ZitatAlles anzeigenOriginal von Idefix
Was wird bevorzugt:
- Brno
- Mugello
- Barcelona
Det hii gömmer de, ich organisiere dänn scho öppis
S organisiere isch nöd s problem. meh s zahle
ZitatAlles anzeigenOriginal von Idefix
Was wird bevorzugt:
- Brno
- Mugello
- Barcelona
Det hii gömmer de, ich organisiere dänn scho öppis
wenns terminlich dineliht wäri aso scho debi!
ZitatOriginal von Boo
dito
Chönnt jo jetzt spare für nöchscht Johr. Soooo arg isch jo das ned, defür einisch chli günschtiger in d'Ferie goh und scho isch guet
Egal wo, chund immer öppe gliich use ... mit allem drum und dra ... muesch öppe 3k für 3 Täg rächne. Jetzt rächnisch mol us, was alles mit em AdR bruucht hesch (Slicks, Bänzin, Hi- & Rückfahrt, Ukft, Vpf, ....)
ZitatOriginal von Idefix
muesch öppe 3k für 3 Täg rächne.
holy shit... ich chauf mer wieder en supermoto! das chan doch kei spass mache (ussert mer het de geldschisser)...
ZitatOriginal von DiRT
holy shit... ich chauf mer wieder en supermoto! das chan doch kei spass mache (ussert mer het de geldschisser)...
dirt... du Panane, gang jetzt i'd Ferie und chum nöchscht Johr... SuMo isch für Buebe und Manne gönd halt uf Pischte *duck-und-wägrenn*
jo isch en türe gspass, aber eimal e grossi pischte muesi mer scho bald mal gönne.
Chunt jetzte halt chli druf ah wasi alles so chan schaffe und vorallem wie viel i i der Klinik verdiene während dere Ziit woni det chan schaffe.
susch denn halt späteschtens in drü jahr. denn sötts drinneligge *froi froi* Denn wird mis gixxi eineweg zum reine Renntöffli umfunktioniert
und ja die ducatisti sind rechti trötene gsi
e tröte bin ou ich gsi dr töff schön mal im sta abgleit LOL
ZitatOriginal von SERVER
e tröte bin ou ich gsi dr töff schön mal im sta abgleit LOL
het spektakulär usgseh.
und du weisch ja e kaputte töff het 100mal meh ufmerksamkeit als eine wo super fahre chan. und bsunders wenns e MV isch....
ZitatAlles anzeigenOriginal von DonBosco
het spektakulär usgseh.
und du weisch ja e kaputte töff het 100mal meh ufmerksamkeit als eine wo super fahre chan. und bsunders wenns e MV isch....
ganz genau aber nid wenns e susi isch oder e yammsle
ZitatOriginal von SERVER
ganz genau aber nid wenns e susi isch oder e yammsle
dued mer dänn nomol drii gingge
sumo mitere rennpischte vergliche isch jez sicher s'dümmscht woni jeh ghört han da isch wie wenn en chindergarte mitere universität verglichsch
bösci chum doch nächscht jahr au mit an r fun day uf dijon... die strecki isch au recht gross und aspruchsvoll und für dä priis chasch echt nüt säge...
ZitatOriginal von Hypi
sumo mitere rennpischte vergliche isch jez sicher s'dümmscht woni jeh ghört han da isch wie wenn en chindergarte mitere universität verglichsch
bösci chum doch nächscht jahr au mit an r fun day uf dijon... die strecki isch au recht gross und aspruchsvoll und für dä priis chasch echt nüt säge...
chani mit dr susi mitcho ?
sicher chasch du....isch markeoffe...choschted 750 stutz für 2 täg inkl en satz reife... chasch dr ja usrechne wie günschtig sowas isch...
ZitatOriginal von Hypi
sicher chasch du....isch markeoffe...choschted 750 stutz für 2 täg inkl en satz reife... chasch dr ja usrechne wie günschtig sowas isch...
wuerkli huebsch verlade ihr?