fahred ihr schowieder..

  • Wenni de töff bim mech scho gholt het.. weri hüt 100 % gfahre.


    I han vor en i 4 wuche z hole.. und den so täg wie die usznüze.. aber chunt evnvuell nomol go schneie..
    aber janu.. :face_with_tongue:

    >> Saison 08 .. *freu* <<

  • Bin hüt überd sattelegg gfahre. Nassi strasse aber guet fahrbar. Albis & Buechenegg schön troche.


    Het mega vill töffler gha hüt uf de strasse

    Einer ist immer schneller - zum Beispiel ich :winking_face:
    Quod gratis asseritur, gratis negatur

  • wenni en töff hätt ... JO :grinning_squinting_face:

    Für Schreibfehler haften die Buchstaben


    Frag' nicht - Du könntest eine Antwort erhalten.


    Computer dienen uns zur Lösung von Problemen
    die wir ohne sie nicht hätten.


    R6 - Der schönste Weg der Fliehkraft in den Arsch zu treten

  • Zitat

    Original von skali2
    wenni en töff hätt ... JO :grinning_squinting_face:


    häsch ja hütt mal en rechte töff underem arsch gha;)


    bin hütt e chlises tourli (mit umwege) ga mache..


    mutschelle-wohle-lenzburg-gräniche und retour


    Hett besser ghebet i de kurve alsi denkt ha:)

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • Hüt esch jo sWetter praktisch perfekt gsi... de ganz tag nüt gmacht weder versuecht mini dreizahlnodle übers Limit zbringe xD ben eg froh wenni das met de 50er hinder mer han...

    Lieber Dreck am Stecken als im Dreck stecken...

  • wär wohl au go fahre, wenni ziit gha het...


    güt am morge am 08:00 bis 18:00 am lerne gsi und jetzte derfi nomal paar stunde bis zum schlafe :wand:
    mängisch frägi mi wasi mer da so atuene mit dem studium :face_with_rolling_eyes:

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • Jo bin geschter gsii goge fahre zum usefinde wo min Mocke wider mal sifft und woher das komische Pfiife chunt woni sit ändi letscht Saison han. Debii no festgstellt das mitlerweiile scho nach 20km sChüelwasser im Wasserbhälter ine am sprudle isch.:wand:

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • @ Spike : Das isch aber nöd guet.


    @ All : Bin de ganz Tag i mim Rümli gsie und han min Töff wieder zäme Baut.


    Nach dem ich Ihn mega Mässig Zerleit han und mir zu dem no es Neus Navi Kauft han.


    Das isch fast so Geil :grinning_squinting_face::grinning_squinting_face: wie am erste Tag Töff Fahre.


    Han hüt no die ganze elektrische Sache gmacht und bin fast Fertig mit em zämebau vom Töff wieder.


    Jetzt isch e ei Wuche WEF und da han ich sowieso kei Zyt zum Fahre und Bastle.


    Mis erste Date wo ich Buecht han isch am 15 März.


    Offroad im Berner Oberland

  • hetti mini geile felge scho währi au gange aber so esch slebe ohni räder chamer nid fahre odr scho?:stupid: :stupid:


    ben defür au met em auto vo de müeter go heize..


    sgeilschte esch das dwinterpneu wenns chli warm esch mega geil quitsched... hani hüt gmerkt


    guet nacht @ all

  • nuja, min töff lauft, staht i de de garage nume:


    erschtens isch ke nummere dra ( de grund chund gad )


    und


    zweitens ( au de grund für erschtens ) hani im moment ke fahrerlaubnis vom stva :grinning_face_with_smiling_eyes: ( tönt besser als kes billet xD )