Iphone Genie gesucht !

• Zitat

Original von Hanni-bal
    :frowning_face: Wiso was esch a dem ned guet scheisse oder wie? Was esch den din ober Favorit?

naja, wenn du uf es natel stahscht bi dem scho nach churzer ziit d'farb abplatzt ?

Favorite:

Vom Design her s'Porsche Design, allerdings zu tüür (2000sfr)
    funktionalität: Sony Ericsson P1i
    Schaffe: Nokia Communicator
    Allrounder: Nokia N-Serie

• Wie esch es den mit dem do??

[URL=http://www.handyexpress.ch/ebp.php?f=shop,dv,1546,0,0,25,de,0,0,0,0,0&product=LG_KU990_Viewty_Black.html]link[/URL]

No Risk No Fun

Wenn du Gott siehtst, dann solltest du bremsen

• warum mues es natel hützetag eigentlich so viel chöne???

ich han selber es 2.5 jahr alts sony ericsson und das chan scho viel z viel...

han gmeint eigentli brucht mer es telefon zum telefoniere und nüd zum filme, fotis mache, I-net surfe und was die dinger susch no so alles chönd.....

SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

• Zitat

Original von Hanni-bal
    Wie esch es den mit dem do??

[URL=http://www.handyexpress.ch/ebp.php?f=shop,dv,1546,0,0,25,de,0,0,0,0,0&product=LG_KU990_Viewty_Black.html]link[/URL]

nimms ja nöd! ich het mers fascht au kauft denn isch euse natel spezialischt cho und het mi devor gwarnt. im gegsatz zu anderne natel mit touchscreen isch de super sensibel. ein minimalistische chrazer und es funktioniert gar nüm. d'kamera mit 5mpix isch zwar guet, aber de rescht vom natel isch schrott.

Ich für min teil han es Nokia N73ME und es S-E W850i ( das zum verchauf staht :grinning_face_with_smiling_eyes: )

• Sali zäme ich hät es agebot für es Iphone

Für 300 euro was meinet er kaufe oder ned :winking_face:

Ich hät au das no in ussicht aber ha kei ahnig ob mer das ding cha bruche

Sony W960i

Greetz Mige

No Risk No Fun

Wenn du Gott siehtst, dann solltest du bremsen

• Muesch luege welli Version es isch. Bis Kalenderwuche 44 ischs Tiptop. Ab dänn isch es chli Problematisch. Han sälber au zwei. Wuche 47 us de Staate. Muen aber no chli warte bis mer die chan Hacke.
    Ufjedefall isch es aber es geils Handy. Und wie gseit, wänns dich nach es par Mönet a schiesst verkaufsch es für 800 CHF.

• Zitat

Original von Hanni-bal
    Wiso verkaufe?? Be üs gits es jo au oder ned

Greetz Mige

Ich mein falls es nöd so guet findsch chasch es guet verkaufe...Je nach dem für meh als dass es du kauft häsch.