Tragischer Selbstunfall

  • [Blockierte Grafik: http://img102.imageshack.us/img102/6483/bild008iw8.jpg] Tragischer Selbstunfall!!


    Vorwort:


    5 Personen bei einer Feierabendtour. Ich (greenvr6) mit GSX-R 600 k6 und die Kollegen Max mit einer Aprilia Mille, Hans mit einer Aprilia Mille, Urs mit einer Aprilia Mille und Peter mit einer Ducati Monster (Nahmen frei erfunden) Abfahrt ca. 15.30 Uhr. Strecke St.Gallen Riäthüsli Richtung Schwägalp. Wetter Sonne ca. 20grad. Haftung Tipp top.


    Horror Geschichte:


    Beginn ist Treffpunkt Hasslä bei Urs. Ich, Max und Hans fuhren gemeinsam zum Urs. Dort wartete bereits Peter auf uns. Urs kam wenige Warte Minuten später. Für mich alles klar, Raucherpause! Hehe. OK, alle anwesend. Wir starteten unsere Maschinen und fuhren Richtung Schwägalp. Vor mir fuhr Max und hinter mir war Hans dann Urs und als schlusslicht Peter. Ach ja, Abmachung war ein Easy-Ride in die Schwägalp. Also fuhren wir gemütlich los. Es lief alles super. Dann fuhren wir in Richtung Steinfluh ein kleiner Ort unterhalb der Schwägalp. Dort hat es zwei aufeinander folgende S-Kurven. Rechts links recht links und gerade aus. Relativ eng und die Letzte Linkskurve ziemlich harmlos. Sie geht auf und man kann ohne Probleme raus beschleunigen. Also fuhren wir in die S-Kurven rein. Noch vorerst zu erwähnen, bei der Letzten Linkskurve hat es eine Ausfahrt auf einen Kiesparkplatz. Rechts und Links dieser Ausfahrt jeweils 3 relativ grosse Felsbrocken. OK, weiter im Text. Wir fuhren in die S-Kurven rein und dann kam es, in der letzten Linkskurve stürzte ich mit meinem Motorrad aus noch unerklärlichen definitiven Gründen. Vermutung von Polizei und Mechaniker ist das ein Stein unter mein Vorderrad kam und das Rad mitsamt dem Stein weg rutschte. Da die Kurve wirklich nicht schnell befahren wurde und es keine Gründe gab zu bremsen (laut angaben der Folgenden Kollegen) war das der Grund. Was aber die Polizei nicht in das Protokoll schreiben konnte da keine Beweise vorhanden waren. Also tendierte die Polizei auf Verbremmser. Auf jeden fall, ich stürzte und rutschte mitsamt dem Motorrad über den Kiesplatz ein ca. 15 – 20 Meter langes Waldstück hinunter. Das Waldstück war mit lauter Büschen und Bäumen übersäht. Nach dem Waldstück kam eine Überhängende Klippe ca. 5 Meter hoch und unter der Klippe ein Bach (Fluss) mit einem Wasserstand von ca. 50cm! Ich flog über diesen Überhang hinunter in den Bach. Das Motorrad lag neben mir. Max, der vor mir fuhr, bemerkte nichts und fuhr weiter. Hans, Urs und Peter hielten so schnell wie möglich an. Hans und Urs kletterten zu mir runter. Zitat von Hans: „ Wir kamen kaum runter da es so steil war. Und lauter Bäume und Büsche waren im weg!“ Doch als sie unten waren rief mir Hans zu: „ Hey gohts???“ „Wiso, was isch passiert?“ erwiderte Ich. Ich erinnere mich noch schleierhaft daran, dass ich versuchte aufzustehen aber immer wieder umfiel weil es so rutschig war im Bachbett. Die folgenden Angaben basieren auf den Aussagen von den Kollegen da ich nichts mehr weiss. Ich zog meinen Helm aus und Lief (kroch) den Hügel hinauf auf den Kiesplatz. Mal wieder zum Max, der sich schliesslich in der Schwägalp befand und merkte das niemand mehr da war. Er kehrte um und traf Peter auf dem Kiesplatz. Er fragte Natürlich was Passiert ist und in dem Moment kam ich völlig durchnässt hinauf gekrochen. Zitat vom Max: „Was dä Greenvr6 häts uf d frässä gno???“ Hans und Urs setzten Mich auf einen Felsbrocken bei der Ausfahrt. Und die ersten Worte von mir waren: „ Was isch passiert??? Wo bini do???“ und Max der sich bei Hans und Urs erkundigt hatte erklärte mir alles bis ins kleinste Detail. Als er fertig war mit der Erklärung war meine frage darauf: „ Was isch passiert und wo bini do???“ hehe! Insgesamt erklärte mir Max 5mal was passiert ist und wo wir sind. Zitat von Max eine Woche später: „Am liäbstä het i dir eis gschlagä!!! Hehe“. Natürlich hatte Peter bereits die Ambulanz geordert und die Polizei bestellt. Ich in meiner eigenen Welt hab immer wieder das gleiche gefragt. Dann zündete Ich mir eine Zigarette an und rief meine Freundin an. Witziges Telefongespräch was meine Freundin einen tag später erzählt hat. Inhalt des Telefongespräches: „ I ha en unfall gha“ Sie: „Was?“ ich: „ja i ha en unfall gha“ Sie: „ und was häts dir gmacht???“ Ich: „ jaaa….. i han en unfall gha!!!“ hehe. Und dieses Spiel noch 3mal. Bis mir schliesslich Max das Telefon abnahm und meine Freundin aufklärte und Sie beruhigte. Dann kam die Polizei. Was genau abging wurde mir nicht wirklich geschildert. Die Polizei hat mir gefragt ob ich diese Strecke kenne. Ich stand auf lief auf die Strasse und sagte: „ Jo irgendwiä chunt mir diä Strecki bekannt vor!!“ Ja, dann kam die Ambulanz. Halskrause, Infusion, Wärmedecke, Sauerstoff, Herz und Lungen Abhörgerät. Und mit blaulicht und Sirene in den Spital Herisau und Ganzkörper röntgen. Und dann kam ich wieder in die reale Welt zurück und schnallte wieder alles. Meine Familie Kollegen Freundin standen um mich herum. Phuuu, nicht tot! Ich war unterkühlt hatte eine Hirnerschütterung und das Schlüsselbein war gebrochen. Juhuuu, 4 Wochen Ferien. Waren aber alles andere als angenehm. Ja, das war die Geschichte. Es gäbe noch viele weitere sehr witzige Kommentare und Aussagen. Aja, als mich dann 3tage später die Polizei anrief sagte mir der zuständige Beamte dass er mir keine Lebenschancen mehr gegeben hätte als er am Unfallort stand!!! Und als ich mein Motorrad, das übrigens mit der Feuerwehr hinauf gezogen werden musste, anschauen ging dachte ich dasselbe. Ich hatte wirklich sehr starke Schutzengel. Motorrad Totalschaden. Zum glück bin ich Vollkasko versichert. Das was mich am meisten nervt ist das ich nicht weiss wieso ich gestürzt bin, die Gründe der Polizei und vom Mechaniker sind alles nur Vermutungen. Aber eben. Heutiger zustand von mir: Bin wieder relativ fit. Ein wenig Schmerzen im Schlüsselbein aber ansonsten gut. Eventuell bekomme Ich noch eine busse. (Angabe des Polizisten.)


