Anneau am 8.09. und 9.09

• maini:
    Ich lade morn mal alles uf min Compi und denn bruuch i d Bändli eigetlich nüme. Chasch du öppis mit dene afange? Oder bruchsch es in Digitaler Form, sind halt amigs recht grossi Dateie.

Einer ist immer schneller - zum Beispiel ich :winking_face:
    Quod gratis asseritur, gratis negatur

• jau jungs isch recht geil gsi...freu mi emmel ufs videomaterial :smiling_face: snächscht mal muesi glaubs au mal slicks usprobiere so wie mr die sieche teilwiis uf d'ohre gfahre sind mit ihnre renntöffe :winking_face: wobiii denn glaubs lieber grad en handlichere töff, mine chunnt halt doch i sini jahre :winking_face:

Cry mich ein river ! :ugly2:

• Zitat

Original von Boo
    maini:
    Ich lade morn mal alles uf min Compi und denn bruuch i d Bändli eigetlich nüme. Chasch du öppis mit dene afange? Oder bruchsch es in Digitaler Form, sind halt amigs recht grossi Dateie.

tapes sind au i ornig. han ja au na e cam umeligge mit tapes.

Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

• Zitat

Original von SERVER
    Suche Distanzbüchsen die auch mit auf ADR kommen.

s nächscht mal machsch der die dinger mit kabelbinder as handglenk, damits nüd vergissisch. oder nimmsch eifach alli felgesätz mit und hoffsch, dass es nüd usegheied.

schad gsi, dass mer dis renngixxerli nüd richtig in betrieb hend chöne gseh

SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

• @Idefix

debii hetsch di sicher ganz wohl gfühlt under all dene 1098 wos gha het :mad: sicher öppe 6 oder 7 Stück gsi insgesammt

[Blockierte Grafik: http://w3.bikepics.com/pics/2008%5C09%5C10%5Cbikepics-1412470-800.jpg]

und eini am letschte Tag im letschte Turn i de schnelle rechts no es chiesbad go näh
    [Blockierte Grafik: http://www.sportfoto-trescher.de/2008/renntraining/08_65_adr/rot/images/08-65-1794.jpg]

naja mal luege was s nächscht jahr so bringt. mal Pann oder Brünn wär sicher no geil. Isch halt immer e frag vom Geld und vorallem Ziit vo de Trainings.

2 Mal editiert, zuletzt von DonBosco (10. September 2008 14:18)

• chunt denn alles no. Bin alles no chli am Zämestelle. Nur geduld liebi lüüt

• isch würkli no cool gsi...nur schad, dass ich so früeh han müesse gah. und au schad, dass de server ned recht het chöne umetätsche..!! :grinning_squinting_face:

und ich han sogar glernt, dass amigs ebe villicht doch besser isch i de kurve en gang höcher zfahre :grinning_squinting_face:

warum kämpfen, wenn ich weiss, dass ich gewinne :face_with_rolling_eyes:

Just a dream

• Ja würkli guet gsi, han zwar nur chöne ein tag dete si, defür intensiv. Und wenn die Ducatistis nid im Chiesbett parkiere würdet gäbs au weniger underbrüch. Chunt glaub aber nöd so drufah wo das en Duci abstellsch, es git schints au öpe mal en technische Defekt asomene italiänische Design-Wunder (Design-Wunder=technische Defektgurke)... So jetzt schuldi glaub an es paar Kollege wieder mal es Glas Wii oder es tots Tierli ufem Grill :face_with_rolling_eyes:

anfänger

• Also ich weiss ned, nochere Diskussion mit em anfänger sind das glaub ganz schöni Tröte vo Ducatistis gsii... Will süsch sind das ganz friedlichi Lüüt...

Jungs, jetzt isch es aber Ziit für en richtigi Pischte, also churz so en Wuchenänd-Umerutsch Plausch :smiling_face: ...

Was wird bevorzugt:
    - Brno
    - Mugello
    - Barcelona

Det hii gömmer de, ich organisiere dänn scho öppis :smiling_face:

@yzf-10#@#@°¬§°°
    Hesch en HighSider gleid, wägem z'tüüfe Gang :face_with_tongue:

• neineineinei....säb schoned...aber einisch hets mr s'füdli scho echli glupfed, und zwei-drühmal isch mr s'hinderredli recht cho...aber jooo, isch hald wemmer enere bmw hp2 sport Rennmaschine mit slicks, wo irgendein Mech oder was au immer am teste isch, nahfahre wet! :grinning_squinting_face:

warum kämpfen, wenn ich weiss, dass ich gewinne :face_with_rolling_eyes:

Just a dream