Lümmel hed bald es neus Spiilzüüg :)

• jo also s vehikel ofem 1. ond 3. bild esch wörkli de hammer :)!

s chassis esch prägt vo schöne rondige, super fahrwärch, drehmomänt bes zom abwinke ond augefänger garantiert :grinning_squinting_face:

hahaha die teils chasch emene chotzpfoschte glichstelle ^^!

sorry für min wortluut :face_with_tongue:

Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

• >Das esch doch ehn BMW roller mit sicherheitsgurte oder defür bruchsch kei helm ihr stadt sicher praktisch

Grr Mige

No Risk No Fun

Wenn du Gott siehtst, dann solltest du bremsen

• Zitat

Original von Hanni-bal
    >Das esch doch ehn BMW roller mit sicherheitsgurte oder defür bruchsch kei helm ihr stadt sicher praktisch

Grr Mige

das hend d'chöifer ebe au gmeint gha... so geil töff fahre ohni helm....

bääääp... wie du uf em 3te bild gsehsch müends ebe doch en helm aalegge... hahahahaha

ah ja ich wott mich na entschuldige das ich s'wort töff mit de bmw c1 in zemehang bracht ha:( :mad:

Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

• ou jo das hesch
    :grinning_squinting_face:

Für Schreibfehler haften die Buchstaben

Frag' nicht - Du könntest eine Antwort erhalten.

Computer dienen uns zur Lösung von Problemen
    die wir ohne sie nicht hätten.

R6 - Der schönste Weg der Fliehkraft in den Arsch zu treten

• Zitat

Original von maini

das hend d'chöifer ebe au gmeint gha... so geil töff fahre ohni helm....

bääääp... wie du uf em 3te bild gsehsch müends ebe doch en helm aalegge... hahahahaha

ah ja ich wott mich na entschuldige das ich s'wort töff mit de bmw c1 in zemehang bracht ha:( :mad:

und falsch :grinning_squinting_face: De C1 dörfsch ohni Helm fahre, das ufem 3te Bild isch ( und ja ich meins vollkomme ernscht ) e Benelli.

• Zitat

Original von Cedi

und falsch :grinning_squinting_face: De C1 dörfsch ohni Helm fahre, das ufem 3te Bild isch ( und ja ich meins vollkomme ernscht ) e Benelli.

benelli? ha gmeint die mached einigermasse schöni sache? hmm

und de weg em helm nimmi der ned würkli ab, den ich han s'gegeteil mal vomne experte ghört.

aber eigendlich intressierts mi au ned, das ding ghört eh weggschmisse minere meinig nah

Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

• C1: Ohne Helmtragepflicht... Danke Sicherheitszelle (siehe "chlammere um de oberkörper siitlich vom roller) und Gurt. das heisst... du gheisch bimene sturtz nid mal usem roller "use"....

Benelli Adiva: Trotz dach, helmtragepflicht... Aber au kei gurtepflicht. A sinnlosigkeit nüm z übertreffe das ganzed ding... praktisch isch, de adiva chan au ines Cabrio umgwandlet werde:

hier übrigens die neu version:

[Blockierte Grafik: http://www.velos-motos-keller.ch/bilder/roller/adiva/adiva_ad-250_silber.JPG]

[Blockierte Grafik: http://www.velos-motos-keller.ch/bilder/roller/adiva/adiva_ad-250_silber_2.JPG]

Tadaa.. voilà der premier ROLLER Coupé-Cabriolet! :grinning_squinting_face:

De einzig vorteil a dem dach isch ja wohl dass im räge ned soo nass wirsch vo obe... Das konzept verhebet allerdings nur solangs ned schief rägnet... :wand:

übrigens, C1 fahrt ned ohni dass beidi gürt iigsteckt sind. :smiling_face:

also wenn en roller, denn en C1.. Ich nimm sofort eine wenn mer öber eine günstig abüte chan.. leider sind die meiste praktisch "unverkäuflich"... Die wenige wo würkli mal eine kauft hend, wüssed ne schinbar sehr z schätze. Und ich wörd das au.

• nur de witz esch es rägnet immer schief;) es esch nie 100% windstill vorallem ned wenns regnet :grinning_face_with_smiling_eyes:

und sowiso i fende die denger zum kotze :grinning_squinting_face:

so jetzt aber wider zrug zum Fred mer schweife ab :grinning_squinting_face: :face_with_tongue:

greeez

Für Schreibfehler haften die Buchstaben

Frag' nicht - Du könntest eine Antwort erhalten.

Computer dienen uns zur Lösung von Problemen
    die wir ohne sie nicht hätten.

R6 - Der schönste Weg der Fliehkraft in den Arsch zu treten

• sorry ich cha das ned ernscht nää wen ich töff fahre will fahri töff und wen ich auto fahre will fahri auto aber sicher ned alles zäme :winking_face:

No Risk No Fun

Wenn du Gott siehtst, dann solltest du bremsen

• ja voll mer sind da wider mal voooool am abdrifte... hehe

Grad zimli de Fred am masturbiere.. ääääh massakriere. :grinning_squinting_face:

Aber das ghört zu de spezialitäte i dem Forum, findi Toll :grinning_squinting_face:

sind halt alles huere schwätzbäsis HIHI :face_with_tongue: