Tragischer Selbstunfall

  • hossa...wünsch dr gueti besserig...isch scho krass was alles passiert wenn mr uf dr landstrass stürzt.... min töff het einiges weniger schlimmer usgseh nachem sturz uf dr rs..... 5m durabgheie isch au recht heftig... da isch mr henne froh hämmer no wasser i eusne bäche.


    falls dr würkli e neui maschine chaufsch würdi mal luege öbd en occasion bechunnsch... de wertverluscht isch susch enorm

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • Dankä Namal vill mol für euri Teilnahm!!! Finds schön z xeh das mä do im Forum unterstützt wird!!! Dankä!!!


    Dä Umfalltöff wird ja versteigeret für mechä oder so.. han ja vollkasko gha!!! dä start pris isch glaub 500.- xi für dä komplett töff mit allnä umäligändä teili!!! hehe...


    Wägäm neuä töff, i mein i chum dä neu so zimlich für dä pris über woni vo dä versicherig überchum und i mein weni dän dä widr wet verchaufä chumi au meh über wiä wänni widr ä K6 nim!!! aber ebä... i weiss nanig han di neu nanig live xeh.. im dezember chunt min mech eini über,.. Schwarz!!! hehe.. dän mal luägä..!!!


    greeeeez

  • Da hesch also echt Glück gha. wünsch der gueti besserig. Und hoffentlich hetz dim schutzengel nix gmacht .. daser wider bereit isch für de nögscht usflug :smiling_face:

    >> Saison 08 .. *freu* <<

    Einmal editiert, zuletzt von ChopperBiker ()