Anneau am 8.09. und 9.09

• So, han mi no versuecht iizschlüüse. am 9. gahts, am 8. chönnds mi nur ufd wartelischte setze. Aber ich bohre no chli, villicht gänds ja naa :evil2:

Einer ist immer schneller - zum Beispiel ich :winking_face:
    Quod gratis asseritur, gratis negatur

• Zitat

Original von Boo
    So, han mi no versuecht iizschlüüse. am 9. gahts, am 8. chönnds mi nur ufd wartelischte setze. Aber ich bohre no chli, villicht gänds ja naa :evil2:

wat denn, han gmeint de 8. isch volle ... grad au no nochestäche !!!!!

• Zitat

Original von Lümmel

wat denn, han gmeint de 8. isch volle ... grad au no nochestäche !!!!!

isch au volle drum gids ja au en warteliste :grinning_squinting_face:

• SERVER

ja macht er immer so. han glaub no nie irgend öppis halbwegs früeh becho. meischtens chunt denn d rechnig und bestätigung wennd scho halbe s büssli am lade bisch :face_with_rolling_eyes:

SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

• So de thread mal us der tüüüfi wieder fürehole....

han mitlerwiile tatsächlich scho d amäldig, respektive rechnig vom Cornu becho. er isch mal würkli früeh :mad:

Wär isch jetzte alles WÜRKLI debii?

und nach wie vor d Frag mit em Transport.....han da immer no nüt. Müssted mer ois langsam drum kümmere, well susch hets denn genau nüt meh und denn isch recht scheisse, well mit rennschale chani nid usefahre :wand:

Wär guet wenn mer das jetzte denn ma definitiv abmache chönted, wer wie und mit wem usefahrt und öb mer wieder freicamped usw. usw.

Einmal editiert, zuletzt von DonBosco (26. Juni 2008 13:41)

• Geil isch das d'bestätigung für de 8. cho isch, aber de ander Tag laht immerna uf sich warte...

naja jede wo mal bim cornu buecht hett, das mer ufd bestätigunge und rechnige lang muen warte:D

de hypi und ich hend eus es büssli gmietet. und ich denk für die nächt dusse im zelt penne isch scho easy.

mal schaun nä

Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

• han em cornu natürli grad es mail gschickt, welli denkt han sie heged en fähler gmacht, wells nid beidi täg grad mit einere rechnig schicked.

han denn zur antwort becho, dass es halt viel eifacher seg für sie, wenns alles seperat abrechned...jaa wenns meined.

ich warte jetzte bis d rechnig vom andere Tag chunt und zahle denn alles zäme. Well das isch für MICH viel eifacher :mad:

• Zitat

Original von SERVER
    ich und dr vater mietet es büssli sind eh nur am 9 sept drbi

rechnig oder bestätigung immer no nid becho

bi mir isch d'rächnig inegflattered, bin also au debi am 9.9.

anfänger

• jop... geschter isch d'bestätigung und rechnig für de 9.9. inegflattered...

somit isch alles in butter:)

Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch: