ZitatOriginal von Boo
Isch ganz eifach: nimm die erscht Kurve nach de Grade mit 190+km/h, denn gits gar kei anderi Möglichkeit als so wiit abezligge
lol en mega guete afängertipp
ZitatOriginal von Boo
Isch ganz eifach: nimm die erscht Kurve nach de Grade mit 190+km/h, denn gits gar kei anderi Möglichkeit als so wiit abezligge
lol en mega guete afängertipp
so sicher isch das en guete tipp
mit däm tipp schafft er sicher die 90'grad schräglag
mit dem tipp schaffsch au e 720°schräglag und dezue gits no e gratisrundi imne 6redlige auto. Und nachher wird mer sogar no mega lang ganz lieb vo allne verhätschled.
ich find das würkli en super Tipp
ZitatOriginal von DonBosco
mit dem tipp schaffsch au e 720°schräglag und dezue gits no e gratisrundi imne 6redlige auto. Und nachher wird mer sogar no mega lang ganz lieb vo allne verhätschled.ich find das würkli en super Tipp
vorallem vo üsem angehende NeuroChirurg ... hed ändli weder mol chli öppis z'baschtle
ja die Schwöschtere im Spital sind amigs wüki na ganz süess
naja den münd mini chnüschliffer hald nachli warte bis ich mal ufd pischte gane
aber es gaht da im moment au nume chli ums ego, den weisch hald dasd das au chasch^^
@Idefix
nüd neuro....wett versueche richtig gsichts/wiederherstelligs/Kieferchirurgie zmache. Isch heavy aber sehr interessant
*rabdbotiz* ende
s chnüü schlieffe chasch au uf der strass ohni problem. muesch nume e passendi kurve hah und halt chli meh siitlich rutsche. Mer chan ja au schlieffe ohni grossi schräglag. alles nur e frag vor sitzposition. aber ich hans au lang nid gschafft
setti de sinn vom chnüschlife ned si, damit mer weis wie schräg de töff isch???
in etwa scho. Grundsätzlich weiss mer ja, dass mer sicher mal chan abwinkle, bis s chnü chunt. denn chan mer no wiiter fiiner steigere. also isch s chnü so en art en sensor für e schräglag, wo de töff, fahrer und reife sicher fahre chan.
ZitatOriginal von DonBosco
in etwa scho. Grundsätzlich weiss mer ja, dass mer sicher mal chan abwinkle, bis s chnü chunt. denn chan mer no wiiter fiiner steigere. also isch s chnü so en art en sensor für e schräglag, wo de töff, fahrer und reife sicher fahre chan.
jo... wenn guet bisch, hebt aber en schliifer uf de pischte sogar länger als en Saison. Ich bin aber äbe ned guet... sogar mini Stiefel liided.... de junior isch do meh profi, isch en gitzige siech, jo nüd bruuche
joo das glaubi scho.
ich bruche eifach e anderi raschtealag. wird wohl de winter mal inveschtiert, well bi mine riiselatsche muessi würkli mit de fuessspitze uf de raschte sii, dass nüd alles chratzed. und d serieraschte isch zu rutschig dafür.....da hani angscht, dasi vo de raschte rutsche.... (was au scho passiert isch)
ZitatOriginal von SERVER
@alli wo meinet wäge id kurve lige
Das isch uf dr rennstrecki und mache so scheiss ja nid uff dr normale Strass...
Jo das esch scho klar. Trotzdem beidruckend !
pass uf abrutsche uf de rasteahlag. de idefix und ich känned au eine wo midere rutschige rasteahlag en unfall produziert hed. resultat: gable, raste, verkleidig und no es paar sache kaputt...
zum thema chnü: mer chan au mid de bestehende schräglag eifach mal ufe midem speed, eifach meh druck uf de reife gäh. muess ned immer no schräger si
wäg em chnüüschliiffe. ned, dass ich da e ahnig hett devoo. aber e kollegin wott au ums verrecke mit em chnüü an bode. und wenn ich vo hinde zueluege, wär d'schräglag au gar ned s'problem. sie gaht eifach mit em chnüü ned vom töff weg. kei ahnig, was da blockiert. guet muess ich das ned