Neue Automarke

• mike: Ich han nöd gseit/gschribe das d'lüüt wo's chaufed Idiote isch, ich han gschribe gha, das die konzept vo de autos selber IdiotIe sind. Wer bruucht effektiv en Audi Q7? Oder en Gelädenwage mit 500PS à la Cayenne Turbo oder na besser Turbo S ?

achja, chummer doch nöd mit de stüüre die im benzin dine sind. Wer meh fahrt bruucht au meh, das het jetzte mal absolut nüüt mit em auto typ ztue. Ich kenn gnüegend lüüt wo bi irem X5 4.8 weniger sprit im Monet bruuched als ich. Wenn mer's fairer würd mache, denn besser im stil dass en X5 4.8 halt eifach genau s'dopplete vonem 2.4 liter. Söll nöd heisse das meh hubraum = türer heisse söll, aber strasseverweichlichti SUV ufschlag.

Dases es status Symbol isch für die meischte, finde ich nöd ärgerlich sondern truurig.

Wenn ich de stutz het für so autos, denn würdi mer ken ML AMG oder Range Vogue chaufe sondern lieber en Maserati GT o.ä.

2 Mal editiert, zuletzt von Cedi ()

• Töff sind au Idiotie, Sportwage au, Luxuslimousine au... so whatever??! Im Prinzip isch alles wo mer nit unbedingt brucht um vo A-B zcho überflüssig.

Wennd mit dim Maserati GT chunnsch - die Lüt wo die Autos hend, hend meistens nit numme 1...
    Numme so no nebebi - Durchschittsverbruch vom GT isch fast 19l uf 100 und er isch wit weniger praktisch und lueg mal der innerstädtisch verbruch a: Liter/100 km 28,3

Isch ja au logisch wieso sie die Autos baue - ganz eifach wils der Markt momentan verlangt.

Take a walk on da house side!

3 Mal editiert, zuletzt von MikeRR ()

• Zitat

Original von MikeRR
    Isch ja au logisch wieso sie die Autos baue - ganz eifach wils der Markt momentan verlangt.

stimmi dir zu 100% zue.