Toeff-forum.ch TREFFE

• Zitat

Original von V|RuS
    ich wür den mal säge, es isch "hm", oder? naja... :grinning_squinting_face:

:grinning_squinting_face:

Sind guät wordä, diä Fotänä. :grinning_squinting_face:
    Isch äs mega lässäs Weekend gsi, mit änerä ufgstelltä und lässä Töfftruppä. :smiling_face:
    Hät mega Spass gmacht. :smiling_face_with_sunglasses:
    Au äs grossäs dankeschön an Spike, wo das ganze organisiert hät.*thumb*

:smiling_face_with_horns: Passabfahrt mit dä Skates....fast so geil wie mit äm Hobel :smiling_face_with_horns:

• Lustigi Biuder :face_with_tongue: I hoffe we mr z nächste Mau so öppis mache isches nüm amne Wucheänd woni süsch scho 100 Sache ha :face_with_rolling_eyes:

Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

• Zitat

Original von Wildcard
    Hm. :)) Will nomol :frowning_face:

I auu. :winking_face:

Aber so noch mim Gfühl isch das nöd s'letschti warm Wuchäend gsi. :smiling_face_with_sunglasses:
    Hoff, i cha mit dä R1 das Johr no äs paar mol über Päss heizä, wöt scho no paar Kilometer machä.:wazzup:

:smiling_face_with_horns: Passabfahrt mit dä Skates....fast so geil wie mit äm Hobel :smiling_face_with_horns:

• bi zwar nume am sunntig gsih, aber hans voll geil gfunde... voll die easy lüüt und bin sogar mit minere DT no villne devo gfahre! :grinning_squinting_face:

Nei, müemer wider mal mache, dänn chumi Sa und So...

<center>Wenn eine Frau fünf Minuten nichts sagt, ist es an der Zeit Wiederbelebungsmassnahmen zu ergreifen.

• hehe.. jau isch wükkli fett gsii :smiling_face:
    schööns wätter, super gruppe (theam), cooli unterkunft..
    has wükki gnossä... !
    und ich schlüüs mich am rescht aa.. wen isch s nöchschte uusfäärtli und träffe ? *g*

@scööby.. lol du bisch au ganz nachem motto "mangelnde ps wird mit wahnsinn ergänzt" gfahre.. :face_with_tongue:

• Zitat

Original von ravi
    @scööby.. lol du bisch au ganz nachem motto "mangelnde ps wird mit wahnsinn ergänzt" gfahre.. :face_with_tongue:

Also soooooooo kriminell bini jetzt au nöd gfahre... :smiling_face_with_sunglasses: Ich läbe amel no :grinning_squinting_face:

<center>Wenn eine Frau fünf Minuten nichts sagt, ist es an der Zeit Wiederbelebungsmassnahmen zu ergreifen.

• Aschinend esch es werkli cool gsi. Be gester no met em Vity em Usgang gsi. Ond was är so verzellt hed... Ech mues s nöchst mol au cho.

Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

• :face_with_tongue::face_with_tongue:

s wuchenänd isch hammer gsi !! danke manne dasermi mitgschleikt händ .

han hald amigs ächli länger brucht !! :(:(

merci au für d`organisation vom spike :))

isch e lockeri gueti gruppe gsii *thumb*

und cooli föttis voll krass mann

suche neuen Schutzengel, meiner ist nervlich am Ende

• hey monky schön das du de wäg is forum gfunde hesch und dich registriert hesch! da mal es fetts WELCOME ! vo mir :grinning_squinting_face:

jo isch echt supernett gsi, schön dass du als riifi frau mitcho bisch, das het en guete toutch de gruppe geh!!!

währi cool wenn du s'nächstmal au wieder hm... oder sogar no es paar wiiteri fraue de weg zu eus... oder... :grinning_squinting_face:

grüessli us winti :smiling_face_with_sunglasses:

rally lugano: "du... wo sind mer da? - scheissegal, gib gaaaas!!!!!!!!"

• Zitat

Original von Scooby

Also soooooooo kriminell bini jetzt au nöd gfahre... :smiling_face_with_sunglasses: Ich läbe amel no :grinning_squinting_face:

Kriminell nöd, aber mer hät gmerkt, dass du dini DT guät im Griff häsch. *thumb*
    Het niä dänkt dass mer mit 12PS so schnell dä Pass duruffahr cha. :smiling_face_with_sunglasses:

• [SIZE=3]Sali[/SIZE] monky,
    äs herzlichs willkommä im Forum vom Biker Boy. :smiling_face:
    Das du amäl ä bitzli länger brucht häsch isch doch nid schlimm, solang du dich nöd gstresst gfühlt häsch, dä Spass isch das wo zelt und nöd we schnell mer dobä isch. :winking_face:
    Schö das du dich registriert häsch.