ZitatOriginal von Hanni-bal
wow ned schlächt will au Aber jo 30,000.- hani ned für ehn töffkönne mehr de weder mol was go trinke
Logo ... immer härzlich willkomme, kennsch jo üsi Huusbeize in Zug
ZitatOriginal von Hanni-bal
wow ned schlächt will au Aber jo 30,000.- hani ned für ehn töffkönne mehr de weder mol was go trinke
Logo ... immer härzlich willkomme, kennsch jo üsi Huusbeize in Zug
hmm jein
Sushi-Bar??
Höhö, jo ab und zue, am ehschte Felsechäller , D'Isabel dete fahrt au Duci (Mönschti) ... Räscht per PN, Mail oder SMS
Jo sicher mol weder was nää esch immer guet Mäld mech mol per sms oder per mail könne jo den was abmache
ZitatOriginal von DonBosco
55'000 stutzaber wenn mer all die teili wo dra verbaut sind bedenkt und denn no de selteheitswert, denn isch das ganzi sogar grechtfertigt. so krass es au tönt.
töff hammer!! vo wäge de teili.. söt sich doch jede selber chöne aneschrube was er wetti..
mini meinig isch, dasch halt en töff, wo sich die einte oder andere nu zuetünd, um z zeige dass sie sich au en töff für 50000.- leischte chönd..
nid falsch verstah lümmel gaht nid geg dich.
aber er isch superschöööön! d italos hends ebe scho mit liebi zum detail!
ZitatOriginal von Labyrator
töff hammer!! vo wäge de teili.. söt sich doch jede selber chöne aneschrube was er wetti..
mini meinig isch, dasch halt en töff, wo sich die einte oder andere nu zuetünd, um z zeige dass sie sich au en töff für 50000.- leischte chönd..
nid falsch verstah lümmel gaht nid geg dich.
aber er isch superschöööön! d italos hends ebe scho mit liebi zum detail!
isch voll easy ... ich kenne sogar en 1098S wo 167.9 PS am Hinterrad hed ... git so öppe 183 Ross a de Wälle ... was meinsch was d'R hed !!! uiuiuiui
han glaub au mal öpis über en 1098 mid über 180ps ade wälle gläse, ohni viel veränderige, wäri jo bedüütend meh als d 1000er fraktion.....
und das no mideme V2
also bedütend meh wärs wohl nöd.
d 1000er hend ussert der r1 mitlerwiile alli 180 echti PS. also imer so 5-6 under de werksagab.
mit chli veränderige wie komplettalag, abstimme, luftfilter und no paar chline sache chunsch mit dene scho langsam sehr näch oder über d 200er marke
trotzdem krass was duc a leischtig us em V2 holt, wenn mers so verglicht mit anderne V2 wo sich so langsam geg die 150PS quäled aber nüd in richtig 200
ZitatOriginal von DonBosco
also bedütend meh wärs wohl nöd.d 1000er hend ussert der r1 mitlerwiile alli 180 echti PS. also imer so 5-6 under de werksagab.
mit chli veränderige wie komplettalag, abstimme, luftfilter und no paar chline sache chunsch mit dene scho langsam sehr näch oder über d 200er marke
trotzdem krass was duc a leischtig us em V2 holt, wenn mers so verglicht mit anderne V2 wo sich so langsam geg die 150PS quäled aber nüd in richtig 200
Hoi Bösci ... das isch äbe nid ganz richtig. Erschtens wird oft Wälle-Leischtig gmässe und es wird meh gredet als würkli bewiese. Do ich im Kolleg sin K7 scho uf em Stand gseh ha oder äbe au andere optimierige gseh han. Was Leischtigsdate, Kurve, Drehmomänt usw. immer gschriibe wird, sind vielmols nume mund-zu-mund usw... und wird fräch gseid, velmols eifach chli meh gredt und nid Fakten gstellt.
Aber es isch so, dass de 4 Zäpfer und de V2 öppe gliich vil Dampf hüt hand, de V2 no chli meh a Nm und defür chli weniger kW.
Zahle uusage sind äbe immer heikel, do liest weder eine irgendwo imene Heftli usw. ... aber bevor es nid sälber ufem Stand optimiersch, isch eigentli jedi uusag nid relevant. Han jo au lang am mim Husabärg umebrömsleded, bis mer en grade Kurve bis uf 74 Ross am HR gha händ (am HR, nix Wälle oder so).
Sovel wie er mol gseid hed, chasch aber au en K5 glaub besser optimiere und meh usehole als en K7. Die bringt glaub scho so 175+ as HR.
Krass..
Vo dere Duci mit 180ps ade KW hani wörkli au scho ghört...
De bsitzer nennt sich glaub "Chrigel"....
Hed de Zylinder Teflon beschichtet heder gseid... jetzt heder recht vil usegholt...
Isch immer s'gliche, zerscht pumped mer leischtig ine und versuecht aerodynamisch no chli öpis z'mache, und denn wills käne me cha händle got mer here und baut no antischlupfregelige und so zügs ine, was nüt anders heisst als mer nimmt d'leischtig elektronisch wieder zrugg...
nöd falsch verschto, ich bin sälber eine vo dene leischtigsjunkies, mit powercomander, akrapovic usw...
ZitatOriginal von anfänger
Isch immer s'gliche, zerscht pumped mer leischtig ine und versuecht aerodynamisch no chli öpis z'mache, und denn wills käne me cha händle got mer here und baut no antischlupfregelige und so zügs ine, was nüt anders heisst als mer nimmt d'leischtig elektronisch wieder zrugg...nöd falsch verschto, ich bin sälber eine vo dene leischtigsjunkies, mit powercomander, akrapovic usw...
Hey Chef... das seisch au nume will üs immer abtröchnisch mit dinere Fazer... jetzt mag i wenigschtens noche ... und mit de neue R isch es dänn hoffentli für mich dänn au mögli, git äbe gnueg so dödel-digital-fahrer wie mich, wo das bruuched
Ja ja Lümmel, müemmer denn emal gnau no d'Richwiiti vo de R go usprobiere. Läri Colafläsche für Benzinhole hets ja au nid a jedem Egge oder dänn sinds sautür bi dene Beitzer ide Bärge.
nöd falsch verschto, ich bin sälber eine vo dene leischtigsjunkies, mit powercomander, akrapovic usw...[/quote]
Jo das powercomander zügs hilft das was?
ZitatOriginal von Hanni-bal
nöd falsch verschto, ich bin sälber eine vo dene leischtigsjunkies, mit powercomander, akrapovic usw...
Jo das powercomander zügs hilft das was?[/quote]
voll ... säge nume 167.9 Ross am HR