schiss autofahrer

• chlises gschichtli:
    ich fahre anere stehende kollone (vo de shell tankstell dätwil richtig bade) verbi, denn wirds grüen, ich reih mich wieder i, no ide kurve überholt mich de autofahrer hinter mir ( mit luter musig, de chrankewage würd er bestimmt nüme ghöre) ich mues abbremse, denn vor em nächschte liechtsignal ( zwüsched dätwil und bade, nach de 80er strecki) fahre wieder a dem verbi und blöderwis wirds grad wieder denn grüen woni grad a ihm verbi bin. denn überholt de schoofseckel mich doch wieder und überfahrt no fast en velofahrer!!!
    es git scho gstörti lüt under de autofahrer!!

gruess hannes

Einmal editiert, zuletzt von Hannes ()

• ...und ich kann die Scooterfahrer mit ihrne lahme kiste nit verlide wo meinet sie müsste ständig a Kolonne verbi fahre. Bim ne töff wo nie nacher nie meh gseh ha ni da keis problem mit, aber wenn i de scooter 50m witer wider vor de nas ha regts mi au uf.

Ehrlich gseit: Du machsch öppis verbotnigs (Kolonne fürefahre isch nämli nit legal) und regsch die uf wenn dich öpper überholt?? :mad:

Sorry aber i dem Fall ha ni absolut keis Verständnis wieso di noch chasch ufrege.

Take a walk on da house side!

Einmal editiert, zuletzt von MikeRR ()

• jo ich reg mich tatsächlich uf wenn mich öpert wien en idiot überholt, ich mach jo nüt gföhrlichs, ich fahre im schritttempo adene verbi und es isch überhaupt ned so das die sich über mich nerved wel ich nacher wieder vor ine bin, ide stadt chan mer chum schneller als 80 fahre oder?
    und das wo de gmacht het isch zimlich gföhrlich gsi

• Zitat

Original von MikeRR
    ...und ich kann die Scooterfahrer mit ihrne lahme kiste nit verlide wo meinet sie müsste ständig a Kolonne verbi fahre. Bim ne töff wo nie nacher nie meh gseh ha ni da keis problem mit, aber wenn i de scooter 50m witer wider vor de nas ha regts mi au uf.

Ehrlich gseit: Du machsch öppis verbotnigs (Kolonne fürefahre isch nämli nit legal) und regsch die uf wenn dich öpper überholt?? :mad:

Sorry aber i dem Fall ha ni absolut keis Verständnis wieso di noch chasch ufrege.

:top2:

Genau. Wänns scho müend verbotnerwiis überhole oder verbi fahre (was ich dänk au würd mache) dänn doch bitte uf em Velostreife...

• Wie gfährlich das jetzt gsi isch chö mir natürlich nit nachempfinde, vorallem so wie dus verzählsch, hörts sich eifach als häts di ufgregt will de wieder überholt bisch worde.

Ich selbst erlebs eifach fast jede Tag das sich Scooterfahrer und Velofahrer füredrängle a der Ample und ich sie 30sec. später wieder darf überhole wil sie nit vom Fleck kämme oder Ihre Tachon schins vorgeit oder was weiss ich.

Take a walk on da house side!

• Zitat

Original von WEP

:top2:

Genau. Wänns scho müend verbotnerwiis überhole oder verbi fahre (was ich dänk au würd mache) dänn doch bitte uf em Velostreife...

velostreife??????????? rechts überhole?????
    isch jo 1000 mol gföhrlicher
    :hmpf::ugly:

• Zitat

Original von WEP
    Wänns scho müend verbotnerwiis überhole oder verbi fahre (was ich dänk au würd mache) dänn doch bitte uf em Velostreife...

ja und gnau die chani am wenigste usstah.
    Tempo 20-30 im kollonevercher extra chli nöcher am velostreife rechts gfahre das d'töff fahrer wo id stadt wend besser chönd dra verbii fahre und den chunnt würklich sonen vollidiot uf sinere tourermaschine uf em velostreife mit ca 60 und donneret a allne verbii.
    dem hetti würklich mal eini welle an helm schlah!

Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

• Zitat

Original von Hannes

velostreife??????????? rechts überhole?????
    isch jo 1000 mol gföhrlicher
    :hmpf::ugly:

:grinning_squinting_face:

:mad:

• ich hass nüüt me als en rollerfahrer uf de linke spur wo meint er mös den plötzli inezieh, v.a. denn zwüsched kolonne.
    Töffler lahni gern verbi, will wie xeit, DIE sind der 50 meter spöter denn nöd im weg. Und sich beklage wemmer öpis illegals macht.... störts dich au wenn de grip verlüürsch wenn mit überhöhter gschwindgkeit ine kurve chunsch? :face_with_rolling_eyes:
    /rant

*immer na am versueche mini DT z wheele*

• büüüüünzliiiiiiiiis!!!!

isch doch sowas vo egal wer wenn und wo überholt. sich drah ufrege verchürzt nur s'lebe. Hauptsach me isch selber nid irgendwie in mitleideschaft zoge worde susch wär s'lebe no chürzer :winking_face:

Cry mich ein river ! :ugly2:

• jo ebe de siech het jo fast en velofahrer überfahre und ich bin ide kurve überholt worde und bim 2te mol inere kollone, det isch de ander ufem velostreife gfahre damit er verbi chunt :smiling_face_with_horns:

• ja würi au säge, ihr hend beid öbbis verbotnigs tah, aber so isch halt s läbe, du hesh sicher au shomal es lahms auto doer velo öberholt und debi anderi gfährdet, chunnt öfter vor alsmer denkt

Listen to many, speak to few

• jo klar hani das au scho gmacht, aber ich han no no nie öpert 2 mol überholt wos völlig sinnlos gsi wär. mir hets jo öpis brocht wel ich ade kollone han chöne verbi, aber dem gar nüt usser vilicht sin "stolz" ufzbessere.

wasi vilicht no vergesse han, es het uf de ganze strecki stau gha und drum chan ich ihm gar ned in weg cho sie.