Ich will es Verspieglets Visier (schön hä?) a min Uvex Wing RSII here. Also am nögschte Händler mit Uvex-Sache (i mim Fall http://www.toefftotal.ch, chani nume widerempfehle, bsunders de Service ) aglütet. Si müeses bschtelle, segi i 2 Wuche da, si lüted a wenns da segi. Sowiit so guet, brav gwartet. Nach 5 Wuche han dänn ich mal aglütet, "isches für en boss4000? aha, ou het ich das sölle bschtelle, ich luege mal"....si lueged und lüted mir a wenns da seg. Nach 8! Wuche han widerum ich aglütet...."ja, es göngi halt amigs 2 Wuche bises da segi"....aha, 2 Wuche?!...zum Glück warti nöd scho sit 8. Oh, es tüeg ne leid (jaja, du mich au), si tüeged luege was da los segi (scho?) und mir no die Wuche bscheid gää (mal öppis neus!).
Jetzt sind 9 Wuche verbii....ich han immerno keis Telefon übercho, keis Visier und bald kein Summer me, zumal ich jetzt wider schaffe und soweso numeno am We chan goge fahre.
Ich findes immer wider toll wie guet de hüttig Service isch und wie fill Inträsse gwüsse Händler a ihrne Chunde händ. Weiss nöd was die mached aber Sache verchaufe chas irgendwie nöd sii.
Naja, anschinend händses ja nöd nötig.....Ich überlege grad was gschider isch, aalüte und Dampf mache, oder bimene andere Lade bstelle (gaht filich au noma 9 Wuche) und mich wennses dänn händ miteme "Oh, han ich das bstellt?" z'entschuldige....dänn chönts vo mir us uf das Viser drufhocke unds usbrüete.
"Der Kunde ist König"...hani mal irgendwo ghört, aber isch scho lang her.....