Neue Automarke

• Intressante Diskussion :mad:
    Wenn sich Moppedfahrer, welche nun wirklich nur aus lauter Fun und Spass an der Sache Benzin verheizen und sich 180 PS-Boliden mit 1000ccm kaufen, über potente Autos lästern, dann hat das schon so was wie einen Schalkfaktor.

Ob man so was braucht, ist genau so eine bedepperte Diskussion, wie ob man mehr als 50ccm braucht um 80 Km/h zu fahren. Die einen meinen ja, die anderen nein - den Sprit, die Versicherung und die Strassenabgaben bezahlt bisher noch jeder selber.

Was den Verbrauch und die Abgase angeht: logisch gibt es bei einer 5-Liter Maschine mehr Schadstoffe, als bei einem Fiat 500. Was man bloss übersieht: eine uralte Ente ohne jegliche Abgasreinigung oder ein alter VW-Bus, oder selbst all die alten LKW's ohne Abgasfilter, verpesten die Luft mit einmal Gas geben mehr, als so ein Top-Sport-Geländewagen mit super teurer Abgasreinigung. Und wenn man die Abgase der älteren Moppeds ohne Kat oder sonstige Abgaswerte-Verbesserungs-Installationen gegenrechnet, dann wären die Dinger auch schon lange verboten.

Selber farhe ich zwar auch 4x4 (Subaru :grinning_squinting_face: ), aber ich hab schlicht die Kohle für einen Cayenne oder einen 911er Turbo nicht :face_with_rolling_eyes:

Was ich mir leisten könnte (irgend einen alten 4x4 Offroader um mit der Familie statt mit dem Mopped in die Wüste zu fahren) braucht locker 20 Liter Sprit auf 100 Kilometer - das ist mir persönlich einfach zu viel. Und die meisten SUV (mal von Exoten wie dem WV Tuareg oder eben dem Cayenne abgesehen) fallen bei den ersten Dünenfahrten oder bei der Fahrt duch ein Waddi sowieso auseinander - das ist mehr Show als was anderes. Aber was solls - meine Lc4 Adventure taugt auch mit Stollenreifen nicht viel auf der Crosspiste und macht auf der Autobahn auch eine schlechte Figur, trotzdem hab ich einfach Spass an dem Ding.

Also Jungs: bevor man hier lästert, selber mal ein Fahrrad zulegen und sein 2-rädriges Spielzeug verkaufen, vorher ist das nur purer Futterneid (und es ist nun mal so, dass es Leute gibt, welche bisschen was mehr haben als andere - nicht nur bei uns, sondern auf der ganzen Welt).

Marc

• das mit den 1000ccm und 180PS boliden beziehe ich nun mal auf mich.

Und da ich im jahr vielleicht 6000km mit dem teil zum spass mache und die gixxe nicht mehr als ihre 5.5liter auf 100km verfeuert kann ich wohl über die dinger lästern.

denn sonst bin ich eigentlich immer mit den ÖV's unterwegs. habe kein auto.

Und einen punkt hab ich halt noch etwas vergessen zu erwähnen. ich habe dieses ganze unnötige gelände und sportwagenzeugs jetzt auf die region in der ich wohne (zürichsee goldküste) bezogen und da werden diese 500PS monster wirklich nur für kurzstrecken zum einkaufen gebraucht. so viel ich weiss ist das nicht unbedingt toll für die abgaswerte, wenn man immer nur schnell hause-dorf-einkaufen-kaffee-nagelstudiu-sonnenstudio-noch irgendwas shoppen und wieder nach hause. selbstverständlich werden dazwischen immer nur so 5km gefahren. das ganze aber jeden tag. da können die abgassysteme ja nie wirklich richtig arbeiten...oder?

dass andere beispiel: mein onkel muss geschäftlich viel reisen. oft auch quer durch deutschland. dazu braucht er ein bequemes und auch leistungsmässig souveränes auto. wenn sich sojemand ne V8 maschine kauft ist das ja ok. denn sie wird gebraucht. und auf der autobahn bei höheren geschwindigkeiten sind die grossen motoren teilweise sogar sparsamer als kleine, die dafür am limit laufen.

einfach für den stadt und dorfverkehr gehören die dinger verboten und das ist genau das, wofür zumindest in dem erwähnten gebiet 90% der besitzer solcher SUV monster nutzen.

und gegen 4x4 hab ich nix. ist ne gute sache, auch wenns etwas schwerer ist und mans nicht unbedingt bräuchte. aber zumindest für skiferien (sofern es in zukunft noch schnee geben wird) ist das ganze schon ne tolle sache. Die eltern haben auch nen quattro A6 und das ist wirklich ein gutes auto. ist genau so komfortabel wie ein cayenne, fahrleistungen sind wohl nicht sehr viel schlechter, da einfach über ne halbe tonne leichter und der spritverbrauch ist auch deutlich tiefer. das einzige was fehlt: der protz-posing faktor

SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

Einmal editiert, zuletzt von DonBosco ()

• Zitat

Original von DonBosco
    Und da ich im jahr vielleicht 6000km mit dem teil zum spass mache und die gixxe nicht mehr als ihre 5.5liter auf 100km verfeuert kann ich wohl über die dinger lästern.

Kannst du nicht. Du brauchts 5.5 Liter nur für Spass. Da ist kein Nutzen drin. Dazu bezweifle ich, dass deine Liter Gixxer weniger säuft als meine 750er (mit sparsam fahren sind 6 Liter drin, normal fahren eher gen 9).
    Ein SUV welcher sowiso meist weicheiig gefahren wird (wie du selbst sagtest) braucht kaum mehr als doppelt soviel (ca. 12L). Dafür wird dieser Sprit zu Transportzwecken genutzt. Zum Einkaufen, zum Leute transportieren, in die Ferien zu fahren etc etc. Ich kenne niemanden, der seinen Cayenne nur aus Spass mal über die Pässe treibt.

Nein nein, als Motorradfahrer kannst du den SUV Fahrern definitiv kein schlechtes Gewissen einreden.
    Ich würde es auch gerne weil es Verschwendung ist. Aber Moppedfahren ist es genau so.

Das Leben ist hart, es hat noch keiner überlebt...

• stimmt es sind 5.9liter. und dass sie weniger brucht als dini 750er isch sehr wohl mögli. isch ja en neu entwicklete motor. quelle 5.9liter: dauertest Motobike GSX-R 1000 k5.

Klar bin ich nume zum spass underwegs. doch defür dueni susch spare.
    wenn eine sin cayenne als spassfahrzüg brucht und denn halt nume paar 1000km macht ok. aber für de alltag isch das verschwendig, well genau de glich transport und ichauf mit eme auto gmacht werde chönd wo dütlich weniger verbrucht.

und en cayenne mit 12liter verbruch isch ja herrlich. das wär denn de 6zylinder. Da bi ois werded aber fasch usschliesslich cayenne S oder turbo's gfahre. mer will ja zeige was mer het und de brucht bigoscht meh als 12liter. bsunders im stadtverchehr.

mich korrigier:

werksagabe sind meischtens zu tüf und die vom cayenne sind trotzdem ganz schön höch.

de 6zylinder cayenne het 13.2liter
    Cayenne S 15.8liter
    Cayenne Turbo 15.7liter.

die wert sind gmischt landstrass und stadt. da die chischte vorallem ir stadt und dorf brucht werded derfsch guet und gern nomal 2-3liter obedurfpacke. denn sind mer bi 17-19liter und kene 12 :face_with_rolling_eyes:

das heisst wenn mit eme VW passat kombi oder eme A6 wo genau so viel platz het die ganze sache erledigsch sparrsch uf 100km gueti 8liter.

Was isch jetzte also verschwenderischer? mini gixxer wo zum spass uf 100km 5.9liter brucht und ich demit grad mal 6000km im jahr fahre

oder

en cayenne zum protze wo uf 100km 8liter meh brucht als es grössemässig verglichbars auto und ganz bestimmt meh als 6000km im jahr gfahre wird.

mer sött amigs alli rechnige mache :smiling_face_with_horns:

klar isch de cayenne es transportfahrzüg, aber wenn ich luege wie viel lüt mit em cayenne voll belade und 5 persone drinne umefahre, denn isch das eher selte bis nie der fall. im normalfall cayenne mit einere frau drinne und fertig.

Edit 2:

han no d werchsverbruchwert ir stadt gfunde vo de verschiedene cayenne's und es isch no höcher alsi gmeint han.

Cayenne 6zylinder: 18.5liter
    Cayenne S 20.3liter
    Cayenne Turbo 22.5 liter

also mach dini rechnig nomal :mad:

• Was mich chli stört isch das de da immer mit protze chunnsch? Sticht da irgendwie chli de neid usse?

Wenn öpper 200'000,-- für so es Auto wet usgäh denn isch das numme sis Problem, er zahlt ja defür. Ich fühl mich deshalb doch nit schlechter oder irgendwie gstört.

Ich ha freud wenn ich "protzigi" Autos uf der Strass gseh.

Würdet alli mit schiss Passat und Golf (numme es Bispiel für es viel verkaufts Auto) ummefahre was wär das doch für es längwiligs Strassebild.

