Wer fährt mit mir aus?

  • Sali zämmä!


    Ich selbst fahre (noch) kein Motorrad, liebe es jedoch Sozius zu fahren. Hätte jemand ab und zu Lust auf Begleitung?
    Würde mich freuen!


    lg

  • Die Entfernung würde passen. Nur mein Mopped ist halt nicht für zwei Personen geschaffen. Aber wenn du dir das zutraust...;-)

    Einer ist immer schneller - zum Beispiel ich :winking_face:
    Quod gratis asseritur, gratis negatur

  • mit photo evt.... :-)))


    nee nur spass... irgendwie kommt mir die ganze geschichte ein wenig "fishi" vor...


    spassprofil ne?


    PS: Sonst frag mal junior, bi dem machts spass hitendrauf... :grinning_squinting_face: HAHA :face_with_tongue:

    Einmal editiert, zuletzt von Day-Day ()

  • ihr sind doch alles geili böck...


    also bi mir hetts kei platz... han scho e fründin :grinning_squinting_face:


    hehehe

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • Zitat

    Original von maini
    also bi mir hetts kei platz... han scho e fründin :grinning_squinting_face:


    Gib der ned so müeh bim usrede sueche:


    "Also bi mir hetts kei platz... han en sozius-abdeckig :D" wär au scho grund gnueg gsi :grinning_squinting_face:

  • Zitat

    Original von Day-Day


    Gib der ned so müeh bim usrede sueche:


    "Also bi mir hetts kei platz... han en sozius-abdeckig :D" wär au scho grund gnueg gsi :grinning_squinting_face:



    ja die hani ebe nanig... :ugly5:


    aber wills elei eh meh spass macht, sind d'soziraschte eifach mal abmontiert... hehehe

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • bi mir chönntsch sicher au mol mitfahre, ich han jo kei wiblichi fuessfessle wie dr maini wo mr würd dä chopf abrissä :grinning_squinting_face:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • Zitat

    Original von Hypi
    bi mir chönntsch sicher au mol mitfahre, ich han jo kei wiblichi fuessfessle wie dr maini wo mr würd dä chopf abrissä :grinning_squinting_face:



    jaja... und den wenn sie der ned gfallt, lahsch sie uf em julier sitze? hehehe

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • klar isch es kei goldwing zum mitfahre :winking_face: aber defür gat d'poscht ab :face_with_tongue:


    ja maini genau so mach ich das amigs mit fraue wo mir nöd passed :ugly:

    Cry mich ein river ! :ugly2: