Maini's neues Möffi

• Zitat

Original von SERVER
    Ich weiss erlich gseit nid was am xenon so geil söll si :winking_face:

mir langet z liecht wo ich am töffli han fahre ja nid bzw selte im dunkle...

du wirsch au am tag besser gseh. zumindescht min schwarze töff fallt einiges meh uf wenn er es "unagnehms" blau's liecht het als mit dem gelbliche originalpfunzelteil.
    schwarzi töff werded nämli recht oft überseh. under anderem en grund warum i nüd au no e schwarzes kombi han. wär ja farbtechnisch passender als mis silbergraue

SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

• Also HID (Xenon) Lampe isch keis problem, chunnt drufah, was für dich alles zuegloh isch, da die blaue Strossemannli no giftig druf sind. Dänn chund drufah, was für en farb das wetsch, über 8000K (also bläulich bringt gar nüd meh, hed au nüd meh mit tageslicht z'tue.

2400K - Halogen, gelblich
    ca. 5000K - weiss (HID bim Auto)
    8000K - blau
    10000K - blau/violett
    12000K - violett

chasch alli HID Bire (H1, H4, ... H11, usw.) in 2000K abstufige ha. ... idealerwiis isch öppis um die 4500 bis max 6500.

• ich het da gad na e frag... isch mer gad igfalle wegm pic vom bosco..
    bocked ihr euri bikes immer uf?
    was sel das bringe? bruched ihr euri gfährt so sällte das er süscht egigi gummis bechiemed? :face_with_tongue:

• Zitat

Original von Dark Rider
    ich het da gad na e frag... isch mer gad igfalle wegm pic vom bosco..
    bocked ihr euri bikes immer uf?
    was sel das bringe? bruched ihr euri gfährt so sällte das er süscht egigi gummis bechiemed? :face_with_tongue:

nei, ich han zwar vo und hi und so alles drumrum... aber wenn nid winter isch, nid ufbocke. goht meh drum, wenn s'Möfi iilagerisch, also Wintersession, dänn chasch so de reife au chli entlaschte und hesch keis Ei im früehlig.

• Bim Chetteschmiere isches au sehr hilfriich, bim butze au und bim Schruube sowieso.

"Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

• ich bock mini immer uf. dadefür bruchi grad emal 1 minute länger bim abstelle und defür staht sie nachher sicher.

• Zitat

Original von DonBosco
    ich bock mini immer uf. dadefür bruchi grad emal 1 minute länger bim abstelle und defür staht sie nachher sicher.

stat si mitem ständer au :winking_face:

natürli sofern keine dri fahrt oder secklet.

• zum xenon:
    Hetts jetzt selber au ned brucht und hans mer au scho überleit öbis sell usbaue und uf ricardo verscherbele.
    weiss au ned wievil das d'buess würd sii.
    und uf de Rennstrecki bruchi die 2 Stürgrät ja au ned unbedingt mitschleppe, nur unnötig balast:D
    Wirdi bim nöchste freie tag den mal in aagriff neh zum mal gnau aaluege und umebastle:)

Thema Montageständer.
    Ich duen mini au immer ufd ständer us em eifache grund das nebedzue i de garage na es velo staht und es gstell. da s'möffi uf em ständer grad staht, giz chli meh platz i de breiti, sprich d'schwöschter muen ned jedesmal de lenker vom drahtesel a mis möppi tätsche wenn sie was im gstell will hole.
    und suscht chömed da die andere annehmlichkeite dezue... bim wäsche chan mer d'redli schön drehe und chunnt überall bequem dezue, bim ölwechsel chasch e gschiids becki drunder stelle hni sauerei, Felgerandufchleber chasch easy montiere etc.

Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

• ja guet wenn mer das so alueget.. mini staht aber eh sälte länger als 1 wuche ide garasch ume ohni gfahre z werde und dete wo si staht staht si ganz guet... bim buze klar da wers na hilfrich aber oelwechsel und so machi eh nöd sälber ich getrau mich da nanig ane nach mine erfahrige bini nöd so en guete mech :mad: und den lani bi de susi mal lieber ganz d finger devo :grinning_face_with_smiling_eyes:
    ich han drum bim töffli mal de motor usbauet und so chli ume pascchtlet und naher ( mit me 63ccm rännsatz und me 13/13 vergaserli und me andere uspuff isch es öpe glichschnäll glofe wie vorher ) hehe naja chasch nöd immer güne :grinning_squinting_face:

• maini

Ich würds Xenon drin loh, isch jo cool und genau.. Balast 93 gramm oder so... lieber chli am Ranze abspecke *fg* :face_with_tongue:

• Zitat

Original von Lümmel
    maini

lieber chli am Ranze abspecke *fg* :face_with_tongue:

hey...

biz erotischi schwungmasse muen den scho na drinne bliibe :mad::grinning_squinting_face:

Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

• Sodeli...

Da ich jetzt gwillt bin das möffi chli länger zbhalte, bini am überlegge öbi mir es paar goodies sell leischte.

als erschts: Töpf
    es sell zimmli sicher en Leovince werde. da stönd mer jetzt 2 zur uswahl

GP Style:
    http://213.23.146.230/leovince…4?7777_Yamaha_R1_07_2.jpg
    http://213.23.146.230/leovince…4?7777_Yamaha_R1_07_1.jpg

oder dänn die otto normalos EVO2
    http://213.23.146.230/leovince…8-7769-7770_R1_2007_1.jpg
    http://213.23.146.230/leovince…8-7769-7770_R1_2007_2.jpg

mini tendenz zieht, entgege mehrheit vo de umfragte, zur GP-Style.
    irgendwie gfallt mer die ungwöhlich formgebig, d'tatsach dasi sonen topf na nie a irgend emne möffi gseh han und will de kolleg de evo eh scho dranne hett;)

den bini na am luege wegere blaue mra schiibe, Luftfilter, sturzpads etc.

mal luege was es na alles so inegschneit chunnt:) mis budget muen natürlich au na mitmache :grinning_squinting_face:

• de GP style findi grässlich.

ane r1 würdi en laser tue. git da so eine mit ere liecht drüeckige aber trotzdem grundete form wo recht geil usgseht.