check weg

  • hallo zäjmä


    i bi geschter mit 67 im 40gr blitzt worde... huäre gagu nomau! het öper ähnlächi erfahrige gmacht?


    zum glück het dä souhung nid no gseit dasi müäss blase... schüsch wärs nid guät usächo...


    hüt ahni zum guäte glück chönee mitfahre! :smiling_face:


    schöne hinäch zämä! gruz

    Wer später bremst, bleibt länger schnell

    Einmal editiert, zuletzt von Porter ()

  • blöd gloffe, aber wie scho gseit worde selber tschuld.


    bsunders wenn alk im spiel isch hani absolut kei verständnis defür und scho gar ke verbarme :face_with_rolling_eyes:

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • Zitat

    Original von fist Alpha
    Selber schuld......


    hintergründ kennet dr nid, oder?


    klar i bi ou schüsch mängisch chli rassig unterwägs aber dä grund woni ha chönt mer lut rächtsschutz no 1-2 mönät weniger billetentzug bringe...


    usserdäm wäri eigentläch nüme gfahre, aber isch ä notfall gsi darum bini gfahre... schüsch wäri ja nid so schnäll und no atrunke roller gfahre...


    SERVER, ja i bi mitem roller ungerwägs gsi!

    Wer später bremst, bleibt länger schnell

    Einmal editiert, zuletzt von Porter ()

  • ok...was för e Grond?


    Aber wösst kei Notfall wo mer nor so chönt löse.. tja..

  • nei isch keine.


    well das isch unverhältnismässig öppertem versueche s läbe z rette (de kolleg wo is spital mues) aber du dadebii dur atrunkes und zu schnells fahre meh mensche gfährdisch als du rette chöntisch.


    so viel i weiss isch es au bi de ärzt nüd ganz eifach. wenn die en notfall hend und schnell id klinik müend, defeds vielicht es bitz z schnell fahre, aber wenn mer denn s gfühl het mer chön jetzte mal de porsche teschte und mit 100 dur'd inestadt röschte, denn zieht das au nümm als usred

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener



  • nei esch es au ned...
    ähm wenn de kolleg in spital müesst...glaub ech ned das de no of em Roller chönt hocke ohni das er sech elei dor da no meh in Gfohr brengt!
    Do wör ech, in anbetracht das ech atronke wär, lieber de Chrankewage lo cho.


    Ond dAmerkig vom DonBosco esch vo mer her gseh somet au rechtig.

    2 Mal editiert, zuletzt von DeepZone ()

  • Zitat

    Original von DonBosco
    nei isch keine.


    well das isch unverhältnismässig öppertem versueche s läbe z rette (de kolleg wo is spital mues) aber du dadebii dur atrunkes und zu schnells fahre meh mensche gfährdisch als du rette chöntisch.


    so viel i weiss isch es au bi de ärzt nüd ganz eifach. wenn die en notfall hend und schnell id klinik müend, defeds vielicht es bitz z schnell fahre, aber wenn mer denn s gfühl het mer chön jetzte mal de porsche teschte und mit 100 dur'd inestadt röschte, denn zieht das au nümm als usred



    nüt isch...ohni blauliecht mit sirene und ohni fahrteschrieber wirsch du au als arzt glich bestraft wie alli andere. so wills emmel euses duzzfumme gsetz :winking_face:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • Also ich findä au wänd gsofä hasch gits kein grund no Zfahrä au imene Notfall nöd wil mir sind ja nöd im Busch und wens so eilig währi chönter sich ja sicher nümmä uf em Roller hebä bin ganz am Bosco sinerä Meinig :confused_face:

    KTM 1290 ON ROAD

  • Zitat

    Original von Porter
    aber dä grund woni ha chönt mer lut rächtsschutz no 1-2 mönät weniger billetentzug bringe...


    Chasch de Polizei ja au säge dassd betrunke gsii bisch, denn gits au es paar mönet weniger wäge unzuerechnigsfähigkeit :mad: .


    Isch halt dumm gloffe, aber chasch sicher ned erwarte, dsas mer der no ufd schultere chlopfed.

    Einer ist immer schneller - zum Beispiel ich :winking_face:
    Quod gratis asseritur, gratis negatur

  • hehe nei sicher nid.... i weiss dases dämläch gsi isch!


    i bi schüsch scho öpe chli schneuer ungerwägs aber normalerwis ohni grund...


    mini fründin schaft näbäbi im nä hängschtstau... mir hei genau am 12i üsä haubjahrestag gha und i hanere äs nätts sms gschribe wüu si intensivbetreuig vom nä nöigebornige gmacht het! das isch 3 täg vorhär uft wäut cho! si het im gsammte öpe 25 stung für das füli gluägt! und när ischs gstorbe! si het het mir aglüte, het grännet, chum meh chönne rede und gfragt obi hei chume! de isch für mi logisch gsi dasi nid 1,5 stung ufä nächscht moonliner warte sondern sofort hei ga!


    i ha iz ä anrufbestätigung vor swisscom sowie äs schribe vom tierarzt wenn dases gstorbe isch und das die houptbeteiligte sehr schwär betroffe si gsi!


    lut rächtsschutz muässes für nä freispruch (mini muäter het das gha) um läbä und tot ga! aber i mim fau chönt mä sicher bi richtiger verhandligsfüährig 1-2 mönät vor buäss abetuä...


    naja, warte mer mau ab...


    gruss

    Wer später bremst, bleibt länger schnell

  • Hi
    Was soll man sagen - Pech gehabt? Ich warte auch noch auf einen Bescheid (geblitzt vor gut einem Monat) und werde die Konsequenzen tragen müssen. Hoffe natürlich, dass ich den Ausweis nicht gleich abgeben muss, aber wenn schon, dann lieber noch VOR der Saison 08 :face_with_tongue:


    Grund zum zu schnell fahren gibt es keinen legalen, die Gründe können höchstens strafmildernd ausgelegt werden. Allerdings befürchte ich, dass das bei so hoher überschreitung auch nicht mehr viel nützt - gerade im Bereich von unter 50 Km/h generell sind es ja meist spezielle Gründe (Schulen, Kinder usw) welche für solche Beschränkungen sorgen. Wer da zu schnell fährt, nimmt wissentlich wenn nicht sogar vorsätzlich in Kauf, dass Menschen verletzt werden, da gibt es keinen Grund zur Milde bei einer Strafe.


    Sieh es mal so: hätte es einen Unfall mit Personenschaden gegeben, dann wäre die Maschine futsch, der Ärger mit Versicherungen gross und selber hättest Du auch noch Blessuren abbekommen welche Dich eventuell länger als für einen Monat vom Fahren abgehalten hätten. Ist also im Endeffekt ja noch einigermassen glimpflich gelaufen :grinning_squinting_face:


    Marc