Und ehrlich gseit - das het i de meiste Fäll eh nüt mit protze ztüe (usnahme gits natürli), die Lüt chaufed Autos ganz eifach wil sie freud dra hend - und ja ich kenne ettliche lüt wo so viel Geld für Autos usgäbet und meistens au en SUV i der Sammlig hend.

Take a walk on da house side!

Einmal editiert, zuletzt von MikeRR ()

• sorry weiss ja nüd wo ihr lebed, aber chömed mal chli id region goldküste züriseeufer.

ich kenne doch einigi lüüt da wo so chischtene fahred und wenn das nüd es sich welle übertrumpfe isch denn weissi au nümm.

oder wie erchlärsch du dir, dass sich eine en cayenne chauft unds es paar mönet gaht, bis mindeschtens 3 nachbere au so es teil vor em huus stah hend???

wenn eine froid het a motore und söttigne autos isch absolut in ordnig. aber das isch bi vielne schlichtweg nüd der fall und denn isch es sinnlos und blöd so es ding rein us prestige go fahre.

aber ebe vielicht mues mer zersch mal chli i somene bonzegebiet lebe zum so sache izgseh. :face_with_rolling_eyes:

ach ja und niid isch wohl au nüd derbii. hani nüd nötig. ir verwandschaft isch gnueg ume zum sich au cayenne's chaufe, aber es het niemert eine.
    ich selber hans geld natürli nonig als student. aber au wennis mal sött hah würdi mer ke so es teil chaufe.

• Ich wohn au im ne "Bonzegebiet" am Murtesee - ich weiss wie das isch.
    Aber ebe, lah doch die Lüt mit ihrem Geld la mache was sie wend. Die Mode gaht de halt es wili und denn chunnt öppis neus, de chauffet sie viellecht alli Hybridautos. :face_with_tongue:

Take a walk on da house side!

• Zitat

Original von MikeRR
    Aber ebe, lah doch die Lüt mit ihrem Geld la mache was sie wend. Die Mode gaht de halt es wili und denn chunnt öppis neus, de chauffet sie viellecht alli Hybridautos. :face_with_tongue:

natürli chönds mit ihrem geld mache was es wend.
    aber mer söll nüd abstriite, dass die dinger eifach verdammti spritfresser sind und zwar unnützig viel sprit.

es isch mer ja nur dadrum gange und nüd was die lüt mir ihrem geld mached. wenn eine will derf er sich gern au en Enzo chaufe. das isch mir doch wurscht.

• Oke Bösci, vo dere Siite her hanis nid gse :face_with_rolling_eyes: Also sinds verhältnismässig würkli verschwenderischer.
    Danke Bösci fürd Ufklärig, ez dörfi au mit guetem gwüsse überd SUV's motze :face_with_tongue:

Das Leben ist hart, es hat noch keiner überlebt...

• so i wöt min senf au na däzuä geh.. :smiling_face_with_horns:

also zerst mal, mini gixxer 600 k6 hät au chli meh gsoffä als 6liter.. also weni würkli sparsam gfahrä bin so ca. 7liter.. aber süsch scho fascht um di 8-9liter.. und privat fahr i im moment no en Passat VR6 dä brucht so um di 11liter!!! (kein witz) aber gli hani dä golf gti pirelli..

SUV's sind absoluti spritt frässmaschinä.. gibi am bösci absolut recht.. aber s töff-fahrä für vill lüt isch au reinä luxus und vollkommä verschwenderisch.. will di meischtä machät so um di 15'000km im jahr!!! i säg wän sichs öpert leischtä chan so äs auto zfahrä söll er.. i mein wämmer das ganzä mal global betrachtät isch dä verbruch und dä usstoss vo CO2 vo dä fahrzüg, sprich auto-töff gsammthaft 0.1% schuld a allem..!! also nöd vill,.. aber blibämer i dä schwiz,.. da isch äs einiges höcher.. aber wän mä nur d fahrzüg aluägät chömmer ja gross redä i mein dä ÖV verbrucht au viel energie, und wiä!!! und diä grau energie für d herstellig vo so fahrzüg oder di grau energie für diä Villänä wo diä richä bauät.. hallo?! 400m2 wohnigsflächi für 2personä.. cool!!! es git so vill kriteriä wo wür geh zum motzä fluächä oder dumm redä, aber mä muä sich selber a dä nasä neh, nöd???

wenn i geld het und mir äs auto chönt chaufä woni gad luscht het würi en Pontiac GTO chaufä so en V8 diä sind arsch gail.. sorry!! und dä sufft na einiges meh also en cayenne turbo!

aber mir sind doch zfridä mit däm womer händ.. mir fahrät töff und verschlüdärät unnütz benzin wommer nöd müsstät,.. wär ja mal en afang..!!! aber das wet ja niämert vo do.. also amel ich sicher nöd..!!

