LED heck (acerbis)

• ich hab da mein acerbis-led-heck liegen das mir gestern per post geliefert wurde. nur wurden keine LEDs beigelegt. weiss jemand wie die bezeichnung für die LEDs heissen die da reinkommen?
    steht nix auf der packung oder sonst wo...damn.
    thanxxx

• warum sind dänn die nöd debih gsih? :confused_face:
    Voll strub! frög mal bim händler, vilicht isches ja en fehler!

<center>Wenn eine Frau fünf Minuten nichts sagt, ist es an der Zeit Wiederbelebungsmassnahmen zu ergreifen.

• nö de händler chan i nöd frage, de stresst mi grad huere :face_with_rolling_eyes:
    i ha jetzt mal freidig-motos ( acerbis-verträter) es mail gschriebe, aber die meined es seg alles i ornig und wenn denn segs en fehler vom hersteller und da interessiert die nöd:motz: :nachunten:
    spackos! und was die leds für e bezeichnig. hend wüsseds au nöd!

• Wie gross si d Löcher für d LEDs? 5 oder 3mm?

Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

• Wüus wahrschinlech 5mm si und de chasch eigentlech jedi LED iboue wo de wosch...

Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

• Zitat

Original von Milhouse
    Wüus wahrschinlech 5mm si und de chasch eigentlech jedi LED iboue wo de wosch...

nei, das stimmt also au nöd ganz! :winking_face: Git ja no smd und 3mm und und und LEDs!! :grinning_squinting_face:

<center>Wenn eine Frau fünf Minuten nichts sagt, ist es an der Zeit Wiederbelebungsmassnahmen zu ergreifen.

• Jo das weisi dänk ou aber du übrechunsch praktisch jedi LED imne 5mm Ghüs.

• aha, du meinsch vo de farbe?? Ja das stimmt scho... muesch eifach luege wäg de spannig oder suscht en Vorwiderstand ihbaue!!

• ja, isch vilicht s'beschte...