Anneau am 8.09. und 9.09

• S organisiere isch nöd s problem. meh s zahle :mad:

Einer ist immer schneller - zum Beispiel ich :winking_face:
    Quod gratis asseritur, gratis negatur

• Chönnt jo jetzt spare für nöchscht Johr. Soooo arg isch jo das ned, defür einisch chli günschtiger in d'Ferie goh und scho isch guet :face_with_tongue:

Egal wo, chund immer öppe gliich use ... mit allem drum und dra ... muesch öppe 3k für 3 Täg rächne. Jetzt rächnisch mol us, was alles mit em AdR bruucht hesch (Slicks, Bänzin, Hi- & Rückfahrt, Ukft, Vpf, ....)
    :face_with_rolling_eyes:

• Zitat

Original von DiRT

holy shit... ich chauf mer wieder en supermoto! das chan doch kei spass mache (ussert mer het de geldschisser)... :hmpf:

dirt... du Panane, gang jetzt i'd Ferie und chum nöchscht Johr... SuMo isch für Buebe und Manne gönd halt uf Pischte :smiling_face_with_horns: *duck-und-wägrenn*

• jo isch en türe gspass, aber eimal e grossi pischte muesi mer scho bald mal gönne.

Chunt jetzte halt chli druf ah wasi alles so chan schaffe und vorallem wie viel i i der Klinik verdiene während dere Ziit woni det chan schaffe.

susch denn halt späteschtens in drü jahr. denn sötts drinneligge *froi froi* Denn wird mis gixxi eineweg zum reine Renntöffli umfunktioniert

und ja die ducatisti sind rechti trötene gsi

SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

• Zitat

Original von SERVER
    e tröte bin ou ich gsi dr töff schön mal im sta abgleit LOL

het spektakulär usgseh.

und du weisch ja e kaputte töff het 100mal meh ufmerksamkeit als eine wo super fahre chan. und bsunders wenns e MV isch....

SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

• ganz genau aber nid wenns e susi isch oder e yammsle

• Zitat

Original von SERVER

ganz genau aber nid wenns e susi isch oder e yammsle

dued mer dänn nomol drii gingge :smiling_face_with_horns:

• sumo mitere rennpischte vergliche isch jez sicher s'dümmscht woni jeh ghört han :winking_face: da isch wie wenn en chindergarte mitere universität verglichsch :winking_face:

bösci chum doch nächscht jahr au mit an r fun day uf dijon... die strecki isch au recht gross und aspruchsvoll und für dä priis chasch echt nüt säge...

Cry mich ein river ! :ugly2:

• Zitat

Original von Hypi
    sumo mitere rennpischte vergliche isch jez sicher s'dümmscht woni jeh ghört han :winking_face: da isch wie wenn en chindergarte mitere universität verglichsch :winking_face:

bösci chum doch nächscht jahr au mit an r fun day uf dijon... die strecki isch au recht gross und aspruchsvoll und für dä priis chasch echt nüt säge...

chani mit dr susi mitcho ?

• sicher chasch du....isch markeoffe...choschted 750 stutz für 2 täg inkl en satz reife... chasch dr ja usrechne wie günschtig sowas isch...

Cry mich ein river ! :ugly2: