Anneau am 8.09. und 9.09

  • öhm, has erst ez gseh din thread bösci.... :face_with_rolling_eyes:


    i know, bi es ziitli abwesend gsi...:engel:



    grundsätzlich wäri sicher widr derbi, isch nämli cool gsi letscht mal mit eusem grüppli...


    ich säg mal provisorisch zue, änderige vorbehalte.... :grinning_squinting_face:

  • wär super.


    wer het denn jetzte alles interesse?


    denn würdi ebe mal der cornu afrage öbs eventuell en chline rabatt git wenn mer ois scho gli amelde würded.


    Ich wirde zu 99% derbii sii. sicher eine höchschtwahrschindli aber beid täg

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • de maini und ich werde wahrschinli au debiii sii, müend na luege. 2 mal RS im jahr mues ebbe mindischtens drinligge :winking_face:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • Villäch bini ou derbi, wird säch aber spontan ab juli entscheide!


    gruss

    Wer später bremst, bleibt länger schnell

  • supi dupi. mich freu.


    meld mi au no grad definitiv ah.

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • sehr schön. denn chönd mer ja wieder für de transport öppis organisiere. vielicht chunt ja de linkin no mit :grinning_squinting_face:


    übrigens sinds anschiinend würkli die schickane vor der letschte rechts wo uf'd gerade gaht am rückbaue.


    mal abwarte, bis das die erschte lüt wo tatsächli trainings derte gha hend bestätige chönd. aber zumindescht im racing4fun hani so gschichtli umegeischtere ghört

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

    Einmal editiert, zuletzt von DonBosco ()

  • Zitat

    Original von DonBosco
    vielicht chunt ja de linkin no mit :grinning_squinting_face:


    ja ja, mues na luege :grinning_squinting_face: wäns gaht bini sicher derbi, ha ebe na en terminkonflikt mit de grüene Sekte und suschtige ferie woni na vor han...


    bis wän muemer sich ahgmolde ha?


    ihr müend mir dän chli vorsprung la, ha ez ja langsam de chlinsti töff :ugly5::mad:

  • also am cornu sini lischte het scho echli gfüllt usgseh adr yamaha usstellig, so 1-2 mönät söttis emmel schono platz haaa hoffi mal


    bösci, dä maini und ich händ wieder üses standard transpörterli reserviert. aber villicht chömmer au was grössers miete oder ebbe du mitem linkin :smiling_face:


    en kolleg vo mir het suscht au no adroht dass er mitchunnt, dä chunnt au am samschtig mit ad swissmoto

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • jaa mal luege.


    hett oies standardbüssli susch e ahängerkupplig? wenn ja chönti susch sicher allefalls en hänger organisiere. denn hettet mer für alles gnueg platz. han ja da so luschtigi sache mitlerwiile wie reifemontagemaschine usw. chan nüd schade wenn mer no en reservereifesatz ala pilot power mitnimmt falls s wetter nüd so isch wie mers gern hett

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • ne euses standartbüssli hett ebe kei aahängerkupplig...


    ich hans mal reserviert. natürlich mal für de hypi und mich, aber wenn ja namal eine us em ag chunnt, den finded mer da sicher e lösig.

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • nume schnell am rand:


    han mal wieder mit de Züri Telefoniert weg de ganze Versicherigssach. Aber sie Versichered jetzte absolut nüt meh wenns uf ere Rennstrecki isch. Es staht au so i de neue versicherigsklausle drinne, dass sämtlichi Verastaltige uf Rennstreckene nüd versichered sind. Egal ob Renne oder fahrtraining.


    Wirde wohl i dem fall mal umeluege nach ere Rennschale. Well würd mi unglaublich ärgere wenni die schön schwarz originalschale vor gixxer em chiesbett opfere. Und wie s vorletschtjahr us angscht de töff wegzrüehre nume umeschliiche macht au nüd so spass :face_with_rolling_eyes:


    fertig rand und wieder zum thema :smiling_face_with_horns:

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • han nume nomal welle nachefrage, wär sich denn bis jetzte scho definitiv agmolde het.


    -Donbosco
    -Hypi
    -Maini
    -Server
    -linkin????
    -


    eifahc itrage. denn chönd mer denn no luege wege transportglegeheit. glaub de yzfr108 het au mal no welle mitcho und gseit er heg eventuell e möglichkeit ein transporter z organisiere. was isch jetzte us dem worde?

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

    2 Mal editiert, zuletzt von DonBosco ()