    Ist viel passiert In letzter Zeit. Ich habe ja erst kürzlich von dem Unfall meiner Mutter berichtet eine Woche später musste mein kleiner Bruder in den Spital weil er sich mit der Kreissäge den Daumen halbiert hat und dann Ich und eine Woche nach meinem Unfall hatte meine Freundin eine Sehnescheideentzündung und vor ca. 2 Wochen ein Freund das Handgelenk gebrochen. Cool. Und es geht noch weiter. Aber ich will euch nicht weiter beanspruchen. *grins*


    Da das Motorrad im Arsch ist darf ich mir nun ein neues kaufen. Was für Meinungen habt ihr zur neuen Suzuki GSX-R 600 K8??? Würde eine neue Maschine für nur 14500.- bekommen von meinem Mech. Schwarz natürlich.


    Natürlich habe ich auch bilder des kaputten Motorrades,..aber ich bin unfähig die hier einzufügen.
    Falls mir das jemand detailiert beschreiben kann, werde ich sie noch einfügen!!!


    Grüsse Greenvr6[Blockierte Grafik: http://img68.imageshack.us/img68/9643/bild000ej3.jpg] [Blockierte Grafik: http://img47.imageshack.us/img47/6381/bild006ng1.jpg]

    2 Mal editiert, zuletzt von greenvr6 ()

  • Phuu... Da häsch aber ziemlich *schwein* gha...



