Farbe

• Also ä Frag zu dä Töff Farb.
    Ich han vor en neue Zchaufä und ich bin mit dä Farb entscheidig nöd so ganz sicher wil ich sehr pingelig bin was putzä vom Töff agaht mini CBR hät 35000km und gseht immer no us wieä usem Ladä.
    Ich wet dieä neu eigentlich ganz in schwarz chaufä aber ich han ghöhrt das Schwarz sehr heikel isch bim Töff und ich wet nöd das mehr jedes chrezli gseht hät öper en ganz en schwarzä und wie gseht das us mit em üsere bild nach etlichä Kilometer???

Dankä für Antwortä Mäse

KTM 1290 ON ROAD

• ich han jetzte scho de zweit ganz schwarz und es isch würkli recht heikel.

wennd unkomplizierti farb wotsch nimm am beschte silber oder blau. uf dene gsehsch das ganze am wenigschte guet.

wennd de töff aber guet pflegsch denn isch er au in schwarz no lang schöön.

SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

• Ja schwarz isch würkli huerä heikel und idä sunne wirsch immer wider es chräbeli finde au wenns verdaaaamt chli isch. und de bsitzer vom töff gseht sowieso sache wo andri nöd gsehnd. und wie de bösci richtig gseit het, mit dä richtige pfläg wird au s schwarz lang schön blibe. aber zitufwändig isches....

• also mini allfaelligi street triple doch lieber wiss? :confused_face:
    ich butz auto und toeff ja scho gern... aber was ich bi eu so xeh han isch mer chli zvil, anders mitteli fuer anderi teil...
    naja, vilich findi doch na me spass dra ^__^

*immer na am versueche mini DT z wheele*

• doppelpost... sry... X(

Einmal editiert, zuletzt von Day-Day ()

• gnau us denä gründ hani mini daytona ned als Special Edition bstellt... (Schwarz, Goldene felgen)

Schwarze lack isch scho gnueg heikel, und die hätt denn no goldigi felge wo eifach niemeh för länger als zwüsche "wäschalag-zuhause" suuber bringsch. :-))

[Blockierte Grafik: http://www.triumph.co.uk/images/Daytona675_SE_gallery_pop_1_2008.jpg]

usserdem... schwarz isch gar ned sooo schön amne töff... eifach edel. vili kante und en teil vode form god eifach im lack "under". was nid immer schlecht isch zwar siehe 08er CBR1000 :-).

JtC
    Street Triple nimmt mer wiis :-))
    Schwarzi street/speed triples erinneret a scientology ;-))

PS: Sorry förs grosse bildli.... hed ja nid jede en 24Zoll :smiling_face:

• Lääääääck du mir am Arsch...

De töff isch eifach en Traum... Nur vom aluege chumi inen Orgasmus ähnliche Zuestand :grinning_squinting_face:

Bi mir hets mal für de Afang für ä Daytona 650er glanget. Und morn wird sie endlich abgholt :smiling_face_with_horns:

Die söll denn 2-3 jahr hebe und denn gits öpis neus :face_with_tongue:

[SIZE=4]:rock: !!! Triumph !!! :rock:[/SIZE]

Cannot the Kingdom of Salvation take me home ???

Triumph still in my heart... ;(

• Also ich hatte mal ein Auto in schwarz met. - nie wieder, da kann man kaum aus der Waschanlage fahren ists schon wieder dreckig (und ich hasse es wenn mein Auto / Motorrad dreckig ist) - hab mir geschworen, nie wieder!

Meine Mito Evo 2 in seidenmatt schwarz war allerdings unproblematisch.

Die Triple sieht einfach nur GEIL aus... da könnte ich meinen schwur schon wieder brechen. :grinning_squinting_face:

Take a walk on da house side!

• damn redet nit so....

susch bereui na dassi sie ned so gno han :grinning_squinting_face:

HEHE.. Aber min entscheid isch uf langi duur glaub glich besser... Usserdem spari 3000 stutz... hehe

• Monitorahspielige.......

Da hanis ned so schwär, de nöchscht töff isch rot:))

Einmal editiert, zuletzt von junior ()

• hei mäseeeeeeeeee.........

ich en schwarze metalise.......und putze tueni nöd de huufe............und mer gseht halt die gwüsse chrezli.............

aber ich würd säge wenn du eh en putz fanatiker bisch dänn wirsch mit schwarz au kei problem ha.......es git sovil geili politure und mitteli das du demit kei problem wirsch ha............also ich würd säge .........

wenn du uf e farb tuesch verzichte nur wägem putze........neiiiii würd ich nöd.........
    grues riccardo

lasst es mal ruhig angehen............