nei weisch i ha vor nöchsct johr a diverse roubrättrenne teilznäh, und de chas ebe de scho si dasses das überschnitt
mir gsänds jo dän!
nei weisch i ha vor nöchsct johr a diverse roubrättrenne teilznäh, und de chas ebe de scho si dasses das überschnitt
mir gsänds jo dän!
aha...den mümer halt den luege. he es goht no..... genau 4 monate für dich und für mich no 5. das sind ca. 120/150Täg. i bi scho am abezele..
-
-
-
-
-
-
scheisse goht das no lang
hehe, isch no blöd, normalerwiis gat d zyt immer so schnäll verbii (huch, scho am dritte semeschtr vodr lehr..), abr wenns um so öpis geit wie töff fahre, bzw. 18ni wärde, dän gats immer en ewigkeit
bim mir isch scho 5.semeschter isch viel z'schnell gange...aber ebe trotzdem no warte.....
hehe
jeh, morn wei d öutere sone digicam go poschte, und am donschti oobe goni dr töff go aaluege, de chani die cam grad mitnäh und es paar föteli schiesse
he das isch geil. digi cam isch echt guet. das geld lohnt sich i ha mini uf d'konfiramtion übercho.. und immer wieder chönnä bruche. freu mi scho uf d'bilder. hesch webspace??
ne, webspace hani kene, abr en kolleg (dr milhouse übrigens ) dä het so öpis, dues de däm schicke, dä chamers de fuelade, gäu ueli, du chasch das
guet, du muesch eifacht;)
abr i stoh süsch ebe meh uf die aute spiegureflex, wo no aues säubr chasch iistöue, nid so das digitale zügs wo gar nütme muesch mache;)
het scho öppis. für profi-foti sind spiegelreflex au immer no bevorzugter. aber ich chum jetzt mit minere guet z'schlag. aber de mitarbeiter isch so en kamera freak de het fascht alles, bi dem chönt i immer no eini go hole wenn nötig.
aber bevor i mir e di nöchscht kamera kauf chunt zerscht mol eh gueti videokamera.
i nimm mini kamera am sunntig denn au mit und mach paar bilder falls de töff ok isch.
Zitatnimm mini kamera am sunntig denn au mit und mach paar bilder falls de töff ok isch.
:wazzup: guet guet!
hey $nail kann die wuche r'rs doch nonig aluege. aber i stell mol es bild ine wie sie usgseh
[Blockierte Grafik: http://www.nr11.ch/tbilder/ap1.jpg]
[Blockierte Grafik: http://www.nr11.ch/tbilder/ap2.jpg]
greetz
hübschi transalp....
yeah, die maschine gseht sacke geil us!!:mosh:
jeze mues nume no februar wärde, de chöimer de ändlehc go fahre!
mol doch, gseht hässig us...
die esch werkli schön.
$nail jo dini transalp isch au herzig *coole uspuff - de find ich geil*
jo den chömer zwei arme siächä endli au mitfahre. i halts mit mim töffli nüme lang us. isch mir eifach z'langsam und z'langwilig. ich di den go bsuäche mini fründin mue im februar uf interlake i d'schuel und das goht glaubs bis im märz. den chum i mol vorbi. zwei flüge mit einer klatsch-
@dä rescht
jo isch ebe au en älteri rs. 98 harada. het e schöners heck als di neu und vorne ist sie au schöner. nur echli schmal. aber das macht sie irgendwie au wieder elegant.