• WooooW

    Für Schreibfehler haften die Buchstaben

    Frag' nicht - Du könntest eine Antwort erhalten.

    Computer dienen uns zur Lösung von Problemen
    die wir ohne sie nicht hätten.

    R6 - Der schönste Weg der Fliehkraft in den Arsch zu treten

  • Interessants Grät. Hoffentlich gseht das au i de Strasseversion cool us.

    Was aber au na interessant wär: wievill Prozent vom Publikum chömed überhaupt na uf de Bock ufe?

  • Gseht cool us. gfallt mer guet.

    aber wenn das es GP bike isch wirds doch sicher nüd so schnell e strasseversion devo gäh. zumindescht ke würklichi...

    well i der Moto GP müends ja prototype fahre und wenn es töffli in serie gaht isch es ja keine meh.... :face_with_rolling_eyes:

    oder söll das töffli bi de superbikes mitmische?

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • Aprillia stigt nöd id MotoGP sonder id SBK WM ii, ab 2009. Vodemmher müends das Teil für dStrass verchaufe. De Alex Hoffmann isch jetzt döte Testfahrer.

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • ok denn machts sinn.


    ja denn müends ja e gwüssi azahl verchaufe. allerdings isch ja nonig gseit das es denn au es massemodell wird... es langed ja so chlini verchaufszahle und dementsprechendi priise wie e duc 1098R

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • Ziel ist 2009 Superbike.
    Für das müssen eine gewisse Anzahl Bikes verkauft werden (Strassenversionen).
    Die Strassenversion wird dieses jahr an der EICMA'08 in Mailand vorgestellt.

    2010 soll's dann im GP los gehen.

  • Zitat

    Original von DonBosco
    ok denn machts sinn.


    ja denn müends ja e gwüssi azahl verchaufe. allerdings isch ja nonig gseit das es denn au es massemodell wird... es langed ja so chlini verchaufszahle und dementsprechendi priise wie e duc 1098R

    du jetzt nid so schwierig ... isch halt au es ItaloBike :smiling_face: ... isch halt chli anders wenn seisch au Lamborghini, Ferrari, Maserati ... als Toyota, Subaru, usw... (obwohl Qualität besser isch :winking_face: )

  • Zitat

    Original von Hanni-bal
    Besch du der do sicher das quali besser esch??

    Weiss ned diräkt... aber bi de Italos hesch immer s'einte oder s'andere gnusch... trotzdem eifach cool, 'cuore' äbe ... Japser funzed eifach.

  • Zitat

    Original von Hanni-bal
    Besch du der do sicher das quali besser esch??

    chunt sowieso druf ab weli qualität agsproche wird...

    minere meinig nach gids gnaui unterschied... Verarbeitig, Material, Technik/Elektronik, Ergonomie usw...

    Material isch bide Italos ja meistens ned schlächt, nur d verarbeitigsqualität isch ame zum hüüle... Anderschume sind d Japaner Technisch ufeme super qualitätsniveau, aber d Materialqualität und s erschiine sind teilwiis zum gorpse..
    Die dütsche widerum sind master der verarbeitung und ergonomie (grössteteils) aber d technik (aber widerum wills sehr fortschrittlich sind) isch amig chli d achillesferse...

    so gsehn ichs zmindest...

    Einmal editiert, zuletzt von Day-Day (24. Februar 2008 23:42)

  • ha mer zerscht au welle en rsv v4 poschte wenn si ändli würd usecho. ABER:

    keine weiss wenn das töffli ändli usechund, hed mal gheisse 08-09 jetzt heissts 09 id SBK, keine weiss genau was lauft.

    zudem set mer sicher kei aprilia chaufe wenn si ganz neu usechund, isch halt scho en qulitätshuufe unterer Güte. de motor isch jo jetzt au no en eigeprod. vo aprilia und piaggio und nümme rotax.

    und ha mi jetzt halt für en duci entschide denn, en duci isch und blibt en duci

    und en aprilia isch halt nur en aprilia...