Anneau am 8.09. und 9.09

• Zitat

Original von anfänger

Hei Bo, es Hammervideo ! mit dere Dienschtleischtig chönsch sogar Gäld verdiene, sind doch die Bilder hundertmal besser als immer s'gliche vomene Fotograf wo nur grad a eim Egge staht.

Vor allem isch das Video nid so langwilig wie di meischte wenns vorne abge richtig strass gfilmet wird.

• youtube gsperrt?!?! das esch hert :ugly: be mer goht deför richardo ond ebay net :böse:

aber jetzt zom video....cooli sach...i wörd no chli musig ine tue!

• wie gseit das isch nur husch husch gmacht gsii, dass die wo debii gsii sind mal s ergäbnis vo de ufnahme chönd aaluege.

Git später denn sicher no es anders vid mit musig etc.
    und de maini wett ja au no eis baschtle.

Einer ist immer schneller - zum Beispiel ich :winking_face:
    Quod gratis asseritur, gratis negatur

• Das hani jetzt mit iMovie gmacht. s nächschte denn mit MAGIX Video deluxe.
    Cam isch e Sony DCR-HC 96 E nach vorne uf ere Halterig befeschtiget, nach hinde mit Chläbband ufem Soziussitz :mad:

• Zitat

Original von Boo
    Das hani jetzt mit iMovie gmacht. s nächschte denn mit MAGIX Video deluxe.
    Cam isch e Sony DCR-HC 96 E nach vorne uf ere Halterig befeschtiget, nach hinde mit Chläbband ufem Soziussitz :mad:

qualität esch nämlech voll easy!

• Zitat

Original von Boo
    Das hani jetzt mit iMovie gmacht. s nächschte denn mit MAGIX Video deluxe.

hammer video! echt geil! leider esch de sound ned so spitze, aber söscht echt FETT! :top2:

• das video isch voll easy was d qualität agaht :grinning_squinting_face:
    aber das mitm kurve fahre hei ei ei, wiso chömed ihr efach so wit abe? :grinning_squinting_face:
    ich bin am üebe und üebe und üebe und das chnü wet efach nöd uf de asphalt :böse:
    greez

• Zitat

Original von Dark Rider
    das video isch voll easy was d qualit�t agaht :grinning_squinting_face:
    aber das mitm kurve fahre hei ei ei, wiso ch�med ihr efach so wit abe? :grinning_squinting_face:
    ich bin am �ebe und �ebe und �ebe und das chn� wet efach n�d uf de asphalt :b�se:
    greez

mach so zügs nüd uf de strass.

uf de rennstrecki hesch optimali Asphaltbedingige, rennreife uf optimaler betriebstemperatur und kei gegeverchehr.
    Gang eifach mal uf e strecki und denn chunt s chnü vo selber uf de bode, sobald chli siitlich uf em töff rutschisch

SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

• Zitat

Original von Dark Rider
    aber das mitm kurve fahre hei ei ei, wiso chömed ihr efach so wit abe? :grinning_squinting_face:

Isch ganz eifach: nimm die erscht Kurve nach de Grade mit 190+km/h, denn gits gar kei anderi Möglichkeit als so wiit abezligge :face_with_tongue: