check weg

  • Ah noch zur kenntnis:


    Die 40 KM/h sind noch nicht sehr lange bei dieser Brücke. Das Trottoir ist mit einem 1m 40 Hohen, 30cm dicken Metallbalken von der Strasse getrennt. Es war 00.15 am Abend, also auch so praktisch keine Fussgänger.....


    Die Gefahrenzone und das Risiko ist meinenserachtens enorm Tief (Ausser vielleicht die Glatteisgefahr wenn es sehr kalt ist, da es eine Brücke ist)


    naja aber wer hört schon auf mich :face_with_tongue::hmpf:

    Wer später bremst, bleibt länger schnell

  • ech hoffe mol du lersch drus....ond de Grond wo du agäh hesch... gelt vo mer her gseh au ned als Strofmeldernd.

  • Zitat

    Original von DeepZone
    ech hoffe mol du lersch drus....ond de Grond wo du agäh hesch... gelt vo mer her gseh au ned als Strofmeldernd.


    zum glück gseht das der rächtsschutz anders :grinning_squinting_face:

    Wer später bremst, bleibt länger schnell

  • aber entscheide duet im endeffekt ja nüd de rechtsschutz.


    denke mal die werded sicher alles versueche (wennd ja au öppis verdiene, also d awält devo) aber en garant uf erfolg isch es sicher nöd

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • lönd doch de armi cheib in rueh. hed en halt blitzt und isch halt gotzname chli ahtrunke gsi. bi zwar nonie ahtrunke töff gfahre aber gid sicher scho viel wo meh als 27 zschnell gsi sind und das isch es töff forum und jede weis jo sälber wies isch.


    übrigens wenn min kolleg oder en familie ahghörige im spital ligge würd und mer cha ned wüsse wie langs no gad, würdi sicher viel z schnell fahre. denn hesch halt es jahr s billet wäg, aber es isch nur es billet und s andere sind ahghörigi.


    denn gani halt nur no uf d strecki go fahre:)


    ahtrunke isch aber scho chli blööd, guet, roller fahre und jung si, denn macht mer halt so sache.


    sind jo weis gott ned alles heiligi da inne....


  • du seisches, do enne esch secher ond zwar wörkli secher vo 99% vo allne scho mol z schnäll gfahre oder öberne secherheitslinie gfahre etc.!


    ond @ porter ... jo chonnt natürli emmer drofa wievell dasmer gha het wemmer nach 2 bier 0.5 het no no met em roller schnell muess noimet häre wells sehr wechtig esch denn gsehni das au ned so sträng ... ossert mer rast wörkli ohni luege met sehr öberhöter gschwendigkeit dors dorf etc.! jo of jedefall hoffi mol dases nochli chasch abedröcke, jede vo eus chas mol breiche jetzt hets dech verwötscht ....

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • ja i hoffä au dasd nöd so hart dra chunsch.. !!! ich bin etz gad dra am absitzä.. ha dä check für 3mönät wäg gha oder na wäg.. (rechts überholä uf dä bahn) jenu,.. ab em 13.02 töff i widr fahrä...juhuuu,..hehe..


    gruss

  • Ja, wenn die Liebschti lätschet, denn würde mir Männer halt am liebschte fliege. Nume s'11. Gebot gilt halt immer.


    Du hesch mis Verständnis, will nüd passiert isch. Wenn de aber z'schnäll und mit Alk im Bluet öbber aagfaahre hättsch....


    :frowning_face:

    Ich lenke also bin ich. (René D. Kart)