grüsschen mit dem füsschen

• wirsch emu wou ndi söfu müese schaute wie do bi dene 50ger töffli, wo jo nume mit schaute beschäftiget bisch :smiling_face:

die wuche goni mou dr transalp go bestune woni wet poschte, und vilicht nimine grad mit:D

BMWs sind Guzzis mit Hängebrüsten 

• Es härzlechs Hallo au vo mer. Vell Spass do em Forum.

Zitat

Original von Biker Boy
    Wenn waisch wiä ä 125er bewege muäsch(Schaltä, Kurväfahrä usw. ) den chasch mit somänä Töff rächt schnäll underwägs si. Egal öb duruf oder durab. :smiling_face_with_sunglasses:

Do chan ech der nor Bipflechte. Ist so weil ist so.

Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

• @wild 125er.. wens nöd total überzüchtet sind (DT) den hebet en zyl weme braav gschiits öl iegütterlet min 40-50tkm...
    was aber reife, chette u soo agaht isch de verschleiss gringer als bi dr groose wel d maschine mehr rollt als fahrt... im gägesatz zu some drähmomänt monschter wo a de chetti riist und de reife über d schtraas schlierget.... e usland tour mittem 125er würi au nöd mache... aber me mues eh zerschma d schwiiz richtig känne lärne :winking_face:

• Zitat

Original von ravi
    e usland tour mittem 125er würi au nöd mache...

Ond weso ned? Ech ha met emene kolleg met em 125er e vier tag 2tkm gmacht. esch amel voll de hammer gsi.

Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

• Zitat

Original von Peak

Ond weso ned? Ech ha met emene kolleg met em 125er e vier tag 2tkm gmacht. esch amel voll de hammer gsi.

.... und gliich wärs miteme groosse töff öppe 10mal schöner gsi...... :face_with_tongue: und du hättsch sogar no die tusse wo mit de stögelischuh und röckli gfahre isch chönne überhole :grinning_squinting_face::grinning_squinting_face:

• Zitat

Original von semmelreiter

.... und gliich wärs miteme groosse töff öppe 10mal schöner gsi...... :face_with_tongue: und du hättsch sogar no die tusse wo mit de stögelischuh und röckli gfahre isch chönne überhole :grinning_squinting_face::grinning_squinting_face:

haha, die tusse wo mit de stögelischue und röckli gfahre isch :grinning_squinting_face: :rofl:

hesch emu e gueti usred dassere nid noche hesch möge :winking_face:

• isch doch kei ungerschid öb frankrich odr afrika... tztz :grinning_squinting_face:

ok, mitem 125ger giengi gloub ou nid id wüeschti, odr süsch so wit wäg.. hesch jo ou chli weni leischtig, meine wennd wit wäg geisch wotsch jo öpis speziellers mache, nid so öpis eifachts wie ou idr schwiz chöntisch mache, de bisch äuä uf chli meh pfupf aagwise..!

• frankrich / afrika..... 8)8)
    ich wöt uf italie.......ich han mir überleit en töff miete aber wenn s'ebe e wuche goht isch das viellicht chli türer als ich mir das vorstell. wüssed ihr was wür koste en töff für e wuche miete??? het do öpper erfahrige??
    und falls z'viel chostet denn riss ich mir halt de arsch uf und gang mit ehre 125er, egal mit welere gross oder chli spass han ich immer.

:]:]

• mi töff wirdme de chöne miete, eifacht vodr fahrschueu us, ebe grad so wie imne angere tread grad besproche wird:) abr dr priis weisi nonid, mues de das mou mitem vatr aaluege:)

• *smile* jo da wär voll easy wenn du mir mol de pris chöntisch sege. das ich mir mol öppä vorstelle chan was de ganz spass in italie (tour und moto gp bsuäche) de choschte würdi. da wird wieder sau tüür :loudly_crying_face: aber es lohnt sich eifach. :face_with_tongue:

he wärsch au debi`???? ich und min bruäder und so wies usgseht no paar lüt us dem forum gönd nöchscht summer uf italie ad moto gp. natürlich mit üse bikes. es isch voll hammer gsi da johr (leider ohni bike).