Ich bin uf dä suächi nach uspüff für min sv... so uspüff a la leovince und laser gfalled mer nid eso... diä sind mer eifach chli z'chlobig... Was mer no gfalle würd sind Ixil conical Xtrem shorty... aber ich finde i dä schwiiz kein importeur wo diä verkauft... känned ihr öper oder wüssed öpis drüber...? danke scho jetzt... greez sv-rider
Auspuff für mein SV1000
- sv-rider
- Erledigt
-
-
Hier: Click werden zumindest mal IXIL Shorty mit CH-Papieren verkauft.
Ob da dann aber auch was für Deine Mühle dabei ist, kann ich nicht sagen - aber das findest Du wohl per Telefon sehr schnell raus.
Lass Dir bloss nicht von irgend einem Dödel was mit EU-ABE ohne zusätzliche CH-Zulassungspapiere andrehen, sonst ist massig Ärger vorprogrammiert.
Na dann.
Marc -
Zitat
Original von Yam660
Hier: Click werden zumindest mal IXIL Shorty mit CH-Papieren verkauft.Ob da dann aber auch was für Deine Mühle dabei ist, kann ich nicht sagen - aber das findest Du wohl per Telefon sehr schnell raus.
Lass Dir bloss nicht von irgend einem Dödel was mit EU-ABE ohne zusätzliche CH-Zulassungspapiere andrehen, sonst ist massig Ärger vorprogrammiert.
Na dann.
Marcdanke vielmal... han uf dä page keine für mini sv gfunde... ich wird telefonisch mal abkläre... wer no öpis findet chan mer eifach dä link schicke... lg sv-rider