• Schwarz oder Rot ?
    Diese Frage kann manchmal echt eine schwere entscheidung sein. (zumindest in meinem Fall)

Mis Problem -> i chauf ja uf de März min neue Töff kawasaki vn 900.. und i beide Farbe ischer eifoch brutal schön..

I find eifoch so grob gschätzt hend vo 1000 Töff fahrer vilicht 100 kein schwarze..? Darum wili mal euri Meinig ghöre ..
    Werum wöret ihr de Rot .. oder Schwarz neh ?
    Da no Bilder vo dene 2 :smiling_face:

Sorry ha bim schwarze müese Original grössi neh suscht würs nöd super schö usgseh :grinning_face_with_smiling_eyes:

[Blockierte Grafik: http://data.go-offroad.ch/VN90020Classic(Original).jpg]

[Blockierte Grafik: http://data.go-offroad.ch/vn900_classic_03(Original).jpg]

>> Saison 08 .. *freu* <<

• Mir gfaled eigendlich all Farbe, solangs Schwarz isch :D.

"Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

• also ich würd eher gege rot tendiere wel ja bi schwarz stichts chrom brutal före....

und ja ich fend de kontrascht vo rot schwarz ( pneu ) und chrom eifaach hammer...

nemm die rotèèè!!!!

grreeeeez

• hehe.. es isch halt eifoch e Huere gschmacksach :smiling_face:
    i selber han zerscht lang de schwarz wöle.. aber de rot isch gad so schön.. und die meischte lüt woni froge seget de rot.. :face_with_tongue: ... Naja am schluss isches mini entscheidig.. aber merci fürt Meinige :grinning_squinting_face:

• mir gfallt de rot au besser.

und das söll öppis heisse, bimene schwarzliebhaber (siehe mini gixxe) :smiling_face_with_horns:

isch halt bi dem töff irgendwie passend mit dem rot und halt spezieller als eifach schwarz. obwohl schwarz natürli nach wie vor bi de meischte töff die einzig wahri farb isch :grinning_squinting_face: under anderem binere gixxer, r1, ninja (müsst ja eigentli knallfroschgrüen sii aber wer tuet sich das scho ah) usw. usw.ussert vielicht duc. dete mues es au wiederum rot sii

SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

Einmal editiert, zuletzt von DonBosco ()

• Kawas müsse giftgrüen si! :face_with_tongue:

Ich würd glaubs schwarz näh, aber Chopper sind eh nit eso mis ding, am eheste würd mer da no en V-ROD oder Night ROD gfalle (vo de Seriebikes)

Take a walk on da house side!

• ich persönlich für zu rot tendiere. aber überholt wirsch sowiso :face_with_tongue:
    (ned vo mir -.-')

*immer na am versueche mini DT z wheele*

• Schwarz :face_with_tongue:

Für Schreibfehler haften die Buchstaben

Frag' nicht - Du könntest eine Antwort erhalten.

Computer dienen uns zur Lösung von Problemen
    die wir ohne sie nicht hätten.

R6 - Der schönste Weg der Fliehkraft in den Arsch zu treten

• Also.. Da im Forum isches fifti fifti.. wege de farb..
    Und Entscheidig isch gfalle.. Und zwar hanich de ROT gnoh... us folgende gründ :

-> Schwarz gitz viel zfiel :face_with_tongue:
    -> de rot isch super schön und fallt uf
    -> Kollege eltere und ich selber.. plus häflti vom forum sind für de Rot... :smiling_face_with_horns:

Inere wuche chanin bim Händler scho go bestune..
    und den heisstzt eifoch warte bis idiale wetter chunt.

Merci fürs mitmache :grinning_squinting_face:

• Okey.. etz het sich lag glich gänderet :grinning_squinting_face: . De Rot isch nüm Lieferbar , d.h i mues de schwarz neh ..
    eeeegal.. au schön :face_with_rolling_eyes: