Wo suäche

• Sallli zäme.
    Da ich ab em 4. April ändlich dörf mit de groose Möff möff umefahre bini chli uf de suächi.
    Jetzt mini Frag. Ich kenne nur de motochanne.ch und de motoscout24.ch
    Gits da na anderi Siite???

Mööörci schomal im vorus

Gruäss Chrigi

Mangelnde Leistung ist durch höhere Risikobereitschaft zu kompensieren!!!

• Jo das wer de glichi wie de motochannel :mad:

• @ Chrigi:

ich säg etz mol das 95% vo dä möffs im motorradhandel.ch usgschribä sind..

(reini behauptig!! :mad: )

i het na än kolleg wo ä SV 650 verchauft,.. glaub jahrgang 04 und ca. 6000km...!!! so um dä pris vo 5000-6000!!! glaub...!! isch genau diä wiä uf em link nur königsblau.. sehr schöns blau!!! und si wär bereits drosslät.. also went interessä hetsch..!?

SV 650

gruss greeeeny

• Es chunt ganz druf ab i welere priiskategorie du es möff suechsch...

wenns eher tüürer bzw. priislich gäge neufahrzügregion sell choschte, findsch sicher recht vil im motorradhandel...

aber wenns es sehr günstigs ding wetsch 5-6-7k, denn wirds schwirig... vorallem wenns so en typische beliebte wie R6 und co sell sii... oder au d japaner 600er/750er Nakeds...

Die sind denn eher selte drin... Obwohls gnueg vo dene ufem märt hätti... Es sind bi wiitem nid alli töff vode händler usgschribe... Das liit warschinli dra dass sich s medium - EDV - ide verschidne betrieb noni so duregsetzt hed... einigi händler sind sehr unzuverlässig was occasione und fahrzüg usschribe agaht... gwüssi sind au eifach z fuul oder wüssed ned rächt wies funktioniert.

würd emal a verschidne händler alüte echli säge was du suechsch und voila... evt. finsch uf http://www.gratis-inserate.ch au no was gschids.. hed öbbe die mal gueti sache im günstigere rahme. Sind aber hauptsächlich privati verkäufer.

Aber wenn öbis neus suechsch denn ischs wie gseid relativ eifach im motorradhandel z gfinde...

Einmal editiert, zuletzt von Day-Day ()

• schau doch mal unter
    Ricardo
    oder Ebay

zudem gibt es einen Inserateteil im "Töff"

und zu guter letzt läuft die Swissmoto - da dürften eine ganze Menge Occasionen zu verkaufen sein (gibt's da eigentlich den Occasionsmarkt noch?)

Und: wenn Du mal weisst, wass Du genau haben willst, dann kannst Du immer noch in den entsprechenden Typen-Foren fragen (auch hier im Forum), da gibt es immer jemanden der jemanden kennt der gehört hat, dass einer eventuell seine Mühle verkaufen würde :face_with_tongue:

Marc
    P.S.: Foren, Motorradhandel und sonstige Internet-Sachen hin oder her - ne gute Idee ist es immer, seinen Händler zu fragen ob er nicht was zu verkaufen hat (oder jemanden kennt, der verkaufen würde). Viele quatschen mit den Händlern drüber, können sich aber nicht wirklich entscheiden oder schreiben zu absurden Preisen aus (beim Händler noch höher, der muss schliesslich vom Gewinn leben können und hat ein hohes Risiko wenn die Kiste nicht weg geht beim Eintausch). Bei direkter Vermittlung kann sich da durchaus mal was vernünftiges für alle Beteiligten ergeben.

• Joo ich weiss ja scho was ich will. Mus nur na warte bis ich chan offe umedüüse denn gahts uf Probefahrt und wenn mer die KTM (Superduke 07) zuäseit mun si so schnell wie möglich ane.... gange demfall mal zum Weber und plaudere chli mitem... Filicht het er na es Vorfüärmode für mich :grinning_squinting_face:

Danke schöön für d`Hilf

• Genau - das ist das richtige Vorgehen.

Nebenbei: auf motorradhandel.ch gibt es auch eine Rubrik für neue Motorräder - da sind manchmal echt gute Preise für Ausstellungs- bzw. Vorführmodelle drin. (Im moment eine Duke II, neu, für unter 10'000 im Tessin).

Marc

• Achtung!!! Will keine Duke 1 2 oder 3 sondern ne SUPER DUKE!!! Da giebt es doch nen kleinen Unterschied :smiling_face_with_horns:

Der absolute Traum währe natürlich wenns nach der Swissmoto die Weiss/schwarze 08er Superduke billig zu kaufen gäbe. In die hab ich mich irgendwie verguckt... :grinning_squinting_face: