So, han mi no versuecht iizschlüüse. am 9. gahts, am 8. chönnds mi nur ufd wartelischte setze. Aber ich bohre no chli, villicht gänds ja naa
Anneau am 8.09. und 9.09
-
-
höhö also wen'd das hüt gmacht hesch, boo...denn bini vor dir uf dere wartelischte
-
Zitat
Original von Boo
So, han mi no versuecht iizschlüüse. am 9. gahts, am 8. chönnds mi nur ufd wartelischte setze. Aber ich bohre no chli, villicht gänds ja naawat denn, han gmeint de 8. isch volle ... grad au no nochestäche !!!!!
-
Zitat
Original von Lümmel
wat denn, han gmeint de 8. isch volle ... grad au no nochestäche !!!!!
isch au volle drum gids ja au en warteliste
-
ihr sit au hosenä wie wärs amig mit früener amelde?
-
Zitat
Original von Hypi
ihr sit au hosenä wie wärs amig mit früener amelde?sie händ angscht ka
aber ich han immer no nüt vom cornu becho vermuetlech schickt er das wieder kurz bevor me ufds pischte gaht lol
-
ja macht er immer so. han glaub no nie irgend öppis halbwegs früeh becho. meischtens chunt denn d rechnig und bestätigung wennd scho halbe s büssli am lade bisch
-
Zitat
Original von DonBosco
SERVERja macht er immer so. han glaub no nie irgend öppis halbwegs früeh becho. meischtens chunt denn d rechnig und bestätigung wennd scho halbe s büssli am lade bisch
genau so typisch hehehe
easy going
-
So de thread mal us der tüüüfi wieder fürehole....
han mitlerwiile tatsächlich scho d amäldig, respektive rechnig vom Cornu becho. er isch mal würkli früeh
Wär isch jetzte alles WÜRKLI debii?
und nach wie vor d Frag mit em Transport.....han da immer no nüt. Müssted mer ois langsam drum kümmere, well susch hets denn genau nüt meh und denn isch recht scheisse, well mit rennschale chani nid usefahre
Wär guet wenn mer das jetzte denn ma definitiv abmache chönted, wer wie und mit wem usefahrt und öb mer wieder freicamped usw. usw.
-
Geil isch das d'bestätigung für de 8. cho isch, aber de ander Tag laht immerna uf sich warte...
naja jede wo mal bim cornu buecht hett, das mer ufd bestätigunge und rechnige lang muen warte:D
de hypi und ich hend eus es büssli gmietet. und ich denk für die nächt dusse im zelt penne isch scho easy.
mal schaun nä
-
han em cornu natürli grad es mail gschickt, welli denkt han sie heged en fähler gmacht, wells nid beidi täg grad mit einere rechnig schicked.
han denn zur antwort becho, dass es halt viel eifacher seg für sie, wenns alles seperat abrechned...jaa wenns meined.
ich warte jetzte bis d rechnig vom andere Tag chunt und zahle denn alles zäme. Well das isch für MICH viel eifacher
-
ich und dr vater mietet es büssli sind eh nur am 9 sept drbi
rechnig oder bestätigung immer no nid becho
-
Zitat
Original von SERVER
ich und dr vater mietet es büssli sind eh nur am 9 sept drbirechnig oder bestätigung immer no nid becho
bi mir isch d'rächnig inegflattered, bin also au debi am 9.9.
-
jop... geschter isch d'bestätigung und rechnig für de 9.9. inegflattered...
somit isch alles in butter:)
-
mir isch geschter ou d rechnig vom 9 sept inebutteret sowie bi mim vater ou also sind mir zwe ou drbi
-