Auch neu hier!

  • Hallo zäme!


    Nach 10 Johr fangi jetzt weder a Töfffahre und ha mer gad en Speedy kauft :grinning_squinting_face:


    Ich bi usem Aargau, heisse Michael, knapp 30gi....


    I hätt a dere Stell gad no e Frog zum Thema Moped fahre im Winter (Han zwar settig Posts gfunde, aber mini Frog esch noni beantwortet): Wie verhalte sich dPneu bi dene tüffe Temperature? I nehme a dass die ned gad so vell Grip händ wie im Summer oder (Wemmer natürli vo trochne Strosse usgoht)? Wie starch esch de Unterschied? Be ebe im Momänt chli verunsicheret, drum wäri sehr froh um es paar Antworte!


    Gruss und schös Weekend

  • willkomme bi eus!


    wägem gripp, eigentli chasch froh sie wend überhaupt gripp hesch, wil für minus temperature sind die reife nid baue worde. reife musch ja sogar im summer warmfahre, wie wotsch den sowas im winter mache?!?


    also i währi wenn überhaupt, sehr vorsichtig unterwägs im winter...

    rally lugano: "du... wo sind mer da? - scheissegal, gib gaaaas!!!!!!!!"

  • Zitat

    Original von Mercutio
    hoi


    wenn de finke würkli chalt isch, denn hebt er gar nüt. ha hüfig scho nur bim afahre en schwarze la ligge. wenn en chli warm gfahre hesch gahts chli besser.


    gisch du grad vollgas bim afahre oder hesch du so en scheiss pneu :smiling_face:

  • Ciao Michael


    Bin hüt grad im AG underwägs gsii. Wenss troche und salzfrei isch gahts no so halbe, aber wos nass isch söttsch bi dene Temperature jaaa kei Schräglag ha und vollgas chasch nöd mal mitere 600er gäh. Bin uf jede Fall froh gsii, dass i nöd ufd schnure gheit bin :mad: .
    Aber de Früehlig chunnt ja immer nächer :grinning_squinting_face:


    Vill Spass im Forum

    Einer ist immer schneller - zum Beispiel ich :winking_face:
    Quod gratis asseritur, gratis negatur

  • SERVER
    Nei, aber en töff mit drehmomänt :winking_face: - nei, das isch mer eigentlich vorallem mit em eizylinder passiert. aber au mit de 750er GSX-R woni frühener mal gha han, wo chalt bi tüüfe temperature und iigschaltetem choke chli grob a's gas isch bini ab und zue mal quer gstande bim abfahre. und d'finke sind eigentlich immer guet xii.
    mit de adventschär hani das aber au scho gha, aber nur weni zügig losgfahre bi...

    Bück dich Fee, Wunsch ist Wunsch...

  • Vo mer natürli au es Salli


    Ond demfall scho mol gratulation zo dim Töff..
    Ech wör au, wie fasch alli do enne... de Töff stoh lo ond eifach mol of de Früehlig ond somet of wärmeri Täg warte.
    Ech ha mi Töff nome eimol bi chältere Temperature "zöglet" ond prompt hets au grad wärend em fahre no avo schneeie... es esch ned empfehlenswärt, es werd eifach uhuerre schnell rotschig *g*


    Grüessli ond vel Spass do enne...

  • au vo mer no es herzlichs wilkomme und ebe im winter fahrt mer halt besser ned töff, aber wenn d str. ned nass send, kei schnee droff etc. chamer natürli scho fahre, ebe vellecht eifach ned öbertrebe go korve jage ;)!

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • Au vo mer es Willkomme. Ond ech säg nome eis:


    Egal öb Töff oder Onderswösch:
    [Blockierte Grafik: http://www.modehaus-hirsch.at/bilder/waesche/triumph_logo.gif][Blockierte Grafik: http://www.bikegraphics.co.uk/images/Triumph%20Logo.jpg]



    Wohär chonsch eigentlech genau? Well ech wohne ganz nöch a de Gränze vom AG. Mer chönt sech ev. also relativ eifach mol för nes tüürli träffe.

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

    Einmal editiert, zuletzt von Peak ()

  • Salü auch von mir :smiling_face:


    @ Peak: Da kann ich mir ein *grins* nicht verkneifen :winking_face:

    Wer lesen kann ist klar im Vorteil! :wand:


    Wenn die Treue Spaß macht, ist es Liebe!