    Me mues sich halt eifach bewusst si, dases immer chan passiere und jede chan treffe... aber grad mit abhang aberutsche und in bach *heftig*!!!


    das de töff totalschade hät isch halt blöd, aber materielle sache chamer immer wieder ersetze. wichtig isch, das dir nüt (oder nöd so viel) passiert isch...



    mir isch ja im '04 öppis ähnlichs passiert-
    tour mitem kolleg.. vo züri über paar päss richtig tessin.. wetter tiptop!


    ufem san berardino bini eifach uf d'wise usecho und no öppe 5m gfahre, dänn häts mi überschlage...
    s'komische isch: ich weiss nöd warum ich det usegfahre bin.. isch nöd mal e krassi kurve gsi. und no komischer isch, das mini grossmueter genau öppe um die zit won ich de unfall gha han, gstorbe isch!



    :confused_face: es git halt immer wieder unerklärlichi sache...



    gueti besserig... und fahr vorsichtig wennder wieder e gsx-r chaufsch....

    Glück bedeutet nicht das man machen kann was man will, sondern das man will was man macht...

  • Hi
    Willkommen im Club! Mich hat's 2x in Marokko erwischt (mit meinem Stollenross).


    Iim Nachhinhein versucht man immer irgend welche Erklärungen zu finden, was aber eben doch meist nur Vermutung bleibt. Gerade im Moment ist einfach viel Gammel auf der Strasse. Da reicht ein Blatt mit etwas Feuchtigkeit drunter und einen Hauch von Schräglage mit einem Sportreifen der Kälte nicht besonders mag - und schon liegt man am Strassenrand (oder fliegt eben sogar noch darüber hinaus).


    Wünsche Dir rasche Genesung - und natürlich, dass es nicht noch nachträglich Stress mit den Blaulicht-Kollegen gibt (dürfte im Zweifelsfall bei einer Busse wegen nicht-beherrschen des Fahrzeuges bleiben).



    Marc
    und nicht vergessen: die Schutzengel sind nicht immer ganz so schnell - wenn's mal gut geht, muss es ein zweites Mal nicht auch so gehen (anders gesagt: lieber etwas weniger Gas - und dafür länger Spass). "Zu" schnell ist eben immer relativ :engel:

  • Ja wörkli schwein gha..mich hets zum glück nonie "richtig" verwütscht, i bi einish umgheit weli en stoppie gmacht han und denn d brems nöd losglah han und ufd siite gheit bin..goht eifach alles so verdammt schnell..zum glück isch nüt schwerwiegends mitem hirni!


    i wünsh diar trotzdem no sehr sehr vell glück!!!

    Listen to many, speak to few

  • Gueti besserig!
    Hesch ja en verdammt guete Schutzengel cha.
    Ehrlich gseit, ich bewunderes einersitz das dir scho wieder gedanke um en neue Töff machsch, bi dem was dir und dim Umfeld i de letzt Zit so passiert isch kenn i viel lüt wo würdet ufhöre oder pause mache.


    Zum Bilder einfügen:
    http://www.imageshack.us hochladen, direct link kopieren (der unterste), beim Beitrag erstellen auf das kleine Bildsymbol neben dem Mailsymbol klicken - da den Link einfügen

    Take a walk on da house side!

  • Zitat

    Original von MikeRR
    Gueti besserig!
    Hesch ja en verdammt guete Schutzengel cha.
    Ehrlich gseit, ich bewunderes einersitz das dir scho wieder gedanke um en neue Töff machsch, bi dem was dir und dim Umfeld i de letzt Zit so passiert isch kenn i viel lüt wo würdet ufhöre oder pause mache.


    Ja das hani gha.. en andersch hammer schutzengel!!!! uf jedä fall.. !!!


    ja isch sehr vill passiert und nur schlechts (obwohl mä däbi s guätä gar nöd bemerkt wiä dä schutzengel bim unfall) es isch hald hald eifach so und i lah mi nöd under kriägä.. i versuchä das alles so guät z meisterä wiäs gaht!! aber i letschter zit bini scho chli am aschlag.. jäjo!!!
    ja das mit em töff chaufä,.. s töff-fahrä ghört eifach zu mir und dä unfall het mi scho müssä umbringä damit i nüm uf en töff sitzä.. äs isch mini gross lidäschaft.. ich bruchs eifach..!! isch wiä ä drogä..hehe.. i hoff ihr verstönd was ich meinä!!!


    was ebä jetzt na witers schlechts passiert isch isch ebä:


    i bi etz 3mönät fuässsssssgänger!!! :wand:X(:böse:
    ja, i bi vor em unfall mal igladä wordä zur polizei uf oberbürä.. ja, so en risssssssä verd... wix.... hät mi azeigt will ich ihn rechts überholt han,.. und dä isch gschid xi, er hät sich zwei zügä ufgschribä und dän händ 3lüt gägä mich usxeit..jäjo.. pech.. i ha en fähler gmacht und muäsch däfür grad stah.. aber isch hald glich rissssä bullshit..!!! jäjo.. aber ebä, i ha druss glernt, i überholl nüm recht und wenn dän so schnell das niämert mini numärä sich merkä chan!!hehe.. :face_with_rolling_eyes:


    ja und dän bini no vor mä johr verarscht wordä mit mim Greenvr6, ja mit mim auto.. han en letscht wuch in winterservice brocht und sehe da,.. dä mech bi dem woni dä passat kauft han het mir xeit d stürchetti, S stürgrät fürs ABS und alli sehnsorä, zilinderkopfdichtig und luter so sachä segät alli gmacht wordä.. jaja, letscht wuch bi mim mech,.. alles verarschigg. isch niä was gmacht wordä..und zum alles mfk vorführbereit machä chostäts mich ca. 7000.-!!! was i aber sicher nöd machä bi däm altä charä!! jenu,.. etz bini en am verchaufä und ja dän gits hald au en neuä!! hehe..


    aja, no was.. d eltärä vo minärä fründin händ/wänd sich scheidä lah,.. und etz gits det en meeeega stress stritt und ja,.. di chli schwö (6i) lidät recht drunder!!! und eis hin und her,..!!! isch belaständ...


    hey, wen etz na öpert chunt und seit seg langwilig i mim läbä... :face_with_rolling_eyes::wand::face_with_tongue:


    jäjo,.. i läbä i letschter zit nur vo luft und liäbi!!!hehe..
    i hoff es gaht langsam mal berg uf...


    hey lüt, ich chum mir vor wiä i dä seelsorg..hehehehehe... 8o


    dankä fürs zuälosä (lesä) hehe...


    gruäss greenvr6

  • Au die hure verf.... Hilfssherrifs, ich glaub es git nüt wo nie meh hasse uf dere Welt :wand: Nüt bessers ztüe als grad zur Polizei zrenne weg som ne brunz.
    Entzug hette sie dir aber wohl so oder so mind. 1 Monat ufdruckt wegem Unfall, oder?


    Ds Töffli gseht scho bös use... hesch würkli Glück cha.

    Take a walk on da house side!

    Einmal editiert, zuletzt von MikeRR ()

  • Mike:


    ja i ha mi au andersch ufgregt über dä rissssää... PiP pip pip... und au scho villes überleit.. will i ha sini adrässä.. :smiling_face_with_horns: hehe.. jenu,.. isch hald äs schwers vergehä und das git minimum 3mönät!!


    ne dä polizist hät mir xeit wägäm unfall chumi Maximum ä buäss über.. er chöng mir nöd zu 100% bewissä das i selber tschuld bin.. aber nicht beherschen des fahrzeuges chönts eim hald immer ahänkä.. aber er meint nur ä buäss!!!

  • Au gueti Besserig vo mir.
    Heftigi Bilder, bisch bim Erschte links dorab oder wie?


    Zitat

    Original von greenvr6
    aber nicht beherschen des fahrzeuges chönts eim hald immer ahänkä.. aber er meint nur ä buäss!!!


    Das findi e zimmlichi Schweinerei. Bin Töff gits Situatione wos eim mit 30 no uf dFrässi packt wills halt au eifach mal dumm chan ga. Bime Stei uf de Strass wärs wohl eher nichtbeherrschen des Fahrbahnbelags als des Fahrzeugs... Klar wenn eine würklich offesichtlich übertriibt... aber bi sowas, ich mein bisch ja noni gnueg gstraft oder?! :face_with_rolling_eyes:

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • Zitat

    Original von Spike
    Au gueti Besserig vo mir.
    Heftigi Bilder, bisch bim Erschte links dorab oder wie?


    Das findi e zimmlichi Schweinerei. Bin Töff gits Situatione wos eim mit 30 no uf dFrässi packt wills halt au eifach mal dumm chan ga. Bime Stei uf de Strass wärs wohl eher nichtbeherrschen des Fahrbahnbelags als des Fahrzeugs... Klar wenn eine würklich offesichtlich übertriibt... aber bi sowas, ich mein bisch ja noni gnueg gstraft oder?! :face_with_rolling_eyes:


    ne, sind ja im gsammtä 4kurvä eng anänand, zerst rechts dän links und dän rechts und widr links und diä letscht links macht mega uf und gat nachher grad us.. und det bini dän gstürtzt!!!


    ja säb stimmt scho.. nicht beherrschen des fahrzeuges sägäts hald immer .. au went im wheelie irgendwo umä kurvsch.. will es heisst ja du muäsch so fahrä das uf sichtwitti chasch bremsä.. also wenn was i dä kurvä lit muäsch chönä brämsä.. aber ebä.. ab etz gahts mit 10-20km/h id kurvä..hehe.. jäjo..!!!

  • Puh zum Glück isch Dir nüd schlimmers passiert han ä endlichi Story betreff Uswiesentzug bin au mal unä usä grutscht wil dä Uspuffchrümmer zfescht ufgsetzt hät ( weiss selber schuld ) aber au bi mir isch so en Idiot detä gsi wo dän dä Bullä aglütä hät! Han nach em Unfall min Hobel wieder a Strass ufä gstossä wil ich so wit sloch ab bin bis unä uf es Strössli
    Han dän gwartet bis min Vater mit em Transporter chund den dä Töff hät ändlich dri gseh wieä Dienä und wil er zerscht hät müssä hei dä go holä hani halt gwartet und nach öpä enerä Stund ghöri uf eimal ä Polizeisirenä da chunt vo dä einte Sitä em Bullätöff und vo dä andere Sitä es Bullä Auto hani dänkt super weg schickä hanis nöd chönä wil ä dritti Person aglütä hät und dän isch es au uf Nicht Beherschen des Fahrzeuges usä glofä obwohl ich dä Landschadä am Bord scho mit em Besitzer greglet gha han es seg halt es so wili no über Sicherheitsliniä usä grutscht bin Super oder.
    Sie händ mer dän dä Lapä au welä für Drü Mönät weg nä han den Rekurs i gä und han den nur no en Monät gha aber Bussä isch echt dä Hammer gsi 1560.-
    600.- vom Kanton ST.Gallen und 400.- vom Kanton ZH und dä rescht schrieb Gebühr also ich kännä etlichi Bispiel wo einä an anderä Töt haät und hät weniger über cho!!!
    Isch doch bi Eus idä Schwiz echt beschissä mit welnä Elenä das gmässä wirt. X(


    P.S findi guät das grad wieder wotsch uf stigä hani au so gmacht und hans niä bereut weiss nöd ob wäni ä Pausä gmacht het wieder gfahrä wär
    Mir chönz au alles weg nä nach dä Familie chunt grad dä Töff und das isch würkli wiä Sucht:top2:

    KTM 1290 ON ROAD


  • schweinerrei!!!! jenu, machä chasch ebä nöd vill!!!


    jep, natürlich hät d familiä vortritt vor äm töff.. aber gad nachher..hehe... :face_with_rolling_eyes:


    A därä stell wet i na allnä dankä sägä für euri "guäti besserigs wünsch"!!!! und euri beteiligung!! isch würkli mega vo eu!!!


    thanks

  • wünsch der gueti Besserig. leider chömed so sache meischtens immer grad alli mitenand.


    Aber wenigstens hesch en riese schutzengel gha. wenni mer das so durelese, denn bisch mit de "standardtöfffahrerverletzig" vomene brochne schlüsselbei guet wegcho.




    Zitat

    Original von SERVER
    gueti besserig und pass uf uf dich..



    sind d felge no ganz? ich choufe :winking_face:



    die passe nid a dini kilo...


    nume die vorder passt a mini :grinning_squinting_face: also z verchaufe??? :smiling_face_with_horns:

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • AUWEIA!!! hans erst ez gläse... bi froh hets der nid meh gmacht, i wünsch der uf all fäll gueti besserig!!!

    rally lugano: "du... wo sind mer da? - scheissegal, gib gaaaas!!!!!!!!"