Maini's neues Möffi

• mol aso jetzt wonisi mal rechtig gseh mueni sege gsend nedmal so schlecht us wenni am afang gmeint han :smiling_face:

Für Schreibfehler haften die Buchstaben

Frag' nicht - Du könntest eine Antwort erhalten.

Computer dienen uns zur Lösung von Problemen
    die wir ohne sie nicht hätten.

R6 - Der schönste Weg der Fliehkraft in den Arsch zu treten

• Underseat töpf gfalled mir eich scho aber die gp form wär irgendwie nix für mich..

Listen to many, speak to few

• Jo aber sie esch scho heiss :winking_face: Du häsch dini jetzte offe oder no ned? Ned das ich weder a der verbii zieh lol

Greetz Mige

No Risk No Fun

Wenn du Gott siehtst, dann solltest du bremsen

• maini hesch die töpf uf der r1 mal in echt ghört?

well wasi da zumindescht anere Z750, wo susch im originaltrimm nüd würkli schlecht tönt ghöre isch eifach grässlich

http://www.dailymotion.com/video/x39qpa_kawasaki-z750-k7-leovince-gp-style

also wenn d R1 nur annähernd so scheisse tönt mit dene leo's denn würdi da schön d finger devo lah. zudem sinds wohl au rechti leischtigsfresser, wells so chlii sind.

SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

• hmm... mal abgseh vo de eventuelle leistigsiibues, was finded ihr den soo grässlich?

ich find das kreische na geil, isch mal na was anders als immer die dumpfe tön.
    wobii ich au na e akra am aaluege bin... morn den mal abkläre öbs da au was gschiids gitt.

aber ansonste wirds wahrschindlich scho die gp sii.

und wenn eu das tönli nervt, umso besser, de luegi immer das ihr schön hinder mir müend fahre... hehehe :grinning_squinting_face:

Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

• GP heisst halt si tönet au wie GP!
    Für die wos nöd guet findet gits ja di normalä Dämpfer au no.

Leistig frässä? Glaub nöd, so guet wie d'Seriä-Töpf sind's sicher

• maini

akra gits verdammt geili. zum biespiel d hexagonal in carbon oder titan. nume choschtet dete ein topf und du bruchsch ja zwei dopplet so viel wie zwei vo de leo GP :face_with_rolling_eyes:

d qualität isch aber au dementsprechend, wobii leo au nüd all zu schlecht isch.

SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

• Scheens Möffi häsch do poschtet Maini :grinning_squinting_face: Hoffe häsch no lang Freud dra.

Und Andersch als Anderi findi die GP Töpf no geil :grinning_squinting_face:

Das Leben ist hart, es hat noch keiner überlebt...

• So leutz....

Mini Leovince GP-Style isch montiert.

da Na de Vergliich

zerscht original töpf, den Leo mit DB-Killer und zuletzt noch Leo ohni DB-Killer :grinning_squinting_face:

Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

• hey maini, chli spoht aber trotzdem no gratz zo dinere r1 ;)!

@ wheeler ich han au no en r6 ;)! ond r6 rocked jo wohl alles weg ofem 600er segment :face_with_tongue: *duckundwegrenn*!

de skali2 het neu au en r6 also semmer scho 3 :P! ond es händ no paar anderi en r6 hehe!

jäjo i freu mi natürli au scho jetzt of mini zuekonftig, i 2,3 johr chaufendi, r1 :)!

ah jo ond d töpf fendi emu no geil, i fende so chreiendi töpf eigentlich ned übel ond wenn de DB dosse hesch esches eh öbertrebe geil :smiling_face_with_horns:

Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

Einmal editiert, zuletzt von -=TS=- ()

• geili sach simi :smiling_face: wobi dr ohni db killer uf dr rennstrecki wahrschinli es paar neui phonak ohre chasch poschte :grinning_squinting_face:

Cry mich ein river ! :ugly2:

• Zitat

Original von Hypi

geili sach simi :smiling_face: wobi dr ohni db killer uf dr rennstrecki wahrschinli es paar neui phonak ohre chasch poschte :grinning_squinting_face:

ah quatsch... nur gnueg schnell fahre, den isch da ned mis problem :grinning_squinting_face:
    Den muesch du de luege das ned die ganz ziit hinder mir bisch :smiling_face_with_horns::ugly:

• ja das mues i sowieso, bi dim flügegwichtli und dine paar ps meh wirds ehh langsam schwierig :winking_face: abr mir gsänds ja denn :grinning_squinting_face:

Cry mich ein river ! :ugly2: