Let me introduce myself...

• Hallo Töff-Forum,

Ja das isch jetzt s erste mal woni erläbe dass mer sich imne Forum vorstelle dued :-))). Aber isch en tolli Sach und da ergrifi natürli gern au d Chance zum mich vorstelle.

Wer bin ich also?

Heisse duen ich Kevin Meier, wohne dueni in Rotkrüz im wunderschöne Kanton Zug. Dur de "Junior" und de "Lümmel" woni beid scho länger känne, bini uf das Forum gstosse und da ich jetzt grad erst de Kaufvertrag vo minere zuekünftige underschribe han isch es guets Momentli cho zum mich au mal amälde.

Fahre dueni momentan no nüt... Warte no zue uf die erste warme Sunnestrahle und hole denn sobalds mi bisst mini Triumph Daytona 675 in Eschebach ab. Freue mich daher ganz speziell uf d Saison 08.

Für es schwätzli über Autos bini im übrige au sehr gern z'haa. :-))

Also, mal vorläufig en schöne Tag!

Cya

kev

• Uiiiiiiii scho weder en Triumph :grinning_squinting_face:

schööön.

WELCOME TO THE JUNGLE :grinning_squinting_face:

Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

• Saaaaaaaali Day-Day

Triumph schient im Ufwind z'si :grinning_squinting_face:

Gruess
    Epimenides

[SIZE=4]:rock: !!! Triumph  !!! :rock:[/SIZE]

Cannot the Kingdom of Salvation take me home ???

Triumph still in my heart... :loudly_crying_face:

• Zitat

Original von Epimenides
    Saaaaaaaali Day-Day

Triumph schient im Ufwind z'si :grinning_squinting_face:

Gruess
    Epimenides

vilicht gids in letschter ziit usnahmswis eifach wider meh lüüt mit stil und gschmack wo sich en töff chaufed :-))))) :engel:

Japser iiheitsbrei.. no thanks :smiling_face:

Jetz han mer grad ned so fründe gmacht hehe :smiling_face: Aber isch ja ned z ernst z neh... han au nippon-grät gern...

Einmal editiert, zuletzt von Day-Day (4. Februar 2008 17:55)

• wilkomme do im Forum :grinning_squinting_face:

Für Schreibfehler haften die Buchstaben

Frag' nicht - Du könntest eine Antwort erhalten.

Computer dienen uns zur Lösung von Problemen
    die wir ohne sie nicht hätten.

R6 - Der schönste Weg der Fliehkraft in den Arsch zu treten

• Zitat

Original von Mercutio
    das brite-pack nimmt langsam überhand. chömeds halt so i'd schwiiz, wenn's scho ned d'EM döfed.

sali aber trotzdem :winking_face:

ROFL :grinning_squinting_face:

• Zitat

Original von Mercutio
    das brite-pack nimmt langsam überhand. chömeds halt so i'd schwiiz, wenn's scho ned d'EM döfed.

sali aber trotzdem :winking_face:

Hahahahah... Das isch ja würkli de Oberhammer. England eifach nöd debi :grinning_squinting_face: Ich liebe Kroatie für das !!!

Aber für alli andere, ich chan eu scho mal beruhige, es wird sowieso Italie wieder gwünne :smiling_face_with_horns: (ok jetz hani bi paarne Minuspünkt gmacht) :tongue:

• Zitat

Original von Peak
    Epimenides
    Du weisch aber au wemer sech frönde macht *g*

Doch doch, das chani scho au :grinning_squinting_face: Aber das hani jetz eifach müese säge, hans mir nöd chöne verkneiffe :face_with_tongue:

Aber lueged doch mal di Positiv Siite ah... Wenn Italie ide Schwiiz Europameister wird, denn git das ä Rieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeese Party :prost:

• [/quote]Aber für alli andere, ich chan eu scho mal beruhige, es wird sowieso Italie wieder gwünne :smiling_face_with_horns: (ok jetz hani bi paarne Minuspünkt gmacht) :tongue:[/quote]

:grinning_squinting_face: ergendwie hesch ezt scho huere viel minuspönkt :grinning_face_with_smiling_eyes: ezt muesch den bremse sösch chaschdi bald weder abmelde hahahah :grinning_squinting_face: nääi seich :grinning_face_with_smiling_eyes:

greeez

Für Schreibfehler haften die Buchstaben

Frag' nicht - Du könntest eine Antwort erhalten.

Computer dienen uns zur Lösung von Problemen
    die wir ohne sie nicht hätten.

R6 - Der schönste Weg der Fliehkraft in den Arsch zu treten