Chopper, Rennmaschine sind amigs au fein, aber ich ziehne die andere beide Kategorie vor. Wenni d Chole hetti wäris e KTM 990 Supermoto:top2:

Wer frage hett söll fröge...

Gute Fahrt!

READY
    TO>> 
    ALUKÖFFERLI

• Supermoto und Chooper sind au fast sgliche :winking_face:

Welcome in da House =) Viel spass da im Forum!

Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

• sali sali au vo minere siite...

viel spass da und immer schon die schwarz siite undebhalte... :winking_face:

mfg BAUER

----------------------------------------------------------------------
    KLICK'S DU!!

• Zitat

Original von pseudOnat
    Supermoto und Chooper sind au fast sgliche :winking_face:

Endli eine wos au merkt! :winking_face:

Nee, het beides sind reiz... trotzdem isch ungeschlagen SM a de Spitze :face_with_tongue: Du wirsch wohl mit mir füehle :winking_face:

READY
    TO>> 
    ALUKÖFFERLI

• hey bilbo demfall vell spass be eus, herzlich wilkomme ond no grad en frog, het din nick ergendöppis met em bilbo beutlin z tue oder het bilbo en anderi bedütig :P?

Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

• Zitat

Original von Bilbo

Endli eine wos au merkt! :winking_face:

Nee, het beides sind reiz... trotzdem isch ungeschlagen SM a de Spitze :face_with_tongue: Du wirsch wohl mit mir füehle :winking_face:

Definitiv!! :grinning_squinting_face: :winking_face:

Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

• Zitat

Original von -=TS=-
    het din nick ergendöppis met em bilbo beutlin z tue oder het bilbo en anderi bedütig :P?

Hey du bisch verdammt guet :grinning_squinting_face:
    Also da isch d Story: Ich ha vor öppe mene halbe Jahr en neue Nick brucht (kei angst, min alte isch immerno tüüüüüüf i mim Härze) und will mir i dem moment nüt bessers als Lord of the Weed (wers ned kennt findets uf YouTube) und de Bilbo der Lutscher (aka Beutlin i de richtige Version) igfalle isch, bini bi dem...
    Da das hier aber es gesitteters Forum isch hani s Lutscher wegla :ugly:

Danke fürd Begrüessige

READY
    TO>> 
    ALUKÖFFERLI

Einmal editiert, zuletzt von AmmuNation (26. Februar 2008 23:27)

• Zitat

Original von Day-Day
    Welcome Bilbo

hehe schaffe ide nöchi vo dim wohnort :smiling_face:

Und fahrsch immer vo ZG da ane? :winking_face:
    Wo bisch denn und was machsch?

READY
    TO>> 
    ALUKÖFFERLI

• Schaffe bide baker & mckenzie im tüüfebrunne ade zollikerstrass direkt ade grenze zu zollike.. isch aber no züri.

bin au scho ufem zollikerberg go ässe... :smiling_face: