Intressanti sach

  • Über Schwierigkeiten beim Einparken müssen sich Autofahrer in einigen Jahren keine Gedanken mehr machen. Im Toyota Prius wird in Kürze der erste Einparkautomat vorgestellt, der das Fahrzeug selbsttätig in die Parklücke steuert. Der Fahrer muss sich nur die geeignete Lücke suchen und Gas und Bremse betätigen; gelenkt wird automatisch.


    Einen Schritt weiter geht Siemens mit dem neu entwickelten "Park Mate": Hier übernimmt die Elektronik sogar die Parkplatzsuche. Bei Fahrgeschwindigkeiten von bis zu 35 km/h tasten Ultraschallsensoren den rechten und linken Seitenstreifen ab. Sobald eine Parklücke als ausreichend groß eingeschätzt wird, fordert das System den Fahrer zum Anhalten auf.


    Zugleich überprüft eine Funktion des Navigationssystems, dass es sich bei der Lücke nicht etwa um eine Kreuzung oder eine Seitenstraße handelt. Anschließend steuert die Parkhilfe den Wagen eigenständig in die Lücke, wiederum unterstützt vom Fahrer, der Gaspedal oder Bremse bedient. Das System soll schneller einparken können als der durchschnittliche Fahrer, behauptet Siemens. Voraussichtlich 2008 soll der Automat in Serie gehen. Bei Automobilherstellern und Autofahrern sei das Interesse bereits groß. Auch andere Zulieferer wie Hella arbeiten derzeit an automatischen Parksystemen




    [Blockierte Grafik: http://auto-presse.de/newssys/galerie/10381/10381_report_w486.jpg]

    No Risk No Fun


    Wenn du Gott siehtst, dann solltest du bremsen

  • bini überhaupt nid defür..


    Irgendwenn verlernt mer no s Autofahre und d Konzentration sinkt..*MeineMeinung*


    gruess

  • Gseh ni au so, d lüt fahret ja jetz scho umme wied Zombies.
    Anderersits, besser als gwüsse lüt Parkt das System sicher i - und das isch sicherer für mis Auto. :grinning_squinting_face:

    Take a walk on da house side!

  • Zitat

    Original von StefChef
    bini überhaupt nid defür..


    Irgendwenn verlernt mer no s Autofahre und d Konzentration sinkt..*MeineMeinung*


    gruess



    hesch du en auto führerschii ?



    I muen ganz ehrlich säge, dass ich teilwiis froh weri binere iparkhilf. automatisch muen sie nöd sie nume die piips teiler. usenem ganz eifache grund: Min wage isch nöd umbedingt übersichtlich, daser no tüüfergleit isch, vereifacht die ganzi sach nöd wirkli und am abig wenns scho dunkel wie nacht isch, gits de richtigi problem. da bini immer fro weni en kolleg debi han, wo mer seit wievil platz ich no han.


    BTW: leged euri autos nie extrem tüüf ( mine isch über 8cm tüüfer ) am afang isches vilicht geil, gseht au geil us ( bi paarne autos ) aber de komfor und speziell bordstei werdet mit de ziit zunem echte ärgerniss. :P:D

  • die pips sensore sind au ned so das ware, pipsed viel z früe, denn bausch der gschider e kamera hinde ane, denn gsesch au genau wie witt no chasch

  • naja..isch sicher nid mal sooo schlecht..ebe i sägs ja am schluss muesch nüm autofahre chöne, nurna elektronik vertraue

    Listen to many, speak to few

  • @ Cedi


    Nei han kein Uswis.
    Aber irgendwo isches eifach zviel denki...
    Für öpis machtmer d Autoprüefig und dadezue ghört halt eifach au s Iparke...und wenn en Parkplatz z eng isch zum selber izparke denn hetmer halt pech gha und mer suecht sich en andere Platz..


    Bide Töffs isches ja fasch s gliche fengs..
    Radio, Rückwärtsgang, Klimaalag(oder so was ähnliches),
    und no vieles meh..Alles gugus


    gruess

  • wer parkt denn scho so wieners ade autoprüefig glernt het? wer fahrt scho so wieners ade autoprüefig glernt het?
    isch doch schön wenn en schnickschnack am töff hesch :grinning_squinting_face:

  • Nei i weiss scho wad meinsch aber isch ja jez eigentli egal..
    Und es goht jo nid ums WIE iparke und ums WIE fahre, sondern drum öbmer so zügs überhaupt brucht oder nid..


    Aber jedem das seine

  • das hends inere neue "top gear" usprobiert... schiint ned liecht verständlich zsi. denn stahni lieber 3 mal uf und stiig us XD

    *immer na am versueche mini DT z wheele*