und dän chönt mä ja i dä schwiz vorschriftä machä für dä hochbau im mindestä minergie standart und ökologischi heizigä.. jäjo,.. wird nur türer und das wet ja niämert!!! (chunt aber immer meh!)

aber im ganzä chammer wämmer töff fahrt nöd über diä SUV's motzä, dän selber isch mä nöd besser,.. usert dä bösci wo so wenig kilometer macht!!! :face_with_rolling_eyes: (nöd bös gmeint)

das thema isch hald heikel und wämmer drüber redät müämer au alles ibezüchä.. jedäs detail.. !!! aber als töfffahrer isch mä nun mal kei vorbild.. usert mä hät en hyprid - töff oder en solar töff...hehe..

grussss...

• Also mis Baby hani unter anderem wägenem geringe Verbruuch usgsuecht. Wänn de wirklich wottsch, kriegsch es uf 3,9l/100km. Spass machts denn keine me, aber möglich isch es. Weni denn 4,8l/100km bruuch, denn bini scho ziemlich am aagaase.

En Kolleeg het emol emene Mech verzellt, dass sini BMW 1150er (2005er) um die 7l/100km bruuchi. Wenn me bedänki, dass e Auto wo 1500kg wiegt, mit eme grössere Mocke gliich viel verbruuchi, no sig das e Frächhait em Konsumänt und dr Umwält gegenüber.

(Dr Fairheit halber mues mr erwähne dass my Kolleeg sy Töff nie richtig druggt und dr Motor dohär halt nie richtig iigfaahre worde isch und drum halt mehr sufft).

Ainewääg, wüssed er was der Mech ihm g'antwortet het? "Loos, Töffe sind us dr Sicht vo der Induschtrie halt es Spielzüüg und es Hobby - do spielt dr Sprit kai Rolle." Das sait alles.

:bad:

Ich lenke also bin ich. (René D. Kart)

Einmal editiert, zuletzt von TT ()

• vlt mal na was vo mire site.. mini gixxer 600 K6 suft im schnitt bis jetzt 5.6 liter und über 7 liter hani si glaubs na nie bracht.. guet ich fahre au drosslet und hange nöd immer bi 10'000 umdrähige umenand am gas aber so ab und zueh lani si au det ufe ( schaffe tut si das ja locker) 120 bringi ane im 1. gang :grinning_squinting_face:

was SUV's agat.. ich bin au nöd so en fründ vo dene dinger aber naja jedem das seine...
    was ich letzti efach na luschtig gfunde han isch son typ gsi mit me cayenne turbo wo niderquerschnitt drufe gha het, irgend en andere uspuff und wies usgseh het vlt nachli tüüfergleit gsi isch.. de wer sicher genial für is gländ :mad:

• Gföhrlich wenn ich au no afoh diskutiere, sälber han i keis SUV, aber au chli en grössere Motor und ächt, mir isch es egal wieviel das en Göppel suuft. Bin grad in Vegas gsii und han dete en H2 gha, wo halt eifach die 35l gsoffe hed. En Töff suuft im verhältnis au vil zvil für die paar kg woner umeschiebt, und wenn seisch er isch schnäll, du darfsch au ned meh als 120 fahre, .....

mit protze... isch relativ, klar chaufsch abe gwüsse betrag chli prestige mit, isch au guet. Drum lueged au alli 'TopGear' ... ich luege gärn geili Göpple a und ich würd säge in Zug hets au gnueg, grad heicho, 2x en neue Rolls, und 2x en R8 gseh, und geschter obig no de Bugatti.... isch doch cool, wenn so Züg umefahrt.

Also min Sänf, mini Meinig und Verbruch isch mer eigentli Pip-egal und ich stoh dezue, han öppis gäge grüen, ich schaffe hert für mini chöle und will die bruuche wie ich will. :face_with_rolling_eyes:

• de lümmel hed absolut recht.

Finds usserdem no witzig dass do ned wenig möfi fahrer öber verbruch/suv's motzid.

Debii sinds selber ja mit ihrne 7 liter pro 100km underwegs wenns chli umerueched am Samstig/Sunntig. Und schlussendlich steckt ja genau so wenig Sinn dehinder wie im alltag miteme 25liter SUV umezfahre. Wenner wend ökologisch diskutiere (findi sowieso hirnrissig imene Töff Forum) denn entlediged euch doch scho mal vom Töff. Will en Töff isch kes normals Alltagsverkehrsmittel wo für notwendigi Transpört verwendet wird. Da isch au 1L/100km zvil im prinzip.

Mues niemer go motze öber unnötige benzinverbruch wenner selber au no Töff fahrt ide freiziit.

Oder ned? Gsehni da öbis chrumm?