• salli zäme :ugly5:

    mol e frog: wie wird oder chan mer töff-rennfahrer werde????????

    so wie mis vorbild de Tom Lüthi :grinning_squinting_face: oder de sandro cortese, alvaro bautista....blablablabla....


    de krummenacher isch gad mol 17ni und scho im rennsport. Kostet sicher viel oder??? und do isch au s problem!!! (han ken paps meh :loudly_crying_face: )
    ????? :confused_face:

  • verdammt früeh afange.

    mit viel glück i irgend so en cup wie de redbull rookies cup inecho. denn dete entdeckt werde und so schnell wie mögli sponsore finde.

    alternative: öppert mit seeeeehr viel geld. so e 125er wie sie en krummenacher fahrt choschtet glaubs irgend was um die 100'000 und da isch no kes team debii mit techniker, verbruchsmaterial usw. usw.

    und grad mal 17ni und scho im rennsport würdi nüd sege. es git einigi wo doch dütlich früehner afanged.

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • Das isch halt immer so e Sach mit Profisport.

    erschtens muesch extrems Glück und Talent ha. Und zuesätzlich no riichi Eltere wo der de Start id Karriere finanziered. Profi-Rennfahrer hend wahrschinli alli scho mit 6i aagfange mit Poketbike, Gokart oder sowas. Mit 17ni aafange bisch sicher vill z spaat zum no "entdeckt" z werde. Will wie du gseit hesch, mit 17ni söttisch scho inere obere Rennklass chöne mitfahre.

    Und ebe, wenns dumm lauft hesch zwar en guete Start, aber denn en Sturz, Verletzig oder susch öppis --> karriereändi und du stahsch da...
    Profisport isch immer extrem härt, vor allem wemmer ned grad absoluti Weltspitze isch.

    Isch nur mini iistellig dezue...

    Einer ist immer schneller - zum Beispiel ich :winking_face:
    Quod gratis asseritur, gratis negatur

  • ööööhhhhhmmm jo.

    also emal eifach so am morge ufstah und denn finde "hey werded mer doch hüt mal rennfahrer" gaht leider nöd.

    da sind im normalfall ganzi familiene mit herzbluet dehinder und opfered so ziemli alles für'd karriere vom sohn. Funktioniere tuets nüd all zu oft.

    aber versueche chan mers natürli, sofern mer d understützig bechunt und de wille dezue het.

    kenne dich ja nöd persönli und chan das drum au nüd würkli beurteile. aber wenni so dini biträg was bruefsache agaht lese, denn bini mer da nüd so sicher. denke mal de Trucker i der USA isch wahrschindlicher. wenn au nüd ganz eifach mit em uswandere usw. :smiling_face_with_horns:

    und troime derf mer ja immer. wär susch langwiilig.

    würd au gern de Dr. costa mal ersetze. Wird aber wohl genau so en traum bliibe wie eifach mal so schnell e rennfahrerkarriere herezlegge :smiling_face_with_horns:

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

    Einmal editiert, zuletzt von DonBosco (30. Januar 2008 20:58)

  • Zitat

    Lüthis Karriere begann 1997 auf einem Pocket Bike.Schon seine erste Pocket-Bike-Saison beendete der damals Elfjährige als Dritter der Schweizer Meisterschaft. Ein Jahr später steigerte er sich auf den 2. Rang, 1999 und 2000 wurde Lüthi Meister. Im folgenden Jahr debütierte der Emmentaler im deutschen ADAC-Junior-Cup. Damals wurde der aus Basel stammende und in Prag lebende Daniel Epp auf den talentierten jungen Mann aufmerksam. Epp übernahm noch während der Saison dessen Finanzierung und ermöglichte Lüthi ein Jahr später neben einer kompletten IDM-Saison auch sieben GP-Einsätze in der 125-ccm-WM.

    vo http://www.thomasluethi.ch

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • höhö......jo aso da mitem trucker ide USA isch echt nur en traum bösci......wär au gern doktor...ggrröööllll :grinning_squinting_face:

    nnneeee....gone lieber ab und zue ufd rennstrecki go heize......DIE SICHE SÖTTET MOL GSCHIEDER E RENNSTRECKI IDE SCHWIIZ BAUE ABER NEIIIIIII ME ÄRGERET JO NUR DE STREETY WENNER MOL CHLI Z SCHNELL FAHRT :böse::böse::böse::face_with_rolling_eyes:

  • Für was? Anneau 120km, und Hockeheim, Nürburgring und Dijon au um de Egge. Da gits mängs anders Land wo fill Streckene hät aber glich wiiter musch fahre bis döte bisch wills eifach grösser isch.

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • tja das mit denä troim isch halt so e sach hää, i würd hammer mega gern supermotard fahre, abr ebee d muesch gnueg geld haa und jo do set me halt au chli jünger afo und ned erscht mit bald 18ni. dir blibt demfall au nüt anders überig als no ztroimää hää, tjaa s läbä isch halt hart....

    :face_with_tongue: KTM das geillste was man angezogen tun kann:P

    Einmal editiert, zuletzt von martina1990 (31. Januar 2008 08:50)

  • denke supermotard isch no verhältnis realistisch im verglich zumene istieg in ganze Strasse GP zirkus.

    klar viel geld bruchts au, aber supermoto isch im verglich zu strasserenne direkt günschtig

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • klar du bruchsch e möglichkeit zum umereise.

    aber das isch no en chline teil. extrem tür sind die ganze verschleissteil. denn es teil wo im strasseverchehr 10'000km hebed haltet uf der rennstrecki vielicht no 500-1000km. denke da so a reife, chette, lager, bremsbeläg denn alli mögliche sturzteil. sehr hüfigi bremsflüssigkeitswechsel, ölwechsel, motorüberholige usw usw.
    denn chömed startgebühre, boxemietene, mechaniker(am afang wohl eher nöd, sofern mer selber mache chan) und weiss ich nüd was alles dezue.

    das verschlingt im jahr schnell mal e 4 oder 5stelligi summe.

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • Zitat

    Original von DonBosco


    aber das isch no en chline teil. extrem tür sind die
    das verschlingt im jahr schnell mal e 4 oder 5stelligi summe.

    Ha mau dr Kolleg gfragt, was Ihn so ne Schweizermeisterschaft Saison choschtet. Zämegrechnet mit Reise u Verschleissteili wie Pneu u.s.w aber ohni Sturzteili isch er de uf 40`000 sFr cho. We itz aber wosch IDM oder höcher fahre, chasch de grad nomau sövu derzue tue, da ohni Team nid uschunnsch.

    Auso, viu Spass bim spare :grinning_squinting_face:

  • isch shco klar. han mi nume mit de stelle verdah. 5-6stellig hets sölle heisse :hmpf:

    han gmeint im bereich um 50'000-150'000

    und ebe de GP sport, was er ja am liebschte würd welle, au wenns "nume" 125er sind isch das no viel türer.

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener