was für unfall hend er ghaa``??

  • soo mer esch langwilig wie euch warschindlich au...


    also hani mal denkt me chan do verzelle wer wo wie was gha het



    ich fone mal aa welli eh nüüt besser zmache han :winking_face:



    benn mal met em töffli so 60kmh gfahreund hand den welle en schlirge zie und inen abzwigig inne und ja het mi grüert und han de rugge prellt meeeegaa interessant


    met em roller hets mi au mal grüert ben met em pulli am fahre gsi den hani met em kolleg er töffli so naja es renne gmacht emmer so links rechts und so also emmer verhinderet das mer überhole chan den met 20-30 benni im is töffli gfahre i de kurve und ja ergendie hets mich verrüert und er esch lachend wiitergfahre....
    whats happend``? hose kaputt roller verchratzt und min ellboge offe weli de pulli hindere glitzt gha han,,,


    met de mito hets mi no nie grüert zum glück aber siit dem met em roller fahre be de mito nume no met lederkombi ome han was glernt


    soo das währs mall


    cyaaa grüss die hand

  • Mit em Töff - kene.
    Mit em Töffli - 1 Uf Schotter ds Vorderad weggrütscht - chli zu "sportlich" wölle fahre uf em Schotter.
    Mit em Auto - 2x Lüt wo mir drigfahre sind bim Parkpaltzsueche, selbstverchuldet kene, 1x ha ni eme Depp müsse uswiche (is Feld) wo uf einisch voll uf mini Spur cho isch zum abbige, immer numme lichti Blechschäde ken Totalschade, Personeschäde oder grösseri Sache - grösste Schade 3000.- was zum Grossteil wohl a de Ersatzteilprise vor M-GmbH lied und das de Karosserie fürd Versicherig vo mim Unfallgegner kei Rabatt gmacht het. :face_with_tongue:

    Take a walk on da house side!

    Einmal editiert, zuletzt von MikeRR ()

  • haha.. langwillig..jaja,.. wiä wärs mit schaffä...hehe :smiling_face_with_horns:


    min unfall hani ja scho beschribä:


    unfall


    greeeetz

    Einmal editiert, zuletzt von greenvr6 ()

  • Mit meiner KTM Sting 125 war das noch. Bin ich von einer Pässetour aufm Weg nach Hause gewesen und ja, war wohl keine so gute Idee mit 100 km/h auf einer nassen Kurvenstrasse (10 % Gefälle) zu fahren. Naja, dann kam ne Linkskurve und ich entschied mich für den Weg geradeaus. :face_with_tongue: Dummerweise hatte es (die einzigen weit und breit) 2 Panzersteine. Und dann hab ichs mir unter dem Motorrad bequem gemacht. Bis meine Kumpels mich wieder hervor geholt haben. Lustig wars, und die Folgen ->


    Handgelenk und Ellenbogengelenkbruch, siehe da:


    [Blockierte Grafik: http://go-offroad.ch/forum/uploader/data/unfall(Original).jpg]

  • Mit em Töffli hets mi glaub öppe 3x umghaue...
    Zwei Mol im Winter, nüt Speziells, halt eifach usgrutscht. Ussert dass bim eine Mol irgendwie min Rucksack kaputt gange isch, mis gsamte Schuelzüg usegfloge isch und das zmitzt inere Chrüzig gsi isch :winking_face:


    Eimol bin i no gfloge wo mir mini Kollegin hinedri gfahre isch...


    Und mit em Töff bisher eimol...
    Han welä afahre bzw. bin scho langsam gfahre, han aber d'Bei noni uf de Raste gha und den bin i irgendswie kippet.
    Isch chli komisch gsi... Nochschlüssendi Überleggige hend den zeiget, dass de Grund defür wohl de gsi isch, dass das da di erste Symptom umegsi sind vo de MS... (kei Chraft/Gfühl ide Bei), den kippets halt :winking_face:


    Kaputt gsi isch nid viel, Kuppligshebel abbroche, Spiegel verkratzet und chli verboge, Verschalig liecht verkratzet.
    Und es offnigs Chnü...

  • Min erschte hani mit em 50ccm Motocross gha, da bini inere kurve zu langsam gfahre und eifach umgkeit xD



    de zweiti... Bi Gschäftlich binem chund gsi und churz denah bi Rüthi vonem chippigrind i sim krasse 3er bmw usem kreisel ghaue worde.



    de schlimmscht bis jetze : mit 80-90km/h unterwegs gsi ufenere usserorts strecki. vo rechts chund es auto weles nöd vorfahrtsberechtiget isch. Naja churz um bini ungebremst voll i de charre dri knallt, ca. 25m wiiit gfloge und han denah e hübschi lischte a gebrochene und verletzte körperteil gha, uA. 5 agbrocheni Hals und Ruckewirbel :smiling_face:

  • Mitem Hobel:
    -Ide Kurve usgrutscht uf nassem Laub
    --> Schürfige am Chnü


    -Im Winter ohni hendsche gfahre, d Händ nüme gspürt und inere kurve de Hobel abgleit
    --> Isch nüt passiert nur das woni dehei gsi bin öpe e halb stund gange isch bis mini Händ wieder
    einigermasse uftaut gsi sind


    Mit de 50er DT:
    -Ide Nacht e scharfii kurve nid verwütscht mit öpe 50km/h und gradus in Pfohl ine gfahre
    --> Zum Glück hed nur de Töff Schade devo treit, aber nid soo schlimm


    gruess

  • Umgheit, metem 50er hinte näb emene wäldli... döte hets splitt gha ond eg be halt umgheit. Allerdings ohni schutzusröschtig---> 2x2cm Loch öppe en cm tüüf-->Schlimbütel kaputt-->OP-->1 Monat stiifs Kneu ond e ha nedmol chönne rechtig fahre welli sTöffli nonig lang mis gsi isch...

    Lieber Dreck am Stecken als im Dreck stecken...

  • töffli ==> ben zemli "rassig" om d korve omegfahre ond no halb i de "schräglag" öber de fuessgänger wo grad nach de korve gsi esch ... usgrötscht also öppe met 30 ond es het mer en blätz vom chnüü abgrafflet! esch aber au ned so schlemm gsi, paar tag chli gfätzt ond blüetet ond so ond denn esch weder easy gsi :face_with_tongue:


    aprilia AF1 125==> emene voll ufgmotzte honda civic noche gfahre ofere hauptstr. ond denn esch sones verfluechts hue** ars****** vo de rächte siite (er het absolut KEI VORTRITT gha) z fahre cho ond het em civic vor mer de vortritt gno ond zwar volle hahne eifach use gfahre sodass de civic wörkli voll id iise het mösse!


    ond ich han au vore ond hende voll mösse brämse weni vore ned au voll hätt wäri eifach ofem töff i ehn ine gfahre ond so hets mech abem töff grüehrt of die ander strosse siite genau ofe rögge ond de töff esch no gaaaaanz langsahm i sin civic grötscht! sachschade 1300 stei be sim charre, min töff hani nochär för sehr wenig gäld verchaufft weler am arsch gsi esch ... mini dainese jacke het no spuhre hende droffe vom omfall ond mer hets de fuess quätscht ... paar woche chli gfätzt de fuess ond denn esch weder guet gsi :face_with_tongue:


    that's it :grinning_squinting_face:

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock: