• jop da choschtet es wuchenend "nume" en guete 1000er mit reife, gebühre, transport usw.

SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

• ja die grüen höll UNSICHER mache isch guet. die isch scho gnueg unsicher hehe

ei rundi dete choschtet 21euro. das wird au schnell tür mit afahrt usw.
    und wie gseit isch saumässig gfährtlich.

das wo ich gmeint han sind eifach "normali" rennstreckene wo mer mit eme verastalter mit em eigne töff heregaht. so wie z.B. anneau oder dijon oder Lédenon oder mugello oder monza oder pannonia oder Hocke oder NBR GP Strecki oder sachsering oder Zolder oder oder oder :smiling_face_with_horns:

• Zitat

Original von DonBosco
    ja die grüen höll UNSICHER mache isch guet. die isch scho gnueg unsicher hehe

ei rundi dete choschtet 21euro. das wird au schnell tür mit afahrt usw.
    und wie gseit isch saumässig gfährtlich.

das wo ich gmeint han sind eifach "normali" rennstreckene wo mer mit eme verastalter mit em eigne töff heregaht. so wie z.B. anneau oder dijon oder Lédenon oder mugello oder monza oder pannonia oder Hocke oder NBR GP Strecki oder sachsering oder Zolder oder oder oder :smiling_face_with_horns:

das oder oder oder oder ... goht aber no lang wiiter, gäll Bösci :grinning_squinting_face:

• klar git sicher no paar oder.

wenn mer scho bi de träum sind:

eis oder woni sehr gern mal würd go ferie mache wär ascari :mad:
    wird aber wohl nie der fall sii *hüüüül*

oder kennt eine en aleitig: "wie werd ich kumpel von nem niederländischen ölmilliardär" :mad:

gseht doch nett us so für paar wuche ferie

[Blockierte Grafik: http://www.ascari.net/fotos/Resort8.jpg
    ganz nebebii isch natürli no de chlini vergnüegigspark z erwähne in form vonere chline private rennstrecki (5.425 Meter)
    [Blockierte Grafik: http://www.fuertehoteles.com/Imagenes/estructura/actividades/resort-ascari-circuito-p.jpg]

Einmal editiert, zuletzt von DonBosco (1. Februar 2008 10:30)

• hey lümmel, du müesstisch doch öppe wüsse wie tüür das chunnt? Du bisch doch mal Porsche Cup gfahre oder?

D'relatione dörftet ( bis uf de aschaffigspriis vom gefährt ) ja "öppe" gliich si oder?

Streety: Ganz ehrlich. Für de Rennfahrer bisch ca. 6 Jahr z'spaat drah. wie die andere scho gseit hend, sind die meischte usere rennfahrer familie, au wenn de dad zB nöd so bekannt isch, het er erfahrig und vorallem vitamin B.

Ich für min teil, bi mit de schwiiz ganz z'fride, wenn mer nume heize wott, es git düütschi autobahne ( die benutzi ammigs für de wage, wenn abstimmige gänderet worde sind :grinning_face_with_smiling_eyes: ). Pers. mueni garnümme "heize" die meischte päss sind vill schönner wenn mer es bitz langsamer fahrt, die ussichte und d'umgebig sind eifach traumhaft.

• Cedi

glaub die choschte chan mer nüd vergliche.

für en satz reife im porschecup chasch vermuetli en japserenntöff guet eimal is chies rüehre und denn no reife wechsle.

auto's im rennbetrieb sind denn nomal brutal türer so viel i weiss.

• Cedi

Es wird *@@*ç%& tüür, autöli und töffli chasch eifach ned vergliiche. Pro Johr, ohni Reparature muesch so Hobbyrace mitemen Porsche, so ca. 120k veraschlage und hoffe es verhauti niened.

@bösci

Also ich näm grad das Hüsli dete und wenn im Garte no passendi Pischte hesch, chönnt ich mir no zügle überlegge :grinning_squinting_face:

• @lümmel

de wird ja au mal alt und es mues ja öppert die strecki übernäh :grinning_squinting_face:

und weg de auto's.... han da au mal chli mit eim z anneau greded wo im ferrari challenge cup fahrt. was da nume scho a choschte für en chline harmlose usrit is chies uf eim zue chunt ohni en ischlag isch brutal.

für so en carbondifusor wie die dinger verbaut hend chasch der e kompletti renngixxe ufbaue und e saison demit fahre. das so in etwa d relatione

• Jou, einmal uusflug chan grad so 15-50k uusmache, je nochdem, Achsbruch, Getriebe usw. ...

Also au Strossemöfi Renne sind süsch tüür,... für so zum Plausch und s'Niveau isch extrem höch ... nume scho SpeerCup.

Günschtigschte isch MX oder SuperMoto, dete chunsch no mit paar tuusig Stutz dure.

• Zitat

Original von DonBosco
    wenn mer scho bi de träum sind:

eis oder woni sehr gern mal würd go ferie mache wär ascari :mad:
    wird aber wohl nie der fall sii *hüüüül*

oder kennt eine en aleitig: "wie werd ich kumpel von nem niederländischen ölmilliardär" :mad:

gseht doch nett us so für paar wuche ferie

[Blockierte Grafik: http://www.ascari.net/fotos/Resort8.jpg
    ganz nebebii isch natürli no de chlini vergnüegigspark z erwähne in form vonere chline private rennstrecki (5.425 Meter)
    [Blockierte Grafik: http://www.fuertehoteles.com/Imagenes/estru…-circuito-p.jpg]

Naja da gits no en andere Wäg... Wenn der de Traum erfülle chasch sgeilschte Auto vode Wält zchaufe dänn chasch für en chlin Uufpriis au grad Member sii wo döte here dröfsch goge Ferie mache und Umecruise. Bruchsch eifach läppischi 750'000 Fr. fürs sAuto.

http://youtube.com/watch?v=TE-3uV_3XZs 8o8o8o

[Blockierte Grafik: http://www.evo.co.uk/images/front_p…to_210477_7.jpg]

"Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

• Zitat

Original von DonBosco
    jop da choschtet es wuchenend "nume" en guete 1000er mit reife, gebühre, transport usw.

Das muesch mer aber zersch mau zeige, wie es Weekend chasch fahre für en 1000er.... Wenn alles miträchnisch :winking_face: